Gery Greyhound

Critical Mass update

2009. szeptember 24. - Gery.Greyhound

Jó hír: a tavaszi CM-mel ellentétben most szinte az összes budapesti UTV forgalomfigyelő kamera folyamatosan működött a rendezvény ideje alatt, összesen közel 40 gigabyte-nyi videót rögzítet a 15 kamera 4 órán keresztül, este 6 és 10 óra között. Sajnos ez azzal is jár, hogy mindezt vágható formátumba konvertálni és összerakni belőle valamit eltart majd pár napig, így nem igérem hogy a héten szerkesztett videó lesz belőle - annál látványosabb lesz viszont, ha elkészül. Ezzel párhuzamosan, mivel most - életemben először - én is részt vettem a felvonuláson, lesz belsőnézetű felvétel is: a bringára szerelt, fejmagasságban levő kis HD kamera folyamatosan forgott, ennek felvételét még ma kiteszem majd kiteszem ha végzett a kamera eszeveszett rázkódását igen hatékonyan csökkenteni képes after effects plugin-nal történő renderelés, ami kb 60-70 óra és csak éjjelre tudom úgyhagyni mert használhatatlan a gép amíg fut, így ebből se lesz mostanában semmi. Imádom amúgy a modern videótechnikát: határtalanok a lehetőségek, csak győzd kivárni amíg lerenderelsz egy fél perces anyagot fél nap alatt egy 4 magos processzorral 4 giga RAM mellett, miközben folyamatosan pucolgathatod a terás vinyót hogy elférjenek az ideiglenes, veszteségmentes tömörítésű HD anyagok. Bezzeg a jó öreg VHS magnón csak megnyomtad hogy REC és kész :)

A 4 darab A/4-es papírra nyomtatott Greyhound-logó viszont sajnos kicsinek bizonyult, semmi nem látszódik belőle a felvételen. De legalább én tudom, hogy itt én vagyok :)

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://greyhound.blog.hu/api/trackback/id/tr321401164

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kétkeréken ott, ahol a hatos megáll 2009.09.23. 12:04:47

Túl vagyok egy újabb Critical Mass-on. Tavasszal nem vittem fényképezőgépet, ezt most pótoltam, és az eredményt be is mutatom a poszt végén. Ízelítőül egy kép a kormánytáskámról: Az autósok reakciója vegyes volt, de összességében korrekt. Volt, aki p...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása