Gery Greyhound

Emma visszatért! :)

2009. október 01. - Gery.Greyhound

Egy kicsit csalódott voltam, amikor a melegfelvonulás kezdete előtt a Hősök terén többször körbejárva a tömeget, sehol nem találtam első "saját gyártású" celebemet, Emmát. Pedig úgy reméltem, hogy a tavalyi melegfelvonulás, majd az idei tavaszi Maunika-só szereplés után mégegyszer megörvendeztethet bennünket káprázatos személyiségével. De nem volt ott, csak utólag, a hírekből értesültem róla, hogy miért:

Ma délután futottunk bele a Dózsa György úton ebbe a prominens ratyiba, a sokat emlegetett Emmácskába! Olyan szinten szétdrogozta erre a jeles eseményre az agyát, hogy azt sem vette észre, hogy az ellentüntetők között kóborol. Többen is megkérdeztük a sünöktől, hogy csak nekünk tűnik-e úgy, hogy a "kisasszony" rommá drogozta a fejét, de csak vállrándítás volt a válasz.... Amikor pedig összecsuklott, akkor csak úgy záporoztak a beszólások! Emma a ti haverotok! Ti vigyétek haza! (S. Sz.)

Az imént kaptam e-mailben néhány képet is a fenti beszámoló szerzőjétől. Elnézve Emmát, nem is csoda hogy kissé eltévesztette a házszámot :)

Már csak azt nem értem, hogy a rendőrség miért nem foglalkozik a fényes nappal nyilvánvalóan drogmámorban fetrengő derék állampolgárokkal, miközben tőlem a két sört is sajnálták a melegfelvonulás szervezői...

Szia))

Az EmMÁS videód elején idézett üzit én írtam a Kurucra)) Nagyon sajnálom, hogy azokat a képeket amelyeket a mailhez csatoltam, nem közölte le a kuruc.info. Ha gondolod szivesen átküldöm őket neked mailben hátha jót derülnétek ezen az idiótán))) Még a mentősök is röhögtek, amikor visszanyerte az eszméletét, s megkérdezték hogy mi a neve.... Emmaaaaa)))

A bejegyzés trackback címe:

https://greyhound.blog.hu/api/trackback/id/tr481420391

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása