Gery Greyhound

Videóval frissítve: Melegfelvonulás, hideg fejjel

2009. szeptember 07. - Gery.Greyhound

A tavalyihoz hasonlóan idén is "beépültem" a melegfelvonulás résztvevői közé - őszinte leszek: nem más céllal, mint hogy bemutassam a sok "deviáns köcsögöt" akik miatt egy fél városnak kell szenvednie ezen a szép, napfényes szombati napon. Nem titkolt szándékom volt, hogy felkutatom, és kíméletlenül, cenzúra nélkül rakom fel a Youtube-ra a magamutogató, gusztustalan buzik szánalmas vonaglását, és reméltem, hogy idén is felfedezhetek néhány őstehetséget a felvonulók között, amiképp az (az azóta már valóságos celebbé avanzsált) Emma esetében történt tavaly.

 

Nos, én lehet hogy eltévesztettem a menetet, de a sokméter hosszú szivárványos zászlót, valamint az olyan ijesztő nevű szervezetek mint a "Baloldali Feminista Hálózat" transzparenseit leszámítva a világon semmi megbotránkoztató jelenséggel nem találkoztam a közel 3 kilométeres séta során. Na jó, ott volt még Gyurcsány Ferenc akinek valahol félúton nyoma veszett, illetve volt még egy illető, egy igencsak provokáció-gyanús "Jézusnak is két apja volt" feliratú táblával, de összességében, ezt a pár apróságot leszámítva, nyugodtan merem állítani: ha nem tudom előre, hogy ez egy melegfelvonulás, magamtól a büdös életben nem jöttem volna rá, hogy az. A 2007-es felvonulásról rengeteg képet és videót láttam, a tavalyin meg magam is részt vettem, úgyhogy volt némi összehasonlítási alapom, most szombaton viszont sehol egy tüllboás transzvesztita, se a kamion platóján egymás nemi szervét markolászó buzeráns pár, vagy papnak öltözött, magányos deviáns, rózsaszín bibliával a kezében... Nyomokban sem tapasztaltam, hogy itt most valakik a nemzet egészséges felének megrontása, és másságuk ráerőltetése céljából vonulnak fel, csupa jókedvű, mosolygós embert láttam az Andrássy úton táncolni némi lakossági techno ritmusaira. Nemzeti érzelmű, gyakorló heteróként kicsit nehezemre esik ezt mondani, de 2009. szeptember 5-én nem buziparádén, hanem az első, valóban a Meleg Méltóság Menete névhez méltó, jó hangulatú eseményen volt alkalmam részt venni.

A kurucinfó "patkányként menekülő ratyik"-ról, a "velük szembeszálló harcosok"-ról, és "az ellenük indokolatlan brutalitással fellépő ÁVH"-ról beszél, no meg ünneplik az idei őszi szezon "első komoly győzelmét", ami saját bevallásuk többek között abban nyilvánul meg, hogy "Egy pár hazafi lerendezett egy leszbikát az Astoriánál" - magyarra lefordítva: néhány keménykedő alak, miután a rendőrök túl kemény falatnak bizonyultak, egy védtelen nőt bántalmazott csoportosan. Ezúton is gratulálok a nemzet hőseinek, akik életüket áldozták a haza becsületéért. Én meg tanácstalanul próbálom kitalálni, hogy a kurucinfó vajon melyik rendezvényről tudósított, mert az ellentüntetésből vajmi keveset tapasztaltak a menet résztvevői, így nem is volt mi elől menekülni, azt meg erős jóindulattal sem tudom harcnak nevezni, hogy ártatlan nőt vernek meg egy EU-tagország fővárosában a nyílt utcán, illetve sörösüvegekkel dobálják meg a rendőröket (az erre válaszként bevetett, két fújás könnygázt ÁVH-s brutalitásnak nevezni pedig már erősen a nonszensz kategória)

Mindent összevetve pozitív csalódás volt a rendezvény, én viszont már csak egy dolgot nem értek: miért kell a melegeknek különcködnie? Akik ezzel a felvonulással azt akarják elérni, hogy a társadalom szerves részének tekintsék őket, ezt miért pont egy saját, külön rendezvényen akarják hangoztatni? 2006-ig volt egy Budapest Parádé nevű esemény, ahol öreg és fiatal, férfi és nő, többgyermekes család és szinglik csapata, valamint meleg és hetero önfeledten bulizhatott együtt az Andrássy úton. Félmillió ember táncolt együtt önfeledten az augusztusi napsütésben, senkit nem ért atrocitás szexuális beállítottsága miatt, a Parádén az is csak egy olyan sokadrangú emberi tulajdonság volt, mint az hogy ki milyen ételt szeret jobban. Ráadásul, annak ellenére hogy a Parádén közel ezerszeres volt a résztvevők száma, nem okozott problémát a négyeshatos villamos és a földalatti működtetése - gyanítom, hogy a szombatihoz hasonló teljes tömegközlekedési és közúti blokád a városban többet árt a melegek ügyének, mint amennyit a felvonulás esetleg hoz.

A bejegyzés trackback címe:

https://greyhound.blog.hu/api/trackback/id/tr441365207

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Az Én pride-om 2009.09.07. 12:32:26

Igen, kint voltam. Vagyis mégse. Kint is voltam meg nem is. Ok akár lehetett volna a felvonulásra, de a körülmények és a budapesti pride mikéntje ezt nem teszi lehetővé. A gay pride ahogy a nevében is van egy vidám ünnep kéne hogy legyen. Nem az. Nag...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2009.09.07. 09:42:06

jó, hogy így írsz. Az emberek az ismeretlentől félnek, te ott voltál, láttad, tudod, hogy nem okok a melegek a rettegésre.

avus · http://avus.blog.hu 2009.09.07. 09:50:43

Egy f.szt volt ez méltóságmenet. Megfélemlített emberek menete volt, atombiztos bunkerbe zárva. A "nemzeti oldalnak" sikerült egy 2006-ban még tök jó hangulatú rendezvényből gyászszertartást csinálni. Az egy dolog, hogy minden nyugati nagyvárosban teljesen normális az évi egy melegfelvonulás, minimum 50 ezer résztvevővel és nézővel, amelyeknek része a színes ruhás transzszexuiális is. De tudjuk, az a dekadens nyugat, ez itt meg Mária országa. A kurucnak nagyon is jó oka van ünnepelni.

gotz 2009.09.07. 09:53:14

a cikkel egyetértek, és ha ilyen lenne a menet minden évben nem is lenne probléma vele. csak hát a korábbi éveknek köszönhetően az ember bizalmatlan...

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2009.09.07. 09:55:23

Hát igen. A polgári kormány alatt nyugodtan lehetett felvonulni (is).

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2009.09.07. 10:01:15

@avus: Én nem láttam a résztvevők arcán félelmet, önfeledten táncoltak a menetben.

Az meg, hogy nyugaton mi van, ne legyen szempont. Nyugaton például van magasabb életszínvonal is, meg más apróságok, amik hozzásegítik az átlagembert ahhoz, hogy toleránsabb legyen.

Különben 2006-ban a Budapest Parádén is volt melegkamion, rajta egy transzvesztita énekes(nő?) aki kifejezetten jó műsort csinált, melegnek és heteronak egyaránt. Az ott résztvevő 500.000 emberből biztos volt jó pár meleg, leszbikus, bi-, transz-, metro-, inter-, és mindenféle egyébszexuális beállítottságú ember, akik jól megfértek egymás mellett. Épp ez lenne a megoldás, hogy ne akarjanak különcködni akik be akarnak illeszkedni, inkább ilyen közös bulik kellenek. De ez csak az én véleményem...

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2009.09.07. 10:05:37

Ja, és mégvalamit kifelejtettem: nem kellene, hogy a politika, pláne az 1%-os törpepárt és El Qro exminiszterelnök képviseltesse magát ezen az eseményen. Egy Demszky vagy Gyurcsány több tojást vonz, mint az összes meleg együttvéve...

Vidéki 2009.09.07. 10:11:33

@avus:
Nem vered nagydobra, hogy Izraelben például hatalmas ellenreakciót váltott ki a melegek törekvése, vagy, hogy a demokratikus Oroszországban, Moszkvában betiltották a melegtüntetést.

Havas Henrik a stop.hu-n ezt nyilatkozta:

„_De ha azt kérdezi, hogy zavar-e az, hogy pávatollal a fenekükben ugrálnak techno zenére, akkor azt mondom, igen! Csinálják a Hortobágyon, de ne az Andrássy úton!_

_Terveztem, hogy írok könyvet a melegekről, de aztán letettem róla. Rengeteg gonosz, személyiségzavaros ember van köztük, főleg a kollégáim között. A médiában rengeteg a meleg, és azt hiszem, hogy jelentős részüknek torzult a személyisége. Vannak köztük drogosok,_

_A múltkor megdöbbentem a rádióban hallottakon, ugyanis a politikailag korrekt beszéd, rengeteg kárt tud okozni.
Elhitetik az emberekkel például, hogy egyformán veszélyes az AIDS a melegre és a heteroszexuálisra.
A homoszexuálisoknál annak az esélye, hogy a frissen fertőzött AIDS-es ebben az időszakban átadja a betegséget 1:3-hoz, vagyis minden harmadik partnerét megfertőzi.
A heteroszexuálisoknál viszont ennek aránya 1:10 000-hez. Akkor miről beszélünk?
Mit hazudoznak össze-vissza?_”

==T== 2009.09.07. 10:13:43

@avus: Ne dicsőítsük már a devianciát...

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2009.09.07. 10:18:45

@==T==: devianciának akkor lenne tekinthető, ha lenne szabvány.
ha te vagy valaki ismerősöd a 170 +/- 10 cm testmagasságon kívül esik, az is deviáns ilyen alapon.
(btw, nézz meg egy leszbipornót. Ha feláll rá, vágd le és bujdoss el szégyenedben.)

==T== 2009.09.07. 10:25:40

@peetmaster: Ez elég gyenge volt. Mellesleg a természetes és a társadalmi szabvány is a heteroszexuális magatartás.

Ha két meztelen nőre feláll, akkor az teljesen természetes.

==T== 2009.09.07. 10:27:02

@peetmaster: A természet és a társadalom "szabványa" egyértelműen a heteroszexuális viselkedés, magatartás. Szóval ez gyenge volt.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2009.09.07. 10:27:37

@Vidéki: "Izraelben például hatalmas ellenreakciót váltott ki a melegek törekvése"
miközben Izrael egyébként ki van tömve homokosokkal.

Havas Henrikre 70-es IQ felett nem hivatkozunk. ;-)

a_saci 2009.09.07. 10:28:27

1. a Meleg-felvonulás az egész világon arról szól, hogy a melegek egyenrangúak, -jogúak szeretnének lenni minden emberrel és ne különböztessék meg őket negatívan, ha kinyilvánítják szexuális orientációjukat.
Ja, amúgy "straight" azaz heteró beállítottságú vagyok ;)
2. A Budapest Parádé a lakossági trenszről szólt.
3. a LoveParade Berlingben anno az a tec hno-ról és egymás közösségi elfogadásáról szólt.
4. Milyen hülyeséget szórnak itt az emberek, h az AIDS-el a melegek jobban fertőződnek?!
Okosok, nézzetek már utána, hogy hogyan terjed a HIV: védekezés (óvszer) nélküli szexuális érintkezés útján. Tehát a nem-védekező heteró ugyanúgy megfertőződhet (amellett, h még gyereket is csinál), mint bármelyik nem-védekező homoszexuális - csak a melegnek nem kell félnie a gyerekcsinálástól... :p

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2009.09.07. 10:30:26

@==T==: "Ha két meztelen nőre feláll, akkor az teljesen természetes."
sajnos nem az. a Magyar Nemzeti Szabvány szerint, ha a leghalványabb utalás is van rá, hogy a két meztelen nő nem csak két egymás mellett megjelenő meztelen nő, hanem leszbikus hajlammal megáldottak, azonnal le kell konyulnia.

MSZ 1988/20116

avus · http://avus.blog.hu 2009.09.07. 10:34:16

@Vidéki: Igen, Irakban meg halálbrigádok vadásznak a melegekre, és minden következmény nélkül lincselik őket. De egyiket sem sorolom Nyugat-Európához, Izraelt se.

"torzult a személyisége" Hát az lenne a csoda, ha nem így lenne. A te személyiséged hogyan élné meg, ha már a buzizást is pozitív bókként kéne elfogadnod, de vannak, akik még az emberi mivoltodat is megkérdőjelezik?

@Gery Greyhound >: Arra a 200 résztvevőre gondolsz, akit 3000 rendőr, meg dupla kordon védett? Én nem voltam ott, de ezek egy fergeteges buli paraméterei valóban.

Csak éppen hajlamosabb vagyok arra gondolni, miért nem volt kint az az 1300 másik, aki 2006-ban ott volt? Nyilván nem a pávatollas travik miatt, mert azok a kezdetektől fogva voltak.

A pávatollas travikról meg csak ennyit:

"Egy luxuslimuzinból gyönyörűen kipingált buzik pislogtak, körülöttük szivárványszínű zászlókba öltözött, sima gyalogbuzik éljenezték magukat, mert õk most büszkék. A kamionokból megszólalt a zene, bár még csak módjával, de mire a Bajza utcához értünk, már egy tucat félmeztelen másember rázta magát a platón, amolyan Budapest Parádé-módra. [...]

Itt jegyezném meg, hogy a hangulat tényleg jó volt. A színes ruhák, a táncosok, a jól összeválogatott zenék tényleg vidámmá tették a felvonulást. Ez az egész nem arról szólt, hogy most akkor a buzik egymást nyalják az utcán, meg arról sem, hogy berángatják a járókelőket a kamionok mélyére, hanem egy csapat vidám ember önfeledt ünneplése volt. Azoknak, akik magukat mélymagyarnak és hazafinak titulálják, tanulhatnának a lenézett melegektől, hiszen ha ők is ilyen boldogan tudnák ünnepelni Szent István napját vagy március 15.-ét, sokkal boldogabb nemzet lennénk, és nem az lenne minden gondolatunk, hogy jaj, istenem, ki fogunk halni. Mert így bizony ki fogunk."

Érdekes, valamiért 2004-ben még nem volt gond a travikkal...

blog.tomcatpolo.hu/nagykep.html?filename=blog/blog/buzitunti_60.jpg

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2009.09.07. 10:59:49

@avus: Nem azt mondom, hogy fergeteges buli volt, csak azt hogy akik kint voltak, azok szemmel láthatóan jól érezték magukat. Fergeteges volt a Budapest Parádé, amíg volt én minden nyáron kimentem, és ott is tök jól elvoltak a mindenféle más emberek. Miért kell ez a külön buli, és hogyan segíti ez azt az ügyet hogy többen elfogadják a melegeket? (miközben a melegekkel a legtöbb embernek semmi baja, amíg nem az utcán elégítik ki egymást orálisan, de ezt egy hetero pártól sem látja szívesen a jóízlésű többség)

Publius Decius Mus 2009.09.07. 11:23:24

Én is meglepődtem az idei rendezvény normalitásán.

Az előző rendezvények súlyos társadalmi-politikai provokációra voltak kihegyezve. Ezeknek a következményeit már nehéz lesz kinevelni a köztudatból, bár nem lehetetlen.

Mindenki gondoljon bele, hogy milyen lenne, ha a nagycsaládosok rendeznének az Andrássy-n olyan felvonulást ahol tangában markolásznák egymást, olyan feliratokkal, hogy nekünk jogunk van gyereket csinálni és mi tudunk is, meg, hogy a gyerekem adójából nekem több jogom van nyugdíjra mint egy gyerektelennek. Szóval kérkedve és másokat provokáló módon próbálnák vélt-valós jogaikat érvényesíteni. És még egyéb hátrányos helyzetű csoportok is tehetek volna ilyeneket. Minden épeszű ember látta, hogy ezek a felvonulások öngólók voltak amiket taplóbuta homoszekszuálisok rugdostak maguknak. Ez a felvonulás egy halvány reménysugár volt.

Rá Dios 2009.09.07. 11:24:48

A melegek ügyének az árt, hogy nem vagyunk egy őszinte ország. Aki valakit-valamit utál, az máson üt dühében, amint az egyszeri-egyszerű pásztor a kutyáján.

Publius Decius Mus 2009.09.07. 11:32:36

@Rá Dios: Az őszinteség kétélű fegyver és ráadásul elég sokszor tettetett.

A józan ész, a mértékletesség, a tárgyilagos érvelés, kompromisszumkészség, annak erősítése amiben összetartozunk és kevésbbé amiben mások vagyunk - na ezek már számonkérhető dolgok. Különben csak egy ezer kissebbségre osztott gyűlölködő társadalom leszünk, aminek még külső ellenségre sincs szüksége, hogy polgárai támadva legyenek.

Rá Dios 2009.09.07. 11:40:06

@Publius Decius Mus:
Jól mondod, alighanem. Csak nem "leszünk", hanem - sajnos - "vagyunk".

avus · http://avus.blog.hu 2009.09.07. 11:47:21

@Gery Greyhound >: Én meg Bp Parádén nem voltam (résztvevőként), de azt feltételezem, ott is odáig tartott a tolerancia, ameddig általában MO-n: ha meleg vagy, azt esetleg meg-megtűrjük, de ha már párként viselkedtek, azt nem. A párként viselkedést nem kell rögtön félreérteni. Te sem orális szexszel fejezed ki a pároddal való összetartozást, ha kimentek az utcára, feltételezem.

Az meg, hogy van Bp Parádé, minek a Pride, értelmetlen. Ugye egyrészt nincs Parádé, de legalább ezt ne a melegeknek rójuk fel. Szerintem te is szívesebben vennéd, ha akár minden hétvégén fesztiválok lennének az Andrássy-n, és nem 2x2 sáv autó. Való igaz, a világ boldogabbik felén nincs lényeges különbség egy Parádé és egy Pride között, mert már a Pride-ra is kimegy annyi heteró. De miért baj az, ha két rendezvény részben átfedi egymást?

MO-n viszont még nem ez a helyzet. Bármennyire is rózsásnak gondoljátok kívülállóként a melegek helyzetét, a valóság az az, hogy gyakorlatilag csak a szűk baráti kör az, ahol lényegében rizikómentesen fel lehet vállalni. A munkahely, szomszédok, de még a család (szülők, és főleg nagyszülők) előtt is több, mint rizikós. Nem véletlen, hogy itt csak valami 8%-a a lakosságnak ismer személyesen melegeket.

Azon lehet beszélgetni, minden úgy jó-e, ahogy itt csinálják. Szívesen venném, ha a szervezők nyílt levélben invitálnák Orbánt, Semjént, Vonát, meg a ballibeket, és ha csak a Gyurcsány jön ki, szét lehet tenni a kezeket: pedig mi hívtuk őket. Sajnos a szervezés is igazi magyaros.

is 2009.09.07. 11:53:54

"Szóval kérkedve és másokat provokáló módon próbálnák vélt-valós jogaikat érvényesíteni."

Te is egyetlen esetet emlegetsz, évek óta ebbe kapaszkodsz. először is: a tollboa NEM provokáció, általában is a provokációhoz kettő kell, az is, aki provokációnk tartja. ezt másik oldalról szentfazéknak, ókonzervatívnak mondják. Ha azonban sokezer felvonuló között van 5-10, aki tényleg provokálni akar, és provokál is, az bőven 0,001% alatt van. erre hivatkozni évekig, az elég nagy mellényúlás, homály, félremagyarázás. direkt összemosod a farokmarkolászást a felvonulással, esetleg egy csendes sarokban gondold át ezt még egyszer, és rakd rendbe.

Én voltam az idei amszterdami felvonuláson (ott hajók mennek a csatornákon). Lement 70 hajó, és az egyiken egy tökrészeg férfi meg nő addig nyalták-falták és simizték egymást, hogy végül a srác farkát, és a csaj pináját is lehetett pár másodpercig látni. és nem szégyellték, annyira be voltak nyomva. igen, volt két ilyen ember. meg 70 másik hajó, tele többezer felvonulóval, meg félmillió ember, aki nézte, élvezte az egészet.

három év még csak ahhoz volt elég, hogy direkt negatívan álljál be a sorba. remélem hamarosan büszkén, támogatólag fogsz ott állni te is, a jogaikért küzdve, a bulit meg élvezve. az 5-10 hülyét meg annyira leszarod, hogy már estére nem is emlékszel rájuk.

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2009.09.07. 11:55:50

@Publius Decius Mus: kell némi provokáció, különben sose tudnánk, kinek van szüksége elfogadásra.
(ez az egy szempont, ahol van némi értelme a pc nyelvezetnek, illetve a mögötte rejlő szándéknak.)

Publius Decius Mus 2009.09.07. 12:05:23

@is: Ne felejtsd el, hogy a holland társadalom kicsit más. Náluk sem így kezdték a dolgot nyílván, ma már nem érzik az emberek ezt sértőnek, de ehhez idő kellett. Aki ezt nem érti az hülye.

Nem emlegettem semmilyen tollboás egyetlen esetet. Amit pedig sokan éreznek provokációnak az mindegy, hogy minek lett szánva, az az. Szerinted sikeres rendezvények voltak ezek olyan szempontból, hogy most már jobban becsüli a társadalom a "másokat"??

Mondom, ez az utolsó már sokkal jobb eresztés volt, de most már hátrányból indulnak.

Publius Decius Mus 2009.09.07. 12:13:30

Nekem is fontosak a melegek jogai, a 427-ik helyen vannak a listámon. Hidd el, sokan vannak náluk nehezebb helyzetben, ha a ház ég, nem kezdjük a padlót takarítani, pedig az is fontos. A felvonulásuk jogos, de ismétlem legyen az adott körülményekre ésszerűsítve.

avus · http://avus.blog.hu 2009.09.07. 12:30:19

@Publius Decius Mus: Kurva fontos az, hidd el. Bizonyíték erre, hogy amint elfogadta a parlament a bejegyzett élettársi kapcsolatot, az azt ellenző jobbos szervezetek számára hirtelen olyan fontossá vált, hogy megrohanták vele az AB-t. Addig persze nem volt fontos. Érdekes, hogy ilyen sokadrangú kérdésekkel terhelik az AB-t nem? :)

Publius Decius Mus 2009.09.07. 12:55:07

@avus: Apropo "kurva fontos". A kurvák jogai is nagyon fontosak, a legősibb mesterség mindig jelen lesz, mi pedig veszélyes illegalitásba kényszerítjük őket. Az egyedülálló anyák, az elvált apák, a gazdálkodók, a cigányság, a cigánybűnözők által fenyegetett vidékiek, az ellopott nyugdíjú öregek, a gyerekek, a magukra hagyott tanárok, a mentősők, a nővérek, a betegek, a határon túli magyarok, a családok, a rendőrök. Adósrabszolga az egész ország az IMF-nek és másoknak, a hadsereg 2*30 km-es szakaszon tudja megvédeni az országot 15 napi tartalékkal, (ha azt hiszed nem lesz több háború akkor olvasgasd a történelem könyveket). És igen a homoszekszuálisok is fontosak, de szemmel láthatóan többet értek el máris mint a többiek, ennek örülök, de azoknak a nevében nem üzenget Whoopi Goldberg meg Washington.

avus · http://avus.blog.hu 2009.09.07. 13:06:54

@Publius Decius Mus: Nézd, erre én csak azt tudom mondani, hogy szerencsére ép mindkét kezem és lábam, de nagyon örülnék neki, ha évente nem egyszer, hanem 5-ször, 50 ország nagykövetsége által támogatva vonulnának fel a mozgássérültek az akadálymentesítését követelve. Sajnos őket még érdekből sem tűzi egy párt sem a zászlajára.

(Gery ez a #6B7B8A betűszín nagyon olvashatatlan!)

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.09.07. 14:00:29

"Mindent összevetve pozitív csalódás volt a rendezvény, én viszont már csak egy dolgot nem értek: miért kell a melegeknek különcködnie?"

Nos, pontosan azért, ami veled történt. Magad is bevallod, hogy "deviáns köcsögöket, "magamutogató, gusztustalan buzik szánalmas vonaglását" leleplezni mentél, ehelyett tök átlagos embereket találtál, akik közt talán még jól is érezted magadat, holott buzik, akiket gyárilag ... szóval nem kedvelsz.

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2009.09.07. 14:24:34

@mavo: Na jó, de ezt az átlagember nem látja, csak aki kimegy.

Egyébként pont az van, hogy gyárilag semmi bajom a buzikkal, csak az ilyen magamutogató rendezvényeket nem szeretem, és emiatt nem fogom még jobban nem nemutálni a buzikat :)

avus · http://avus.blog.hu 2009.09.07. 23:54:06

@elnézéstkérek: No, csupán a tényszerűség kedvéért. Rómában i.sz. 313-ban legalizálták a kereszténységet, majd pedig 380-ban lett hivatalos államvallás. A birodalom pedig 96 évre rá, 476-ban esett szét. Szóval csak ennyit a kereszténység előtt szétesett Rómáról ;).

avus · http://avus.blog.hu 2009.09.18. 01:15:31

No, a Youtube-ot két komment után sikerült megutálnom, szóval ide írom le, amit még akartam. Tehát:

"Elárulom: ez csak annyira igaz, mint az, hogy Emma a tipikus felvonuló."

Tavaly, ahol nem volt se rózsaszín biblia, se f.sz mellé lógatott kereszt, pont Emma miatt volt lesújtó a véleményed. Idén nem volt Emma (legalábbis nem találkoztál vele), és hirtelen meleg méltóság menete lett a buzivonaglásból. Egyetlen ember alapján van két homlokegyenest eltérő véleményed, holott külsőségeiben a tavalyi menet is ugyanolyan visszafogott volt, mint az idei. Megjegyzem, egyiket sem láttam saját szememmel, de a tavalyi felhozatalból, Emmát leszámítva, csak egy "Jesus had 2 daddies" táblára emlékszek, ergó még ilyen téren sem volt különbség. Ha idén is belefutottál volna egy Emma-féle balfaszba, tök más videót néznénk.

Egy másik gyakori érved a felvonulás ellen, az az, hogy SZDSZ pártrendezvény. Idén rá is zoomolsz az egyik szervező SZDSZ-es dögcéduljára 0:48-nál, ehhez képest a felvonulásról pozitívan nyilatkozol. Megint a "ki érti ezt" kategória.

Nem kell sokadszor mondanod, hogy nincs semmi bajod a buzikkal, mert egyrészt ez így nem teljesen igaz, másrészt nem is azonosít senki a videóid alatt kommentelő Dunába lövetésről álmodozó majmokkal.

Jó videózást a CM-en, én sajna megint nem fogok ráérni, de majd szívesen nézem róla a videódat, főleg ha a buborékokban szóvá teszed, miért kell hétköznap délután a forgalmat akadályozniuk ;).

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2009.09.18. 10:03:12

@avus: Tavaly volt egy SZDSZ-es kamion, SZDSZ-es lufikkal díszítve, és SZDSZ-es politikusok ültek rajta. Azért nekem ez is volt olyan különbség, mint az hogy Emma ott volt-e vagy sem. És tavaly azért láttam még zűrös arcokat a felvonuláson, még ha nem is kaptam mikrofon- és lencsevégre őket. Teljesen tisztában vagyok hogy a 2007-eshez képest már az is nagy fejlődés volt, de a tavalyi és ez között is volt különbség bőven. És az SZDSZ-es "dögcédulát" csak azért vettem fel, mert akkor még nem tudtam hogy ez a rendezvény nem annyira szadeszos, utána csak azért vágtam be mert vissesnek találtam ezt a nagy biztonsági ellenőrzést miközben simán bevittem két sört is a kordonokon belülre :) (mondjuk jól rá is basztam, mert toi-toi csak a Gödörnél volt, ha már ott állt üresen az Oktogon, igazán kitehettek volna párat...) Azt mondjuk nem értem, hogy miért nem lehet egy ilyen zenés rendezvényen enyhe alkoholtartalmú italt fogyasztani. Ha barackos ice tea palackba töltöm a sört, akkor bevihetem?

A CM-et és a buziparádét viszont teljesen hülyeség összehasonlítani. Egyrészt a Pride-dal ellentétben a CM célkitűzésével magam is teljes mértékben azonosulni tudok, úgyhogy nekem még az sem fájna, ha a Nagykörúton belülre nem engednének aznap háromnál több kerekű járművet :) Másrészt, a város megbénítása alatt én leginkább a tömeg- és kerékpáros közlekedés akadályozását értem, az autókat leszarom. A Pride idején a földalatti, az Andrássy utat keresztező trolik, a 4-6 villamos, de még 2-es metró sem üzemelt teljes vonalon, se pótlóbusz se semmi, és gyalog/bringával sem lehetet használni a Körutat, csak kurva nagy kerülővel. A CM-en nem tudok semmi ilyesmiről. A 7-es busz kerülővel megy amíg bringásokkal van tele az Erzsébet-híd, de ezt leszámítva a CM ideje alatt ugyanúgy lehet közlekedni a városban, mint egy teljesen átlagos hétköznapon, még a bringások útvonalát keresztező, igen sűrűn járó Combino villamosok is akadály nélkül átjutnak az Oktogonon. Legalábbis nekem a videón úgy tűnt :))

Idén amúgy nem biztos, hogy lesz UTV-videó, inkább amolyan first person nézetű timelapse-videót tervezek, ugyanis most kimegyek. Otthon, induláskor elindítom a bicóra szerelt kamerát, és bringaemelés után állítom le, majd mindezt felgyorsítom 10.000 százalékra, kerítek alá valami zenét oszt' megy ki a Youtube-ra.

avus · http://avus.blog.hu 2009.09.19. 22:26:32

@Gery Greyhound >: Na akkor még egy nekifutás, az elsőt tegnap elnyelte a blog.hu.

2006-ban, ha gyalog, vagy bringával át akartál kelni az Andrássyn, a meneten keresztül, gond nélkül megtehetted. Ha autóval próbáltad ugyanezt, kb 3/4 órát kellett várnod csak. Sztem egyértelmű, mostanában kik miatt kell elbarikádozni a várost.

Az első bekezdést elfogadom, nem kötözködök tovább :).

gay 2009.10.02. 17:07:09

csá. én meleg vagyok .de nem ez a lényeg. örömmel olvastam amit a felvonulásról írtá lbár én még egyen sem voltam. igen ne mvolt provokatív így is kellett volna eddig. egyébként arról szólna, hogy a heterók is részt vegyenek rajta és együtt mindenki jól érezze magát. de itt még az emberek félnek. meg egyébként is mi az az 1000 fő amikor kb 500.000 meleg van magyarorszáon?!!:S lehet hogy nem volt provokatív és így jó de lehetne még népszerübb meg lehetne több heteró is hözöttük csak túl zárt a sok "hazafi miatt"

Üdv.: Egy meleg srác és Greyhound blog olvasó!:D

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.06.20. 09:05:24

@avus: már megint itt ez a nyomorék

gery azért ne legyél már te is polkorrekt.
nagyon elszalad veled a ló, csak azért mert a kuruc primitív, még nem kell neked se tapsolni a devianciának.
süti beállítások módosítása