Gery Greyhound

Isten, verd meg a magyart

2013. december 28. - Gery.Greyhound

Kinéztem ma a NAV-os tüntetésre, mert kíváncsi voltam, mekkora tömeget mozgat meg a Horváth András-ügy (mely véleményem szerint a legnagyobb botrány őszöd óta.)

Roosevelt Széchenyi István téren sikerült elcsípnem a menetet, és elsőre igencsak meggyőzőnek tűnt az egybegyűltek magas száma, rég láttam már együtt ennyi magyar embert kiállni egy közös ügyért. A tömeg innen az Alkotmány utcába vonult a Mérleg utca - Nádor utca - Aradi vértanúk tere útvonalon, ahol a hídra felmászva kísésletet tettem a résztvevők összeszámlálására: 10 másodperc alatt nagyjából 7 sor lépte át az ott parkoló kék autó hátsó lökhárítójának vonalát, egy sorban 5-6 ember sétált, a menet vége pont 4 perc után ért oda. Számoljunk tehát percenként 6*7*6 fővel, az 4 perc alatt durván 1000 embert jelent. Legyen 1500, vagy akár 2000: SZÉGYEN. Egy két ünnep közötti szombaton, amikor még az időjárásra sem lehet fogni, hogy miért maradtál otthon? Szégyeldd magad, te birka nép: meglopnak, meghurcolják aki fel meri emelni a hangját, te pedig a seggeden ülsz a tévé előtt.

 

Ugyanezekben a percekben, amíg a tüntetés tart, tíz- vagy százezrek tolonganak az ország több tucat Tesco áruházában, hogy visszaváltsák a karácsonyra kapott leértékelt és szükségtelen kacatot, vagy hogy 10 forinttal olcsóbb szlovák UHT "tejjel" pakolják tele a svájcifrank-hitelre vásárolt autó csomagtartóját, leszarva azt, hogy az olcsóságot is épp azon ezermilliárd ellopásának köszönheti, ami ellen a mai tüntetés szólt volna. Abba már nem gondol bele az egybites buta proli, hogy az adócsalások elleni hatékony fellépés után talán a 10 forint többszörösét is megtakaríthatná, mert ha rendesen be lenne fizetve az a kurva ÁFA, akkor talán kevesebbet kéne fizetnie mindenkinek. 

De ezt végiggondolni már nincs ideje az egyszeri prolinak, sietni kell haza, mert kezdődik a híradó, amiből megtudhatjuk, hogy a rezsicsökkentésnek köszönhetően minden szép és jó, nincs itt semmiféle botrány. Ezek után minden f@szt megérdemel ez a szánalmas, barom nép, amit csak a szájába tolnak jó mélyen: megérdemli, hogy 1000 milliárd Forintot - fejenként százezer Forint csecsemőtől a nyugdíjasig - kihúzzanak a zsebéből, hiszen a seggét sem emelné fel ez ellen. Bolond is lenne a NAV és a kormány, ha törné magát azért, hogy ez ne így legyen...

 * * *

Itt az idő értékelni az elmúlt évek kormányzását. Itt az idő szembenézni a hazugságokkal, számonkérni az ígéreteket, leleplezni a disznóságokat, felelősségre vonni a bűnösöket.

Itt az idő, hogy a mi éveink animátora és a Best of Gyurcsány sorozat szerkesztője, Tomanovics Gergely (Gery Greyhound) visszatérjen, és elhozza a valódi elszámoltatást: https://www.patreon.com/KADAVIS

A bejegyzés trackback címe:

https://greyhound.blog.hu/api/trackback/id/tr125714697

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Isten, verd meg a magyart! 2013.12.30. 01:52:01

Szégyelld magad, te birka nép: meglopnak, meghurcolják, aki fel meri emelni a hangját, te pedig a seggeden ülsz a tévé előtt.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hoplita 2013.12.28. 20:14:16

Hát valóban szégyen Gery, valóban, de ez van.
A buta prolinak elvont dolog ez, az elkúrtuk, kurva ország könnyebben dekódolható.

Szilveszter Horváth 2013.12.28. 21:46:44

Kedves Bárki!

Szerintem nem jó dolog baromnak titulálni semmilyen népet, pláne nem a sajátot. AZ őseink 56 után gy tudtak túlélni, hogy befogták a pofájukat, bármi is történt. Ez a túlélő reflex nem illan el túl gyorsan. Én sem voltam ott, bár terveztem, közbejött valami. Emiatt be is fejezem a kommentemet.Nem szabad lebecsülni azt az 1500 főnyi tömeget, aki kiment.

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2013.12.28. 21:59:27

@Szilveszter Horváth: 1500 ember a teljes lakosság 0,015 százaléka, de ha csak a 3 millió versenyszférában dolgozó adófizetőt vesszük (akiket érint az, hogy a befizetett adóját ellopják) még nekik is csak a 0,05 százaléka. Nevetségesen kevés, ennél még egy Békemenetre is többen mennek el, egy agysorvasztó TV2 Tényeket meg 800 ezren(!!!) néznek (és ami ennél is rosszabb, még szavazati joguk is van)

Én megértem, ha valakinek közbejött valami, a legutóbbi tüntetésre például én sem tudtam elmenni. Szintén megértem a vidékieket, drága luxus manapság egy vonatjegy. Na de ennyi embernek fontos ez az ügy? A legtöbb inkább szart rá szerintem.

Az 56-os példa meg annyiban sántít, hogy ma elvileg egy más rendszer van, mint akkor. Ha meg nem, akkor ez még egy ok arra, hogy az utcára vonuljunk, és ez esetben a Kossuth téren még nem lerakott, több raklapnyi macskakőnek is lehetne új funkciót találni :)

mruniverzum 2013.12.29. 17:11:01

Gery! Én elmentem volna, ha tudok róla.
A Magyar Gyökérhatározóból szereztem tudomást az eseményről, mikor már javában zajlott. Aztán elkezdtem kutatni, hogy miért nem olvasok róla az általam látogatott oldalakon.

Mert a Hahás, szélsőliberális csürhe szervezte. Jó nagy balhé is lett belőle, mikor egy árpádsávos odavánszorgott. Ezek a gyerekek egyszerűen buták, koncepciójuk zavaros, kommunikálni nem tudnak. A liberalizmust meg sikerült itthon annyira lejáratni, hogy ilyen vadliberálisok alkotta tömeget jóérzésű ember ne közelítsen meg.

Ettől függetlenül sajnálom, hogy végül ennyire megosztották a társadalmat és hogy itt tartunk.

aser 2013.12.29. 17:49:27

Mivel csak a facebookon lett reklámozva,azért voltak ilyen kevesen.
Hiszen nincs ellenzéki MÉDIA,mely közölné az ilyen diktatúra ellenes híreket!

kétkedéssel teli (törölt) 2013.12.29. 22:28:34

El vagy te tévedve. Egész nap rámoltam, a szuvas parkettát szedtem, hja, akik ráélnek dógozás helyett sétafikálni ... és te ezeket isteníted ...

Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2013.12.30. 03:48:52

A dosszié lobogtatás engem nem győz meg.

Akkor sem, ha az államtitkár lobogtatja a papírokat a parlamentben válasz helyett az ellenzéki interpellációra, s akkor sem, ha Horváth András lobogtatja.

Eddig semmi konkrétum, semmi bizonyíték.
Melyik cég csalt, mikor, mennyit?

Szóval valami bizonyítékot viríts mielőtt pocskondiázol!

Öszöd teljesen egyértelmű volt, bárki hallhatta.

Eddig ez az ügy csak ellenzéki kampányfogásnak tűnik.

Ha nem az, akkor tessék tálalni a frankót, ki a farbával!

Habokra nem tüntetünk.

Ja és ilyen kulturálatlan trágár alak mellé, mint a szerző sem szeretnék állni, semmilyen tüntetésen, sem máshol.

2013.12.30. 05:25:39

Csodálkoznék, ha ezzel a kirohanással bármit is elérnél... ahogy nyilván én sem érek el semmit a sajátommal (ami ráadásul még hosszú is). hajnalvilag.blogspot.hu/2013/11/s-sirt-hol-nemzet-sulyed-el-most-assuk.html

rocksztar 2013.12.30. 07:30:35

minden szavaddal egyetértek Gery. az 1000 milliárdos összeg nekem viszont bűzlik, szvsz jóval kisebb lehet (30-50 milliárd)

hoplita 2013.12.30. 09:52:01

A mandin őrjöngenek a félanalfabéta fideszdroidok.

Nem is tudjátok mennyire szégyellem, hogy legutoljára 2006-ban kénytelen voltam ezekkel egy helyre rakni az ikszemet.

hoplita 2013.12.30. 09:53:57

@rocksztar:
:)))

Én meg inkább a több mint ezer milliárdban hiszek, mit hiszek, tudom.
Egy szaros 10 ezres városban lakom, itt elcsalnak céghálókon keresztül milliárdos tételeket...és akkor most számolj.

öregróka 9 2013.12.30. 10:10:27

Szóval vegyünk tejet 5Ft al drágában ..cirka 3%- DRÁGÁBBAN ..(Ennél nagyobb a különbség) Miközben a tészta amit venni szoktam (magyar) 99Ft-ól 138-ra emelkedett 1 HÓNAP ALATT!!..a fizetések reálértékben pedig kb 3%-ot!! tehát a magyar termék emelkedik 38% -ot 3-5%-os béremelésekhez Tehát fogyjon el a fizetésem 3X gyorsabban mert magyar terméket vettem. Tudod apám építette még a gyárat "Magának" amit aztán a politikusok adtak oda a multiknak!!! NEM ÉN ÉS NEM Ő ..MÉG CSAK NEM IS A SZOMSZÉDOM
Ide írhatná a cikk szerzője a korát is ..talán érteném mért ilyen szar a rendszerváltás történelméből..Mert ÉN átéltem!!Ja még egy adalék..igyekszem Magyar terméket venni pl Globust ..De valakik eladták a konzervgyárat!!és most lakópark van a helyén!!!Corsó vagy Tisza cipót..ja bocs az sincs már..Mennék magyar buszon ..AMI VAN DE A BKK-NAK és a VOLÁN -nak NEM KELL!!! ( Bocs Siófok vett 2 !! db -ot!) Amit viszont nem befolyásolhatok..(Amerikában bezzeg fút magyar busz.)( veddamagyart.info/gazdasag/6799-szinpompas-magyar-buszok-siofoknak )
És nem tudom mért kell Kínai Elektromos buszokat mutogatni ..mikor van magyar is amiről a független (?) sajtó nem ír!!
És ezt sem én csinálom..Tudod azért még mindig a fejétől bűzlik a hal..
Én nem akarok újabb négy évig elszámoltatni!!
Jó lenne végre nem vitatkozni hanem cselekedni odafen!!
Ha lenne valaki aki végre cselekszik és nem visszafelé mutatva cselekedne..Nos akkor akár király is lehetne az sem érdekelne!!

hoplita 2013.12.30. 10:58:49

@öregróka 9:
Tisza cipó sosem volt, de Tisza cipő most is van...
Emlékeim szerint, bár mostanában nem figyeltem, atz Astorián kaphatsz.
De ne lepődj meg, ha nájki áron.:)

Bélám 2013.12.30. 21:57:31

Teljesen egyetértek a cikkíróval! Bár én is találnék mentséget a magam számára, de nem keresem. Igaz, amit írt és szégyellem, hogy nem voltam jelen és nem emeltem legalább egyetlen fővel a létszámot.

BBéci 2013.12.30. 22:20:15

aki ilyet ír, az vagy nagyon hülye, vagy provokál... hogy lehet átkozni a népedet? Most nagyon jó fej vagy, hogy te ott voltál... ott voltál 2009-ben a Pénzügyminisztérium előtt? Nem? Akkor megátkozzalak? Milyen állat az ilyen?

BBéci 2013.12.30. 22:20:59

Ja és a szádra hiába fel ne vedd... persze ezt nem érted...

A rokkant is ember · http://arokkantisember.blog.hu 2014.02.21. 14:24:00

Geryke! Miután kollektíven, jó nácifasiszta módra átkozol itt MINDEN magyart, pártállásra tekintet nélkül, szerinted ki fogja komolyan venni a majd egyszer elkészülő ostobácska kormány(ellenpropaganda)videódat? Szerintem rég elkésted az alkalmas pillanatot a nyilvánosságra hozatallal. Mert a bajai kamuvideó botrány óta az átlagembernek bármikor bármelyik propagandagépezet (jobbos balos egyaránt) bemagyarázza, hogy hé ember ne dőlj be annak, amit látsz, csalás, hamisítás az egész....
Úgyhogy kár erőlködni öregem...az összefogásos listáról lemaradtál, a Fideszes körök a tetted után nem állnak veled szóba, úgyhogy most legfeljebb unaloműzésből gyárthatsz videókat annak a párszáz embernek a nagy örömére, aki lájkolta az FB-profilodat.
Sajnos, Gery - hogy egy klasszikust idézzek - ezt az egészet elqúrtad..nem kicsit, nagyon.

Rosszkor, rosszul, rossz helyen borítottál. Egy hülye kampányvideót szivárogtattál ki, és mit értél el vele 2014-re? Hogy egykori táborod árulónak tart, a másik oldal meg elnézően mosolyok a Tomanovics nevű videós hülyegyereken, aki büszkén lobogtatja a "leleplezését" és nem esik le neki, hogy a másik oldal azért nem állt bele a témába, mert ők ugyanígy szeretnének manipulálni, csak nem elég ügyesek hozzá (lásd a bajai álvideó kudarca)

tobeor 2014.03.28. 18:26:31

@// Gery Greyhound: hun van már a videód? ha komolyan ki karod rakni, akkor tedd, már most is késő.
süti beállítások módosítása