Gery Greyhound

Phűűű, a hétszázát neki!

2010. március 11. - Gery.Greyhound

A Falkával húszezer körüli nagyságrendre tippeltük tegnap délután a mi éveink első napi nézőinek számát. A Best of Gyurcsány sorozat egyes epizódjai esetén is kb ennyi volt az átlag, ebből rendszerint viszonylag sok, olyan 6-8000 kattintás jött a kuruc.info nevű szélsőséges portálról. Írták is a kurucok tavaly nyári vitánk során, hogy milyen hálátlan vagyok: ők segítettek nekem hogy a videóim népszerűek legyenek, én pedig ezek után zsideszes árulóvá lettem. Kerek-perec ki is jelentették, hogy többé szóba sem állnak velem, leszedik az oldalról a kint levő videóimat és többé nem is tesznek ki semmit, ami tőlem származik.

Nos, ahogy tegnap láthattuk, valóban nem teszik ki az anyagot, még ha csak az egyike is vagyok a készítőknek. Bár meglehet, hogy csak nem fért el az olyan nagy horderejű hírek mellett, mint a kamera előtt pózoló hülyegyerek. A mi éveink nézettségén látszik is, mennyire megtépázta hírnevemet a dolog, gyakorlatilag egy ismeretlen senki lettem, aki a kuruc nélkül semmire sem jut, és csak álmodozhatok arról hogy bármely videót húszezren nézzenek meg az első napon, amely elején így vagy úgy szerepel a Greyhound név :)

Nagyon köszönjük mindenkinek, aki terjeszti a filmet! Örömmel láttuk, hogy a Google már többek között Mesterházy Attila Facebook oldalát is megtalálja "a mi éveink" keresőkifejezés begépelése által, ahova Attila egy kedves "rajongója" helyezte el az anyagot ;) Így kell ezt csinálni!

UPDATE - 9:14 - Jelen pillanatban már 54,847-en áll a számláló, ez valami nagyon durva alig 30 óra leforgása alatt...

A bejegyzés trackback címe:

https://greyhound.blog.hu/api/trackback/id/tr221830527

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.03.11. 11:53:01

A Subbán (és így az Indexen) egy Indavideós változat volt kint, azt is beleszámoltad?

Amúgy szép, kövér nagy siker.

És még nem tudom elhinni, hogy az emberek egy része azon van leakadva, hogy miért az MSZP kormány tehet arról, hogy 1 millió túlsúlyos van ... vannak, akik csak ennyit fogtak fel a videóból.

Sajnálatos.

Steve the Great 2010.03.11. 11:55:20

Szép. Tegnap este olyan 8 körül ha jól emlékszem, olyan 13-14E körül állt a számláló, azóta került rá még 40E.

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2010.03.11. 13:11:37

@zero: Nem, ez csak a Youtube-os nézettség, ami azóta lassan megközelíti a hatvanezret... Durva, én már egy hónapja tudom hogy ez egy ütős cucc lesz, de azt magam sem gondoltam volna, hogy ennyire.

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2010.03.11. 13:13:49

@Gery.Greyhound: Bocs, nem "lassan megközelíti" hanem meghaladta... :))

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2010.03.11. 13:37:58

betettem én is a mai posztomba, ami Index címlapon van... Sokan kommentelik is a videót. (+ hirdetem minden ismerősnek)
Amúgy én sem nagyon szeretem a 10 perces videókat, te basszus ezt már megnéztem 3x -két nap alatt :D
Le a kalappal komolyan...

kamasuka 2010.03.11. 13:51:24

Ami jó, az jó. Ráadásul sok mindenre rávilágít, és semmi mást nem csinál (geczi MSZP és a többi, nem úgy mint fordítva, ls. MSZP füzetecske), csak IDÉZI a mestert és remek formában számokat tár elén.

Én az IFÁs részen röhögtem fel (először), az nagyon ütőssé sikeredett, pedig nagyon is szomrorú a dolog. :(

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2010.03.11. 14:51:47

ez "az itt az idő" szlogen néhány emberben zsideszes zászlót lengetett meg.

Steve the Great 2010.03.11. 15:13:15

@Gery.Greyhound: Nem rossz eredmény ez a kétóránként +10000 látogatás. :)

Mr. Blowfish 2010.03.11. 15:30:17

Nem szeretem a politikai videókat, de ez tényleg nagyon jó lett, le a kalappal.

Azért meg külön respekt, hogy odaírtátok a végére, az inspiráló videót. Már épp izzítottam egy leteremtő kommentet, mikor láttam, hogy ott a kredit a végén.

Jó anyag. Gratulálok.

Daihelyon 2010.03.11. 18:33:01

@Gery.Greyhound:

Gery, meg tudnád mondani, hogy mennyi idő volt elkészíteni (maga a video + render idő(+milyen gépen)) és pontosan hány ember dolgozott rajta?

De felőlem jöhet egy "így készült" bejegyzés is. :)

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2010.03.11. 18:39:17

@Daihelyon: Egyelőre ezt tudom megmutatni, itt egy konkrét jelenet (a metrós) korai verziója, a belinkelt tutorial pedig elmagyarázza hogy miként lehet ilyet csinálni.

Persze azóta jelentősen tovább lett fejlesztve a cucc, de az alap ez volt.

greyhound.blog.hu/2009/10/17/gbt_part_4_pokolba_az_after_effects_szel

alfa.orionis 2010.03.12. 10:53:47

Én mindig lelkes néződ voltam, de mióta tudom, hogy azonos a lakóhelyünk, még büszkébb vagyok rád! :))

(a technikai részéhez nem tudok hozzászólni, de a kutatási anyag pazar,a látvány nekem hibátlan, a reakciók meg minden pénzt megérnek! Főleg Oszkóé:)

Szóval gratulálok!
süti beállítások módosítása