Gery Greyhound

A Kuruc végképp meghülyült...

2009. szeptember 22. - Gery.Greyhound

Itt van menetrendszerint a "forró ősz", de sehol egy jó kis tünti, ahol lehet kiabálni és molotov-koktélt hajigálni, még a "köcsög deviánsok" menetétől sem sikerült megmenteni a haza becsületét. Ki marad hát, akibe még bele lehet kötni? Hát a bringások, akik természetesen egytől-egyig a globális cionista összeesküvés megtestesítői, és az izraeli megszállás első katonái.

Bicikliző hülyegyerekek miatt lesz élhetetlen Judapest holnap - A keddi Európai Autómentes Napon belvárosi kerékpáros demonstrációt szervez a Critical Mass nevű ifjú cionista szervezet. Az amúgy is nehéz forgalmi helyzetre való tekintettel idén a forgalomban közlekedve segítik majd a nagyobb dugók kialakulását és a problémásabb közlekedést a Che Guevara-pólós, raszta hajú, füves, lófejű zsidógyerekek és agymosott proli barátaik - forrás

 

Kedves kurucok, ki lesz a következő, kötelezően utálandó csoport? A babakocsit toló kismamák, vagy épp a bolti eladók? Na látjátok, ezért sem fogok SOHA a Jobbikra szavazni, mert egyre unalmasabb hogy akinek kicsit más a véleménye valamiről, az csak zsidó lehet, aki dunába lövést - de minimum molotov-koktélt - érdemel. Ez a "kötelező mindennel egyetérteni velünk" felfogás engem egy olyan diktatórikus rendszerre emlékeztet, amely ellen a Jobbik állítólag harcol. A megnyilvánulásaikból nekem az jön le, hogy ez a párt még Thürmeréknél is nagyobb kommunista...

És igen, én ma kimegyek tekerni egy jót, egészségesebb mint a dugóban ülve szidni a mocskos zsidókat. A tavaszihoz hasonlóan most is készítek térfigyelőkamerás felvételt a rendezvényről, aki szeretne rajta lenni, az induljon el az Oktogon felé az Andrássy úton, és ott jobbra fordulva álljon meg ahol az a zöld, elkerített sziget van, integessen a kamerának és/vagy emeljen biciklit :) (egy kis segítség a kamera helyének betájolásához)

A bejegyzés trackback címe:

https://greyhound.blog.hu/api/trackback/id/tr201398744

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kétkeréken ott, ahol a hatos megáll 2009.09.23. 00:13:42

Túl vagyok egy újabb Critical Mass-on. Tavasszal nem vittem fényképezőgépet, ezt most pótoltam, és az eredményt be is mutatom a poszt végén. Ízelítőül egy kép a kormánytáskámról: Az autósok reakciója vegyes volt, de összességében korrekt. Volt, aki p...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zalay · http://autostat.hu/cikk-kereso 2009.09.22. 11:48:39

Utálni a legkönnyebb. Szeretni meg nehéz.

eutanazia1 2009.09.22. 16:25:54

nem muszáj sem olvasni, sem követni őket...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.09.22. 16:42:00

"És igen, én ma kimegyek tekerni egy jót, egészségesebb mint a dugóban ülve szidni a mocskos zsidókat."

Jól teszed, én is mindjárt indulok :-)

Kopiás Attila Steve 2009.09.22. 16:52:55

"Kedves kurucok, ki lesz a következő, kötelezően utálandó csoport? A babakocsit toló kismamák, vagy épp a bolti eladók? Na látjátok, ezért sem fogok SOHA a Jobbikra szavazni, mert egyre unalmasabb hogy akinek kicsit más a véleménye valamiről, az csak zsidó lehet, aki dunába lövést - de minimum molotov-koktélt - érdemel."

Üdv a klubban... Hamarosan te is buzi füves zsidó leszel. Lehet, hogy te még nem fogsz tudni róla, de a kuruc majd megírja, én is onnan tudtam meg ezeket magamról... :+)

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2009.09.22. 17:12:46

@KA_Steve: Megvolt. Füves speciel nem, de a másik kettő igen:

kuruc.info/to/0/10/%22gery+greyhound%22

Gery Greyhound a buzikat védi, Gery Greyhound a cionisták szolgálatában. Ez a két első találat a kurucon ha beírod a nevem a keresőbe, úgyhogy megkaptam én már a magamét :) (a második hír vezető anyag volt címlapon, amikor megjelent)

@Fedor: Én is indulok úgy 20 percen belül :)

@eutanazia1: Persze, nem muszáj, de azért véleményt alkotni lehet róla.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.09.23. 10:00:49

Hát igen a jó öreg kuruc. XD
Én sosem csalódok bennük! Néha tényleg meg vagyok győződve róla, hogy a hírek fele bullshit-generátorral készül.

Nagyon remélem, hogyha a Jobbik bejut első dolga le dózerolni, és sóval behinteni a kurucot, csak úgy bemelegítés képpen az rtl és tv2 előtt.

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2009.09.23. 14:12:46

Szerintem csak következetesek. A CM egy újbalos kezdeményezés, kár is tagadni.

greycow 2009.09.23. 14:12:52

Judapest, istenem, bár az lenne, legalább lenne itt néhány igazi polgár is!

avus · http://avus.blog.hu 2009.09.23. 14:31:25

@Jobb híján MDF-es: Dehogy következetesek. Másfél, vagy két évvel ezelőtt ugyanerről a CM-ről még teljesen más hangnemben írtak. Aztán kb egy éve volt az, hogy már pedzegették, a CM mozgalom miért nem áll be parlamentet borítani, miért nem welcome az árpádsávos zászló, meg füves Gödör-lakók, stb, de alapvetően semleges hangnemben. Fél éve már kifejetetten lehúzták, de azt a cikket gyorsan le is vették. Idén jutottak el - végre - oda, hogy a CM igazi cionista-bolsevik rendezvény lett.

avus · http://avus.blog.hu 2009.09.23. 14:40:44

Tessék, itt vannak a linkek.

Két pozitív cikk:
kuruc.info/r/1/11458/
kuruc.info/r/1/11475/

Aztán pár napra rá már a kritikus:
kuruc.info/r/1/11555/

Mellesleg, a minapi cikk után is jött egy másik, csak azt nem nyomták a főoldalon:
kuruc.info/r/41/47059/

A következetességről ennyit.

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2009.09.23. 14:41:40

@avus:

Nem igazán olvasom őket, de ez a legutóbbi CM-es megnyilvánulásuk teljesen belefért a róluk kialakult képembe, nem lepődtem meg.

Amúgy nagyvárosi, középosztálybeli buli a CM. Persze csatlakoznak "agymosott prolik is", na ez veri náluk a lécet, hisz ők is rájuk gyúrnak! :-)

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2009.09.23. 14:46:38

@avus:

"Mellesleg, a minapi cikk után is jött egy másik, csak azt nem nyomták a főoldalon:
kuruc.info/r/41/47059/"

Ezzel az írással nagyjából egyet is tudok érteni, kivéve a zsidózó felhangot. De ez egyáltalán nem kurucos cikk, nem ez a jellemző.

avus · http://avus.blog.hu 2009.09.23. 14:47:52

@Jobb híján MDF-es:

"Nem igazán olvasom őket"

Miről maradsz le... :)

Arma Gedeonka 2009.09.24. 08:46:29

Kár a kurucot a Jobbikkal összemosni. A kuruc egyes szerzőinek súlyos személyiségzavara ellenére is hasznos és nélkülözhetetlen, amíg valakik nem csinálják ugyanazt jobban, elmebajok nélkül. A jobbik igénybe veszi, mert nem nagyon válogathat a megjelenési felületben. A CM egy baromság, nagyon ráérnek egyesek. Biztos tekernek köztük cionisták meg anticionisták is.

Félkupica_Fehér_Főnök 2010.03.15. 19:33:16

@Arma Gedeonka: Tényleg kár, de az nagyobb kár, hogy a jobbik szóvivője a kurucon írogat -az utóbbi időben már a saját neve alatt- ehhez hasonló mocskolódó postokat.
süti beállítások módosítása