Hétvégétől hivatalosan is dübörög a kampány. Az SZDSZ folytatja a Budapesten elkezdett, az egy időben sok arcra mosolyt csaló, a mobilszolgáltatók egymást parodizáló reklámpárbaját idéző, de annál lényegesen humortalanabb és primitívebb "200.001 szabad demokrata vs árpádsávosok" kampányt, a Fidesz a "kék az ég, zöld a fű" kijelentés igazságtartalmával (100%) és annak újdonság-erejével (0%) megegyező "elegünk van" szlogennel próbál meggyőzni bennünket arról, amiről épeszű ember réges-rég meg van győződve, az MSZP pedig mélyen kussol (remélve, hogy minél kevesebben mennek el szavazni, így megússza a totális, megalázó vereséget). Eközben szépen lassan kezd éledezni az internetes folklór is, amelynek termékeiről általánosságban elmondható, hogy nagyságrendekkel eredetibbek, őszintébbek és szórakoztatóbbak, mint a pártok választási propaganda-anyagai.
A Bukás - Hitler utolsó napjai című film a tavalyi népszavazásra adaptált verziójával elhíresült Underdog új alkotására is igaz mindez. Az igencsak látványosan kivitelezett alternatív kampányfilm nem fél kimondani a tutit, hogy miért is kell június 7-én a szavazóurnák elé járulnunk...