Gery Greyhound

Je suis Simicska... Oh, wait.

2015. február 07. - Gery.Greyhound

Minden tiszteletem Simicska Lajosnak, amiért meglépte azt, amit tegnap meglépett. Én 2011-ben kicsiben éltem át azt, amit ő 4 évvel később, így ha van valaki, aki tudja, milyen iszonyú dilemma tud ez lenni, az én vagyok.

Nehéz döntés, amikor elkezded vállalhatatlannak érezni azt a rendszert, aminek te magad haszonélvezője vagy, főleg ha nem igazán van más lehetőséged ez életben. Én is sokáig vívódtam a lelkiismeretemmel, mire elhatároztam, hogy felégetek magam mögött mindent, amit addig életem nagy és megismételhetetlen szerencséjének tartottam, és tovább lépek a bizonytalanba (bevallom, az azóta eltelt 4 év tükrében ma lehet, hogy másképp cselekednék, legalábbis kicsit okosabban, de ez már egy másik történet.)

Nagyon nagy kár, hogy Simicska szemében akkor vált Orbán Viktor hímivarsejtté, amikor az ő személyes érdekei kerültek veszélybe. Jöhetett bármilyen mutyi, amíg a Közgép és az ő kis birodalma profitált belőle. Ha az eredeti felállás szerint Orbán csak az RTL Klubot sanyargatja a reklámadóval, akkor nem történik semmi. Simicska annyira hős, mint amennyire Gyurcsány őszödi beszéde "szenvedélyes igazságbeszéd" volt - vagyis semennyire. Gyurcsány nagy lehetősége lett volna, ha a beszédet nem titokban, sajátjai körében mondja el, hanem kiáll a "közszolgálati" tévé kamerája elé, vagy a Kossuth térre. Ugyanígy elmondhatta volna saját "őszödi" beszédét hónapokkal ezelőtt, nem pedig akkor, amikor az ő tyúkszemére léptek.

Az én szememben Simicska és Gyurcsány egy és ugyanaz: mindkettő egy geci.

A bejegyzés trackback címe:

https://greyhound.blog.hu/api/trackback/id/tr327149099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása