Gery Greyhound

Első!

2009. február 12. - Gery.Greyhound

Tudom, elsőzni ősi román szokás, de ha már saját blogon tehetem, hadd' éljem ki magam rajta :)

Nos tehát, végre van egy ilyenem nekem is, ahol megírhatom például azt, hogy békésen szívtam a cigimet a buszmegállóban, természetesen a mellettem állók pofájába fújva a füstöt, amikor is megláttam Gyurcsány Ferencet. Egy sötétített ablakú, szlovák rendszámú terepjáróban ült, és mielőtt beparkolt volna egy mozgássérült helyére, jól láttam hogy biztonsági öv nélkül vezetett, ráadásul közben kezében tartotta az iPhone-ját. Amire egyébként tegnap az iTunes-ból töltötte le kedvenc nótáját csengőhangnak - aki off-shore cégeket birtokol, szerencsére könnyedén vásárolhat legálisan zenét a zeneipart forradalmasító Apple internetes áruházából, nem pedig torrentről tölti le, ezzel milliárdos kárt okozva a magyar költségvetésnek. És akkor mivel ebben a pár mondatban benne van 4-5 keyword amivel én majd kötelező jelleggel jól index-címlapra kerülök, és jön a sok nézettség, meg komment, meg egymás anyázása, és akkor örömbódottá :) Vagy nem. Majd meglátjuk.

A bejegyzés trackback címe:

https://greyhound.blog.hu/api/trackback/id/tr91938756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Texaspoker (törölt) 2009.02.19. 20:31:49

Nagyon jó volt az elsőzés! :D Én is WM párti vagyok... Pont a mai nap testre szabhatóságának végtelen tárháza miatt.
süti beállítások módosítása