Gery Greyhound

Újjászületett a Moszkva tér, és vele együtt egy kicsit én is :)

2016. május 21. - Gery.Greyhound

Jé, új logó és új fejléc, na mi történik itt? :)

Aki régebb óta követi munkásságomat, két dolgot bizonyára észrevett a blogon: egyrészt mostanában meglehetősen kevés itt a kontent, másrészt ha van is valami, az 90 százalékban a Széll Kálmán Tér felújításáról szól, nagyobb lélegzetvételű írást a tavalyi nyári Budapest Pride óta nem olvashattatok tőlem. Ez mostantól egy kicsit változni fog, mert beindítottam a gőzhengert, az elmúlt másfél-két évben is komoly előkészítő munka folyt a háttérben annak érdekében, hogy az a bizonyos 2012 óta dédelgetett és 2014-ben jól elkúrt Nagy Visszatérésem megtörténhessen. A 2014-es bukásból is rengeteget tanultam, és azt mindenképp megfogadtam, hogy csak akkor harangozok be bármit, ha legalább 95% az esély arra, hogy belátható időn belül legyen belőle valami - most viszont hosszú évek után több ilyen is van, csak május második felében kettő, amihez még hozzácsaptam egy harmadikat. :) 

Elsőként itt a Kalef365+ projekt, ami végre 14 hónap után ma elkészült. Nem gondolom, hogy ez a timelapse-videó megváltja a világot, bár tegyük hozzá: Magyarországon ilyen hosszú időt felölelő és ilyen aprólékosan kidolgozott hasonló anyag tudtommal még nem készült. Abból a szempontból viszont mindenképp fontos mérföldkő, hogy a 2014-es nagy bukásom óta először sikerült rávennem magam egy ekkora lélegzetvételű projektre, és az, hogy az immár 6(!) éves A mi éveink videó óta végre valamit sikerült végigvinni, adott egy kis lökést, hogy leporoljam és újragondoljam az egész Greyhound-koncepciót, immár végre egy olyan üzleti tervvel megtámogatva, ami lehetővé teszi, hogy működjön. Na, de előbb nézd meg a videót!

A következő nagy dobásom a tervek szerint május utolsó napjaiban, legkésőbb június elsején lesz látható itt a blogon, és egy Magyarországon eddig kevesek által használt új technikával készül. A kettő között pedig lesz egy május 26., amikor is (na, most érezd magad borzasztóan öregnek!) tíz éve lesz annak, hogy elhangzott Gyurcsány Ferenc elhíresült beszéde Balatonőszödön - a beszéd, ami az egész életemet gyökerestül forgatta fel, és ami elindított azon a rögös, de izgalmas úton, amin a mai napig is járok. Már 2009-10 környékén is gondoltam rá, hogy amin 2006 óta átmentem, abból egyszer majd film, de minimum könyv készülhetne, azóta pedig még sokszor 180 fokot fordult velem a világ, szóval most már bőven indokolt lenne. Egy-egy blogbejegyzésben (például a bevezetőben linkelt Budapest Pride-osban) meg a 2014-es átlátszó.hu-s videóinterjúban már tettem utalásokat arra, hogy néhány dolog miért és hogyan történt, de a nagy képet egyben még soha nem mutattam meg. Talán emiatt is lehet az, hogy személyemmel és tevékenységemmel kapcsolatban a mai napig sok félreértés és téves információ kering (a tumblr-en például legutóbb kb egy hete lettem "Tomcat csicskájá"-nak és nácinak nevezve, a jobboldalról meg rendszeresen a Fidesz árulója vagyok, aki oda szarik, ahonnan enni kapott) ezeket pedig bőven időszerű lenne eloszlatni, egyben lezárni az őszödi beszéddel és a Best of Gyurcsány videókkal kezdődő "Greyhound 2" nagykorszakot, betenni szépen egy dobozba és újult erővel indulni az új világ felé. 

Érdemes lájkolni a Facebook-on, követni Tumblr-ön, vagy épp itt, ha érdekelnek a nagy változások, amiben e mostani 3 projekt után lesz még egy rakás új a nyáron (ezek viszont még nincsenek 95%-os készültségi szinten, úgyhogy tartom magam a 2014-es fogadalmamhoz: addig egy szót se!)

Az új logó egyébként hármas szimbólum: egyrészt a harmadik Greyhound-nagykorszakot jelzi, másrészt utal a Kubatov-listás videóban elhangzottakra: "pontos jelölést kérek: [a név mellett] kettő darab vonal azt jelenti: nem a barátunk" - hát ha én rajta vagyok a Kubatov-listán (minden bizonnyal, sőt: szerintem ezt is olvassák) akkor az én nevem mellett 3 vonal van, mint közellenség :) A harmadik pedig a Greyhound-szemlélet esszenciája az Y és H betűk közötti váltásnál: addig csűröm-csavarom a dolgokat, amíg abból egy magasabb szintű, jobb valami jön létre.

Ezt csinálom most épp, és csinálom tovább, amíg élek - let's play the NEXT level.

A bejegyzés trackback címe:

https://greyhound.blog.hu/api/trackback/id/tr488736228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása