Gery Greyhound

Google: kommentelhető, átrendezhető találat-lista?

2009. április 28. - Gery.Greyhound

Egy kis furcsaságot fedeztem fel ma, egy teljesen hétköznapi Google-keresés során: a találatok mellett és alatt különféle ikonok jelentek meg, amelyekkel "előléptethetem" a találatokat (feljebb helyezhetem őket a listán - ekkor kiírja, hogy rajtam kívül hányan tettek még így), törölhetem is őket onnan, illetve hozzászólást fűzhetek hozzájuk.
 



 

Ez utóbbiak tapasztalataim szerint csak akkor láthatóak, amikor saját google-fiókommal bejelentkezve böngészem a keresőt, bár a "nyilvános megjegyzés hozzáfűzése" gomb nekem azt sugallja, hogy a feltehetően fejlesztés alatt álló funkció rövidesen mindenki számára láthatóvá teszi majd a hozzászólásokat.





 

Rendkívül hasznosnak tartanám, ha az egyes találatok alatt az adott keresőszóra kereső felhasználók hozzászólásait olvashatnám az adott oldalról (például XY driver keresésekor "jó gyors oldal, könnyen megtaláltam a cuccot" vagy épp "ez egy rakás szar, ide-oda irányítgat és/vagy fizetős regisztrációhoz kötött és/vagy 404-es hibát kaptam, ne pazarold rá az időd") egyben egy kicsit ijesztő is belegondolni, hogy egy vállalkozás esetén a konkurenciának lehetősége van lehúzni egy egyébként jó oldalt. Mondjuk ahogy a Google-t ismerem, teljesen biztos, hogy nem adja olyan könnyen a kereső legendás megbízhatóságát hogy holmi vérpistikék vagy egyszerű fikázók szanaszét flame-eljék azt, de kíváncsi leszek hogyan oldják meg a dolgot. Akinek bármi infója van, kommentbe vele :)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://greyhound.blog.hu/api/trackback/id/tr541091565

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása