Gery Greyhound

Juj. Szétszedték a szocik. :)

2010. március 17. - Gery.Greyhound

Brendel Mátyás 2010.03.17. 14:44:05

Itt a videótok szétszedve:

www.youtube.com/watch?v=GZlPKyigrbk

fogadjunk, hogy nem meritek reklámozni, nem reagáltok rá!

 

De, kedves Mátyás, merjük. Már csak azért is, hogy ebben se legyen igazad :) Lássa csak mindenki ezt a zseniális videót, nem akarom a blog olvasóit megfosztani attól, hogy ők is nevethessenek egy jót :)

Brendel Mátyás bizonyára a TurulStudio 2010 nevű hazai fejlesztésű videóvágó szoftverrel készítette el művét, és a Google tulajdonában levő Youtube nevű videómegosztóra is csak azért töltötte fel a kész videót, hogy saját eszközével támadja a globális tőkét. Egyébként engem elég erősen a Jobbik stílusára emlékeztet ez a duma, csak nem Jobbik-MSZP nagykoalíció készül a multik ellen?

 

Végülis igazad van, egy ki tudja milyen eredetű adatokkal operáló szoci kampánykiadvány lényegesen hitelesebb, mint a KSH, az ÁSZ, Eurostat, Deutscher Bundestag és más gittegyletek által ki tudja honnan összeszedett, légbőlkapott adatok. Az például teljesen lényegtelen tény, hogy egy 2002-ben másfél millióba kerülő plazmatévét ma a gyári munkás után hajítják nyolcvanezerért a sarki madaras teszkóban... Ezek szerint az is a Zorbán bűne, hogy 2002-ben még floppy lemezt és analóg betárcsázós internetet használtunk, még szerencse hogy Pártunk és Kormányunk elhozta nekünk az olcsó korlátlan szélessávot.

 

Jut eszembe, kedves Mátyás: Egy ilyen videóért mit fizet a Societas a netkommandós aktivistáknak? Ez még bögre kategória, vagy egy ilyen nagyszabású alkotásért már kapásból jár a wellness hétvége? :))

A bejegyzés trackback címe:

https://greyhound.blog.hu/api/trackback/id/tr101847206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2010.03.17. 18:32:58

"Az például teljesen lényegtelen tény, hogy egy 2002-ben másfél millióba kerülő plazmatévét ma a gyári munkás után hajítják nyolcvanezerért a sarki madaras teszkóban..."

Ezt milyen alapon állítod?! Hallhatnánk Orbán Viktortól egy olyan beszédet, ahol mondjuk ezt ország-világnak kifejti?:) Szerintem nem, mert lezuhanna a Fidesz népszerűsége.:)

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2010.03.17. 18:34:26

"Ezek szerint az is a Zorbán bűne, hogy 2002-ben még floppy lemezt és analóg betárcsázós internetet használtunk, "

nem kevésbé, mint hogy a Gyurcsány múve, hogy Magyarországon sok a dohányos, alkoholista, és kevés a sportoló. Nemzeti alkat.

A ti ferdítésetek legalább akkora.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2010.03.17. 18:34:58

"Egy ilyen videóért mit fizet a Societas a netkommandós aktivistáknak? Ez még bögre kategória, vagy egy ilyen nagyszabású alkotásért már kapásból jár a wellness hétvége? :))"

Biztos nem fizetnek annyit, mint a Fidelitas a ti videótokért.:)

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2010.03.17. 18:37:43

Arra nem nagyon reagáltatok, hogy mennyire bűzlik, hogy a statisztikáékat egyoldalúan szemezgettétek.

Önkényesen választottátok meg, hogy:

A) Mikor hasonlítjátok a jelenlegi állapotot Orbán Viktor Magyarországához, és mikor külföldhöz. Ahogy éppen jobban jött ki nektek, úgy manipuláltatok.

B) Azt, hogy mikor melyik országhoz hasonlítottatok, azt is teljesen a magatok íze szerint szemezgettétek.

C) Azt, hogy mikor miről adtok statisztikát: GYED-GYES, munkanélküliség-foglalkoztatottsági arány, azt is szépen úgy szemezgettétek, ahogy jó volt a manipulációhoz.

Nem tisztáztátok magatokat az agymosás alól.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2010.03.17. 18:39:39

BTW nem vagyok szoci, és nem is az MSZP-re fogok szavazni.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2010.03.17. 18:40:37

"Egy ilyen videóért mit fizet a Societas a netkommandós aktivistáknak? Ez még bögre kategória, vagy egy ilyen nagyszabású alkotásért már kapásból jár a wellness hétvége? :))"

Semennyit. Ezért is lett igénytelen technikailag.

Frontin 2010.03.17. 18:48:22

Brendel Mátyás, szerintem egyszerűen csak hülye vagy, kit akarsz átverni magadon kívül?

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2010.03.17. 20:03:53

@Brendel Mátyás: A) Mikor miről volt _hiteles_ adat - mert az elsőszámú, legfontosabb szempont a film kapcsán a hitelesség volt. Velem lehet vitázni, és lehet kritikával illetni a mi éveinket, de egyvalamit kikérek magamnak: hogy nincs forrás.

amieveink.blog.hu/2010/03/08/statisztikak_2013

amieveink.blog.hu/2010/03/08/forrasok_3

A Dogbyte falka több tagja sokáig éjt nappallá téve (szó szerint!) dolgozott azon, hogy összeállítsa ezt az oldalt, épp azért, hogy a magadfajta értetlen seggfejek ne mondhassák, hogy csak úgy hasraütésszerűen összeszedtünk számokat.

Aztán itt van Az üzenet, kérlek olvasd el végig elejétől a végéig, és gondolkodj el rajta:

amieveink.blog.hu/2010/03/08/az_uzenet_5

Ha annyira nem tartasz minket hogy ezt megtedd, legalább az utolsó néhány bekezdést:

"Ne higgy nekünk sem. Ha nem tetszik az a konklúzió, amire mi jutottunk, járj utána magad, hogy azok, akik a voksodat kérik az ország irányításához, mit tettek, és mit nem. Ha ezt kellő lelkiismeretességgel teszed, az lehet belőled is, ami a legfontosabb építőkövét jelenti egy demokráciának: megfontolt, jól informált, felelősségteljes választó.

Ez az, amire ennek az országnak a legnagyobb szüksége van. Ilyenből 10 millióra…"

Kapisgálod már, vagy rágjam a szádba mint az óvodás gyereknek? (nyugi, nem fogom, aki ezek után sem érti meg a film lényegét, az reménytelen eset, és nem tartom alkalmasnak arra hogy értelmes vitát folytassunk)

csehov 2010.03.17. 20:06:18

Összeállítom gyorsan Brendel Mátyás statisztikáját:

1 db próbálkozás
0 db siker
1 db tapasztalat (?)

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.03.17. 20:43:59

@Brendel Mátyás: "Hallhatnánk Orbán Viktortól egy olyan beszédet, ahol mondjuk ezt ország-világnak kifejti?:) Szerintem nem, mert lezuhanna a Fidesz népszerűsége.:) "

Mármint ha Orbán kifejtené, hogy a plazmatévé ára másfél millióról nyolcvanezerre esett, az romba döntené a Fidesz népszerűségét?!

Öreg, te is egy ritka értelmes dísznövény vagy!

patye 2010.03.17. 21:01:00

Hát..egy dologban azért ügyes volt. Sokkal kisebb erőfeszítéssel talált magának "rajongótábort" - egyszerűen reBrendelte a videódat :)
Az eredetihez meg grat - igényes munka.

Picsasereghajtó 2010.03.17. 21:52:42

Azt a kurva élet, mi ez a sötétség, ki kapcsolta le a villanyt?!

Matyikám menj vissza a kapcsolatponthura, ahonnan jöttél...

@patye: Nem tudom te hogy vagy vele, de én ilyen "rajongótábort" nem szeretnék magam köré, inkább ne is tudja senki hogy létezem. :)

Hárman értékelték Mátyás videóját 1 csillagra. Gondolom ezek közül Gery az egyik. Micsoda világraszóló hírnév :)))

jpmjpm 2010.03.17. 22:12:12

Maxigáz.

A nyugati technológiát fikázza ez a barom.

Nos, ha az elvtársakon és Lendvai cenzorasszonyon múlna, akkor ma is csattogós lepkével és abakusszal játszanánk.

És nem lenne Youtube, amit ők is használnak, ahhoz, hogy tényeket cáfoljanak demagógiával és nem lenne blog, ahol egy pszichopata, egoista miniszterelnök etené a népet nap-nap után.

Nem beszélve a hardverről. Gondolom ez a kommer barom a Szokol rádiójáról töltötte fel a videót, amit a Junoszt tévéjén nézett vissza és semmi köze nincs az Intel/Amd pároshoz.

Tényleg LOL! Sajnos a 8-ik másodpercnél tovább nem tudtam nézni a videót, mert annyira felbaszott. Képzelem mi van benne később!

Az ilyet hol lehet összeverni?

jpmjpm 2010.03.17. 22:34:58

Ja, meg, hogy nyugati, amerikai videójátékokból lopta a stílust.

Egyrészt meg van említve a végén, hogy mi inspirálta a videót. Másrészt igényes munka. Csináld utána.

Azonkívűl Mátyás, téged mi inspirált a videódnál? Így elnézve, a párt szőcsöve. Mert a képi igénytelenség és a retardáltság játszik főszerepet. Tökéletesen beleillik a kommunista párt szellemiségébe. Se tartalom, se külcsíny. De, ne legyél elkeseredve, mert komcsi barátaid büszkék lennének rád. Ők még ilyet sem tudtak összerakni (Mert nem volt nyugati technológia, az abakusz pedig nem működik 64 biten. Ugye ez milyen irónikus?).

Az is vicces, hogy nyugat/keletről írsz. Ez az ellentét húsz éve volt. Azóta nem nagyon van ilyen. De te még ott élsz. Tudod a Szokol rádión nem fut még a Dos 3.0 sem. Szóval gratulálok.

Persze voltak sikeres játékfejlesztők a volt keletről. De azért lettek sikeresek, mert nyugati technológiával és képvilággal dolgoztak.

Beszélni tudsz (félre). Dolgozni nem. Igazi komcsi vagy. Bár kicsit hiányolom a: "Szorgos népünk győzni fog!" feliratot a videó elejéről. Mondjuk lehet, hogy a végén ott van, de ki a fasz kiváncsí ennek a hányadéknak a végére?

jpmjpm 2010.03.17. 22:35:54

És még csak 8 mp-et néztem végig. És két ekkora komment jött ki belőle.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2010.03.17. 23:05:06

@Gery.Greyhound: OK, forrás van. De nem a videóban. Az, hogy ti közben valahova feljegyeztetek valami forrásokat, az édes kevés.

""Ne higgy nekünk sem. Ha nem tetszik az a konklúzió, amire mi jutottunk, járj utána magad, hogy azok, akik a voksodat kérik az ország irányításához, mit tettek, és mit nem. Ha ezt kellő lelkiismeretességgel teszed, az lehet belőled is, ami a legfontosabb építőkövét jelenti egy demokráciának: megfontolt, jól informált, felelősségteljes választó."

Ez sincs a videóban. És még ha benne is lenne, mivel a források nincsenek benne, nem igazán segítitek az utánanézést.

Egyébként a ti forrásaitok olyanok, hogy ha valaki tényleg csak azokat megnyitja, akkor is látja, hogy szelektíven válogattatok.

Itt van például ez a forrásotok:

portal.ksh.hu/pls/ksh/docs/hun/xftp/idoszaki/mosz/mosz08.pdf

Ebből kiszedtétek a munkanélküliséget, de a foglalkoztatást, ami nem romlott, azt nem. UGYANAZ A TÁBLÁZAT!

Vagy itt szerepel a halálozások csökkenése, a születések növekedése, a népességfogyás csökkenése.

Azt gondolom, hogy ha ezt a dokumentumot valaki elolvassa:

portal.ksh.hu/pls/ksh/docs/hun/xftp/idoszaki/mosz/mosz08.pdf

az kap egy normális képet. A filmetek ehhez képest csak ferdít.

Úgyhogy ne gyere nekem azzal, hogy ezek az adatok voltak elérhetők, és erőt megfeszítve kerestetek! Egy este kikerestem nektek egy csomó ellentétes adatot. Egyedül. Ti ennyire bénák vagytok?!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2010.03.17. 23:07:15

"aki ezek után sem érti meg a film lényegét, az reménytelen eset"

a film lényege ott van az utolsó 5 másodpercben. Nincs ott semmi nézz utána, meg ilyenek, hanem ott a kinyilatkoztatott konklúzió: "Tedd tönkre az MSZP-t" ez az uszítás a lényeg.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2010.03.17. 23:08:06

@mefisto: "Mármint ha Orbán kifejtené, hogy a plazmatévé ára másfél millióról nyolcvanezerre esett, az romba döntené a Fidesz népszerűségét?! "

Nem erre gondoltam. Hiába no, a fidesz -szavazók hülyék a szövegértelmezéshez.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2010.03.17. 23:10:19

@jpmjpm:

"A nyugati technológiát fikázza ez a barom."

nem, azt a Fidesz fikázza. én csak szembesítettem.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2010.03.17. 23:11:20

@jpmjpm: "Az ilyet hol lehet összeverni? "

hát ez Greyhound rajongói tábora.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2010.03.17. 23:19:49

Még egy példa:

Párizs szerepel a metró hosszánál. A Forrásotok:

en.wikipedia.org/wiki/Paris_M%C3%A9tro

Ebben szerepel:

"When transferring between the Metro and the RER, it is necessary to retain one's ticket. The RER requires a valid ticket for entry and exit, even if it is only a transfer. It costs €1.60"

Az, hogy a párizsi jegy drágább, mint a budapesti, viszont valahogy nem szerepel az előző ábrán. Ezt a csapat szépen szelektíven kidobta, ahogy a többi adatnál is. Nem azért, mert nem volt elérhető adat, hanem mert a kínos adatokat töröltétek.

jpmjpm 2010.03.17. 23:22:45

@Brendel Mátyás: A FIDESZ? Hát LOL! Kérdezd a cenzorasszonyt, hogy miért nem volt nálunk nyugati tech. és szólásszabadság. És mióta van nyugati tech? Talán 1990 után? Hmmm...???

jpmjpm 2010.03.17. 23:25:24

@Brendel Mátyás: "@jpmjpm: "Az ilyet hol lehet összeverni? "

hát ez Greyhound rajongói tábora. "

Nem, sajnos ez az elmúlt 8 év hozadéka. Független Gerytől. Rohadt szocik. sokszor bebizonyították.

Pofátlanul bármit állíthatunk és megcsinálhatunk. És ez a másik ("az ellenség") hibája, by Lendvai Illdikó.

Egyébként egy felvetésre sem válaszolsz. Ha nem nyugati szoftver, akkor milyen? Milyen hardvered van amiről internetezel és kommentelsz? És az nyugati vagy keleti-e? És ha nem nyugati, akkor miről beszélsz az első 8 másodpercben?

És ha még mindig a komcsi rezsim által definiált nyugati/keleti ellentét lenne, akkor milyen hardvert/szoftvert használnál?

Na?

jpmjpm 2010.03.17. 23:26:44

"@jpmjpm: "Az ilyet hol lehet összeverni? "

hát ez Greyhound rajongói tábora. "

Nem, sajnos ez az elmúlt 8 év hozadéka. Pofátlanul bármit állíthatunk és megcsinálhatunk. És ez a másik ("az ellenség") hibája, by Lendvai Ildikó.

Egyébként egy felvetésre sem válaszolsz. Ha nem nyugati szoftver, akkor milyen? Milyen hardvered van amiről internetezel és kommentelsz? És az nyugati vagy keleti-e? És ha nem nyugati, akkor miről beszélsz az első 8 másodpercben?

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2010.03.17. 23:28:31

A forrásaitok közül ez egy olyan statisztika, ami nem húz sem az MSZP ellen, sem az MSZP felé:

portal.ksh.hu/pls/ksh/docs/hun/xftp/idoszaki/mosz/mosz08.pdf

Ezt kellett volna leadni egy az egyben, és nem válogatni belőle!

Akkor frankó, korrekt, értelmes emberek lennétek. Ott volt előttetek egy kiegyensúlyozott, pártatlan, érdekes, széles körű adatsor. És ti ebből kiválogattatok 2-3 adatot, abból is csak a nektek tetszőt, és még nagy nehezen hozzá válogattatok más adatokat, ami nektek tetszett. Nagy munka lehetett úgy válogatni, úgy keresni, hogy az jöjjön össze, ami nektek tetszik. Eldobni egy csomót, ami nem volt jó nektek, mert jó lett volna az MSZP-nek.

Így a technikai tudásotokat manipulációra, agymosásra felhasználó, szánalmas emberek vagytok.

jpmjpm 2010.03.17. 23:29:28

Húú, de szépen összekerverte a blogmotor 2 kommentemet. Vagy az Explorer. Fasz tudja.

De lehet, hogy L.I. volt, egyszerűen cenzorált. :))))

jpmjpm 2010.03.17. 23:32:42

@Brendel Mátyás: Egyébként én nem mondom, hogy ha a Fidesz jön, akkor sokkal jobb lesz. Max. azt tudom elképzelni, hogy egy másik Münchausen jön. De akkor neki is adnunk kell 8 évet.

Mert az előző is kapott /8 évet és az eredményét látjuk. Most jöjjön a másik. Így igazságos és megnyugtató. Mert tudjuk, hogy ettől a Münchausentől jót nem várhatunk. A másikban pedig még bízhatunk egy kicsit.

Hátha...

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2010.03.17. 23:32:50

@jpmjpm: "Ha nem nyugati szoftver, akkor milyen? Milyen hardvered van amiről internetezel és kommentelsz? "

még mindig nem fogod fel?!

Én globalizációpárti, szabad-piac párti, technológiaszerető, multinacionális cégeket szerető, modern, nyugati(as) állampolgár vagyok.

Nem nekem van ezzel bajom, hanem A FIDESZNEK. A fideszeseket szembesítettem a saját nézeteikkel.

Ne nekem mondd a nyugati, technológiabarát győzködésedet! Nem engem kell győzködni, hanem a hülye Fideszt!

Én csak szembesítettem a fideszeseket a fideszes ideológiával. Hogy bort isznak és vizet prédikálnak. Nyugati technológiát használnak, multicégek technológiáját, és ellenük prédikálnak.

Érted, te betonfejű, hülyegyerek?!

Ez miért nem esik le neked magától: Kb kilencvenes IQ kérdése.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2010.03.17. 23:34:42

@jpmjpm: "Egyébként én nem mondom, hogy ha a Fidesz jön, akkor sokkal jobb lesz. Max. azt tudom elképzelni, hogy egy másik Münchausen jön. De akkor neki is adnunk kell 8 évet. "

Minek? Szerintem legyen egyensúly: sok párt, kb azonos erővel. Akkor legalább nem borul az egyensúly. Ha jobb nincs, legalább tartsuk meg, ami van.

jpmjpm 2010.03.17. 23:46:43

@Brendel Mátyás: Nem a Fideszen múlott, hogy a kormányzat lejáratta magát és a választók elfordultak tőlük (gyakorlatilag hényingerük van). Meg volt a lehetőségük a bizonyításra sok éven keresztül.

Max. ugyanolyan rossz lesz. de ha egy picit jobb lesz, már megérte a váltás.

Csak 4 dolog: államadósság, munkanélküliség, korrupció és GDP. Ha ezekről jó adatokat látunk 4 év múlva, akkor örülhetünk. Saját és nemzetközi összehasonlításban is. És ezekben nem nagyon lehet mellébeszélni.

Plusz még az érzés, ami nem kimutatható számokkal, hogy mit érzünk a környezetünkben. Ez sem elhanyagolható.

Engem nem érdekel a jobb vagy a bal oldali eszme. Az érdekel miben élünk, hová születik a gyerekem. Jelenleg szarba. És ez változzon. Mindegy, hogy kinek köszönhetően.

És a jólét mércéje egyrészt saját magunk elégedettsége legyen, másrészt a környező területeké. Ha mondjuk arrébb megyünk 300 km-t, akkor ne érezzük úgy, hogy egy másik kontinensek vagyunk (pl. ausztria).

Ezt szeretném. De ez az MSZP-vel megvalósíthatatlan. Hiszen itt voltak az elmúlt 20 évből 12-t. És mégis itt tartunk.

jpmjpm 2010.03.17. 23:55:32

@Brendel Mátyás: Egyébként, nem rád vagyok mérges ("Az ilyet hol lehet összeverni?"), hanem az MSZP szarságaira. Elkezted őket védeni, ezért akadtam ki. Nem személyes. Könnyen berágok az MSZP szarságaira.

Egyszerűen bosszant az amit az elmúlt 8 évben tettek. Eltünt Fletó, erre simán előhúzták Mesterházyt, aki jobban idegesít mint Fletó. Kész. Meltdown!!! :)

argue · http://argue.blog.hu 2010.03.18. 05:26:38

Kedves Gery!

Nagyra értékelem, hogy a munkádról készült kritikát olyannyira nem próbáltad meg eltitkolni, hogy külön post-ot szántál neki.
Erre tekintettel kérlek, hogy a következőről is emlékezz meg a blogodban:
argue.blog.hu

(Mert nyilván nem csak azért mertél külön bejegyzést szánni erre a válasz-videóra, mert annyira röhejesnak találtad...)

Egyúttal pedig meginvitállak, hogy olvasd el a jelzett blogon a videódról készült kis dolgozatomat. Talán nem lesz felesleges...

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2010.03.18. 08:50:31

@jpmjpm: "Nem a Fideszen múlott, hogy a kormányzat lejáratta magát és a választók elfordultak tőlük (gyakorlatilag hényingerük van)."

Dehogynem. Ilyen szelektív propagandán múlott, mint ez. Sőt, statisztikával ellentétes hazugságokon "rosszabbul élünk", "romlott a közbiztonság". Ezek kifejezetten statisztikával ellentétes hazugságok.

"Max. ugyanolyan rossz lesz. de ha egy picit jobb lesz, már megérte a váltás."

Vagy rosszabb. És akkor nem.

"Ha mondjuk arrébb megyünk 300 km-t, akkor ne érezzük úgy, hogy egy másik kontinensek vagyunk (pl. ausztria)."

Ez még sokáig így lesz. Ausztriában egészen más az emberek mentalitása. Ott kezdődik.

"Ezt szeretném. De ez az MSZP-vel megvalósíthatatlan. Hiszen itt voltak az elmúlt 20 évből 12-t. És mégis itt tartunk. "

Alapvetően ez nem párton múlik. Generációknak kell lecserélődni, és egészen más mentalitást felmutatni. Ott kezdődne, hogy a magyarok nem egy kiskapuzó, adócsaló, feketéző nép legyen!

Ezt a Fidesz sem tudja megváltoztatni, húsz év alatt sem.

2 év múlva nagyot fogsz csalódni.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2010.03.18. 08:52:14

"hanem az MSZP szarságaira."

az MSZP propaganda anyaga ugyanúgy szelektív válogatás, mint Greyhound propagandaanyaga. mindkettő ugyanúgy szarság, mindkettőre ugyanúgy legyél mérges!

jpmjpm 2010.03.18. 10:52:50

@Brendel Mátyás: Igazából ez a kommented mutatta meg, hogy retardált vagy. Ha neked a lelkedet nem bassza ami itt történt az elmúlt 8 évben, akkor veled van a gond. Erkölcsileg nulla vagy.

Picsasereghajtó 2010.03.18. 11:36:23

Mátyás, most olvastam ezt a cikket és te jutottál róla eszembe egyből. Szerintem Gery vagy valaki csinálhatna egy blogot az újonnan napvilágot látó adatoknak, amik a filmből kimaradtak. De akár egy második epizód is jöhetne :)

Dominikai mélységben a magyar foglalkoztatottság
* Index
2010. március 18., csütörtök 10:40 | Frissítve: 7 perce
Összehasonlítva a magyarországi munkavállalók számát a világ többi tízmilliós országéval, kiderül, hogy közülük csak Tunéziában és a Dominikai Köztársaságban dolgoznak kevesebben, mint nálunk. Az összes tízmilliós népességű OECD-ország közül pedig nálunk a legalacsonyabb a foglalkoztatottság.

index.hu/gazdasag/magyar/2010/03/18/foglalkoztatas/

jpmjpm 2010.03.18. 11:36:49

@Brendel Mátyás: Szerintem rosszul látod a dolgokat. Szoftverből nincs alternatíva. Nyugati van, aztán csókolom. Nem itt kell kezdeni a felzárkózást.

Hanem pl. a mezőgazdaságnál. Mert miért együnk külföldi gyümölcsöt, zöldséget amikor az itthon is megterem és meg is termett sok-sok éven át (és most nem a banánról beszélek, mert az nyilván nem terem meg). És legyen iparunk, termelésünk is.

Ezek az alapok. És ezek nincsenek meg. A mezőgazdaságunk és az iparunk vissza lett fejlesztve az elmút 20 évben.

Kihasználatlanul, parlagon hevernek dolgaink és ezt kell kihasználni. Szoftvergyártásunk sosem volt. Nem azzal kell kezdeni.

De ha majd olyan jól mennnek a dolgaink, akkor lesz saját szoftverünk is, ne aggódj. És akkor majd fikázhatsz, hogy miért nem azt használja valaki.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2010.03.18. 11:51:58

@jpmjpm:

"Hanem pl. a mezőgazdaságnál."

Elő kell venni Greyhound egyik forrását

portal.ksh.hu/pls/ksh/docs/hun/xftp/idoszaki/mosz/mosz08.pdf

18. oldal. a mezőgazdasági termelés Orbánnál CSÖKKENt, azóta NŐTT.

öngól.

továbbá. 16. oldal. Orbán alatt az export-import mérlegünk negatív volt. 2007-2008-ban pozitív lett.

ez egy olyan adatsor, amiből Greyhound 1 vagy 2 adatot vett ki. Azt az 1-2 adatot, ami neki jó volt.

Durva, szelektív válogatást végeztek. Nem esik le?!

És te bevetted.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2010.03.18. 11:57:28

@Sün! balázs:

A hülye fidesznyiket megint megvezette a jól manipulált statisztika.

index.hu/gazdasag/magyar/2010/03/18/foglalkoztatas/

Itt ugyanis csak tízmillió körüli országok szerepelnek. Ezen a lsitán mi közvetlenül Svédország és Belgium mögött vagyunk. Portugália, Kuba és Bolívia messze Svédország előtt van.

Nem esik le, te nagyon hülye, hogy valami bűzlik?! Tényleg ennyire sötétek a fidesznyikek?!

Picsasereghajtó 2010.03.18. 12:06:03

@Brendel Mátyás: Hülye Fidesznyik index.hu, értem. Na menjél már a faszba ezzel az idióta dumával.

Igazad lehet abban, hogy nem állunk sokkal jobban vasútvillamosítás terén, mint Anglia. Nehezen, de elhiszem ha hozol hiteles statisztikát. Viszont kiröhöglek, ha azt mondod hogy a Keleti pályaudvaron ugyanolyan színvonalas vasúti szolgáltatást kapsz, mint a King's Cross-ban, értve ezalatt az infrastruktúra színvonalát, a vonat sebességét (legyen az villamos, vagy dízelvontatású) a menetrend pontosságát stb.

Ebben a filmben kibaszottul le van egyszerűsítve, hogy a budapesti tömegközlekedés drága, és fos. Nincs benne az, hogy a fejétől bűzlik az egész cég, hogy Nokia dobozokban viszik haza a pénzt, az ellenőrök suttyó orkok akik angol turistákkal bunyóznak szabadidejükben, rohadnak szét a buszok, az új villamosokra meg rádől a felsővezeték-tartó oszlop, amit olyan igényesen megépítettek, és úgy am blokk az egész BKV úgy ahogy van egy kritikán aluli színvonalat képviselő okádék, szemben például a londonival vagy a párizsival, ahol a hazainál nem drágább jeggyel korlátlanul utazhatsz a 14 metróvonal valamelyikén.

Te ha felszállsz csúcsidőben a hetes buszra, akkor tényleg az a benyomásod, hogy a budapesti tömegközlekedéssel minden a legnagyobb rendben? Valószínűleg nem sokat jártál a városban mostanában.

Picsasereghajtó 2010.03.18. 12:06:40

@Sün! balázs: "nem állunk sokkal jobban" -> jav. -> rosszabbul

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2010.03.18. 16:09:07

@Sün! balázs: a BKV valamennyivel olcsóbb, mint a nyugati, és valamennyivel rosszabb.

Te ha felszállsz csúcsidőban a párizsi RER-en akkor az a benyomásod, hogy az tényleg sokkal jobb, mint a BKV? Nem sokat közlekedsz Párizsban.

NINCS ÖSSZEHASONLÍTÁSI ALAPOD.

Ez a film pedig kibaszottul ferdít. Ennyi.

Egyszerűen a konklúzióhoz válogatták az adatokat, és nem fordítva. Pont ugyanolyan ferde ez a film, mint az MSZP-s propaganda, csak a másik oldalra ferdít.

Londonban meg a múltkor éppen felújítottak, és kibaszottul megszívtam, mert úgy válogatták ki a metró vonalakat, hogy akárhogy is, de sehogy sem sikerült eljutni a Shakespeare Globe-jába. Volt vagy 2 lehetőségem, de a felújítással mindkettőt éppen kilőtték.

Tudod, szar dolog, amikor olyannak mesélsz, aki nem vesz be mindent, és nem bámul a ferdítéseiden.

Ráadásul igen, Magyarország nem nyugat-európa. de Orbán alatt sem volt az. Az egész összehasonlítás ott is ferde, hogy amikor anyázza a magyar állapotot, akkor sokszor nem nyugathoz mér. Amikor meg nyugathoz mér, akkor Orbánhoz nem mér. Mindig ahhoz mér, amelyik éppen jól jön ki.

De egyetlen téma sincs, ahol korrekten mérni külföldi országokhoz is, és Orbánhoz is, egyszerre.

Egyetlen témája sincs a filmnek rendesen alátámasztva az adatokkal. Mindenhol ordítóan ferde.

Picsasereghajtó 2010.03.18. 17:31:41

@Brendel Mátyás: Nem valamennyivel olcsóbb, hanem majdnem ugyanannyi, és nem valamivel rosszabb, hanem nagyságrendekkel. Párizsban is kb 300 Ft egy jegy az első 3 zónában, ami itt kb az M0 körgyűrűnek felel meg tehát az egész várost magában foglalja. Utaztam csúcsidőben RER-en, és gyakran utazom csúcsidőben a szentendrei megfelelőjén. Ha lenne rá lehetőség hogy válasszak, akkor én a RER mellett tenném le a voksom. Na jó, nem kell olyan messzire menni, már a bécsi S-Bahnnal is beérném.

Belvárosi buszjárat össze nem hasonlítható az itteniekkel, amik pl az Astoriát, Ferenciek terét érintik, 200-as szériájú 25-30 éves Ikarusok, épp hogy nem hullanak szét (ja bocs, egyre több van ami már széthullott, és csak alkatrészdonorként áll a garázsban mert ugye új alkatrész az nincs) Párizsban mindháromszor külvárosi szállodákban laktunk, és mindenhol alacsonypadlós busz alap, meg minimum 2 metrómegálló 5 percnyi sétatávolságon belül. Na, meg bringaút orrba-szájba mindenhol, de az már tényleg túl európai, hagyjuk is.

Magyarország nem Nyugat-Európa, soha nem is volt az, de folyamatosan közeledtünk hozzá. Az ezredforduló környékén példaként mutogattak minket a többi európai országnak, ma legfeljebb az elrettentő példa lehetünk. És teljesen reális volt a 2007-es euró, ezt még D-209 is elismerte 2003-ban, rá egy évre Fletó 2009-es céldátumot tartott reálisnak - mi is most az aktuális ígéret, 2013?

"Egyetlen témája sincs a filmnek rendesen alátámasztva az adatokkal."

Szerintem mindegyik témája alá van támasztva, gondolom csakazértsem nézed meg a Források oldalt a hivatalos blogon, ahol minden adat származási helyét feltüntették. KSH meg ilyenek, neked mondanak valamit? Nem valami izébizé.freeblog.hu/anyám_kínja/xyz.doc mint amiket te linkeltél be a videódon. Az MSZP-s kampánykiadványhoz hasonlítani már csak ezért sem fer.

"Egyszerűen a konklúzióhoz válogatták az adatokat, és nem fordítva."

Persze, lehet úgy válogatni adatokat, hogy pozitív legyen az összkép (lásd az ominózus MSZP-füzetecskét) de egy államadósság, GDP-növekedés, munkanélküliség olyan adat, ami magáért beszél. Ezeket az adatokat nem lehet így vagy úgy magyarázni mert kétszer három az ugyanaz, mint háromszor kettő, ha fordítva mondod az sem ferdítés, mert TÉNY. Az a baj, hogy lehet az elmúlt 8 évből pozitív üzenetű statisztikát találni, de kb negyed annyit és negyedannyira egyértelműt, mint amik a filmben láthatóak.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2010.03.18. 22:38:52

@Sün! balázs: "Párizsban is kb 300 Ft egy jegy az első 3 zónában"

1,60 euró, de a hülye fideszesnek hiába írja be az ember, hivatkozással, ragaszkodik a hazugságához.

"Utaztam csúcsidőben RER-en, és gyakran utazom csúcsidőben a szentendrei megfelelőjén. Ha lenne rá lehetőség hogy válasszak, akkor én a RER mellett tenném le a voksom."

Ha utaztál volna, nem mondanál ilyen baromságot. AZ RER-en nyáron meg lehet sülni, és van, amikor NEM FÉRSZ BE.

És kb kéthetente sztrájkolnak.

"gondolom csakazértsem nézed meg a Források oldalt a hivatalos blogon, ahol minden adat származási helyét feltüntették. KSH meg ilyenek"

megnéztem, idéztem pontosan ugyanabból a forrásból idéztem a cáfoló adatokat is. miért van az, hogy minden fideszes ilyen amnéziás hülyegyerek?!

portal.ksh.hu/pls/ksh/docs/hun/xftp/idoszaki/mosz/mosz08.pdf

18. oldal. a mezőgazdasági termelés Orbánnál CSÖKKENt, azóta NŐTT.

továbbá. 16. oldal. Orbán alatt az export-import mérlegünk negatív volt. 2007-2008-ban pozitív lett.

ott vannak az adatok a CSÖKKENŐ halálozásról, a növekvő születésekről, a csökkenő fogyásról is.

orrba szályba cáfolják Greyhound adatait, csak azokat Greyhound elfelejtette beletenni a filmbe..

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2010.03.18. 22:41:38

@Sün! balázs:

itt van Greyhound saját forrása:

portal.ksh.hu/pls/ksh/docs/hun/xftp/idoszaki/mosz/mosz08.pdf

Ebből kiszedtétek a munkanélküliséget, de a foglalkoztatást, ami nem romlott, azt nem. UGYANAZ A TÁBLÁZAT!

Greyhound saját forrásai cáfolják. azokból a forrásokból, amiből dolgozott, azokból is egyoldalúan válogatott. elég azokat a forrásokat rendesen megnézni, és máris cáfolódik Greyhound.

akkora pancser gyerek, hogy egy kilencvenes IQ-val lelepleződik. nektek annyi nincs.

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.03.18. 22:56:31

@Brendel Mátyás: Ja, hogy gondoltál is valamire, miközben ezt a sok baromságot leírtad?

Bocs, tényleg nem jött át!

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.03.18. 23:07:24

@Brendel Mátyás: "Én globalizációpárti, szabad-piac párti, technológiaszerető, multinacionális cégeket szerető, modern, nyugati(as) állampolgár vagyok."

Maradjunk talán a különösen értelmes dísznövénynél, az jobban passzol! XD

Gaius_ 2010.03.19. 19:47:14

@Brendel Mátyás:

Mátyás b+
ha követted volna a "Mi éveink" történetét, akkor tudhatnád, hogy itt a pénzügyminiszteri szintű beszólások is méltó kontrát kapnak (minden respect mellett), nemhogy ilyen gány szarral jelentkezzen valaki.......csak a societast járatod le...monnyuk ami nekem nem baj....:)) hajrá! húzzatok bele! :)

argue · http://argue.blog.hu 2010.03.19. 21:06:47

@Gaius_: Kedves Gaius! Esetleg te is nézd meg a

argue.blog.hu

-t, mielőtt osztod az észt arról, hogy a pénzügyminiszteri kritikák is "méltó" (?) kontrát kaptak.
(Addig is, amíg Gery nem rakja ki ezt is főoldalra, ahogy BM videójával tette...)

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2010.03.20. 08:07:15

@argue:

nem rakta fel, mert szar alak

argue.blog.hu

csak akkor rak fel valamit, ha tetszik neki. ha azt hiszi, hogy jól jár vele.

szerintem lassacskán rájött, hogy értelmes embereknek leesett, hogy ahogy írta, éjt nappallá téve, 2 napid dolgozott a falka azon, hogy a sok statisztikából összeválogassa azt a keveset, ami jó lesz nekik. "Őrületbe kergették egymást bizonyos pontokon, hogy összejöjjön a szükséges statisztika". "Trükkök százait alkalmazták, hazudtak éjjel, hazudtak nappal".

2 óra alatt ki lehet keresni egy csomó cáfoló adatot. Ennyi.

Most meg elbújt a pincébe, mert rájött, igen szánalmas ferdítést gányoltak össze.

Természetesen sok ezer rajongója van, amolyan "hol lehet ezt a gyereket összeverni" típusú ember.

Büszke lehet rájuk.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2010.03.20. 08:10:57

Ja és a szalacsi-effektusról se feledkezzünk meg.

"In the future, everyone will be world-famous for 15 minutes."

csak nem mindegy, hogy mekkora szart kell építenie ehhez. Nem mindegy, hogy Greyhound 5-15-25 év múlva hogy fog tudni szembenézni magával.

argue · http://argue.blog.hu 2010.03.20. 09:30:03

@Brendel Mátyás: Kérlek ebből a hangnemből ("nem rakta fel, mert szar alak") - egyelőre legalábbis! - vegyél vissza... épp a én/mi érdekünkben is. Gery azóta, hogy elküldtem a linket még nem jelentkezett post-tal, nem írt kommentet sem, így nem tudni, hogy mi a helyzet ezügyben.

Én még várok.

(De a felbőszítésével biztos nem érsz el semmit, szóval a "szar alak"-ozást még tartalékold.) Meg a stílus kedvéért is. Köszönöm.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2010.03.20. 11:44:25

@argue:

" Gery.Greyhound ·

greyhound.blog.hu 2010.03.17. 20:03:53

a magadfajta értetlen seggfejek"

adjonisten, fogadjisten.

argue · http://argue.blog.hu 2010.03.20. 11:57:31

@Brendel Mátyás: Ok.
Megértem, de ez akkor is legyen a ti bulitok, NEKEM még nem választ Gery. (Szóval még nem volt adjonisten.)

Ezt várom... addig is, nyugalom. Mindenkinek.

aaron85 2010.03.21. 12:14:59

Csak néhány mozzanatra reagálnék:

"EURÓPAI VISZONYLATBAN IS DRÁGA TÖMEGKÖZLEKEDÉS"
VONAL JEGY ÁRA:
LONDON: 1,60 (1 FONT = kb.300 Ft)
HAMBURG: 1,40 EUR (1 EUR = kb. 270 Ft)
DÜSSELDORF: 1,60 EUR
MÜNCHEN: 1,30 EUR

félreértés ne essék, én sem szavazok ezekre a férgekre, csa 1 kicsit árnyalom a képet :)

és mi ez az 1000 lakosra jutó halálozási arány 177??? évente ennyi a születés és halálozás különbsége mínuszban 1000 főre nézve? vagy hogy? pontosítsuk kérem! :)

argue · http://argue.blog.hu 2010.03.22. 00:08:37

Én mindenestre frissítettem addig is az elemzésemet újabb részekkel:

argue.blog.hu

teknős 2010.03.22. 13:15:58

@Brendel Mátyás: Téged hallgatva nézve, talán elárulhatnád nekünk, hogy ha szerinted ennyire ordítóan ferde greyhound videó, akkor miért kellett nekünk az IMF segítsége? Miért küzd az emeszpé a 10%-al, hogy elérje majd 11-én és miért teszel pár adatsor mellé olyan megjegyzést, hogy "nem idegesítő ez a kattogás"?

Inkább nagyon szégyellned kellene magad emiatt a nyolc év miatt és lehajtott fejjel az ország bocsánatát kérned, te nyomorult!

teknős 2010.03.22. 13:23:37

@argue: Nem olvastam az elemzésedet, de nem vagytok ti némi szereptévesztésben?

Egy 10 perces videóról képzelitek, hogy tudósi alapossággal fogja megítélni az emeszpé tevékenységét? Ez a hiszti, ahogyan, túlértékelitek Geryék munkáját (nem annak minőségére, hanem szerepére) az már egyenesen beteges. A hiszti olyan szinten eluralkodott rajtatok, hogy nem veszitek észre, hogy ágyúval lőttök a verébre.

Ha nem az én és a gyerekeim jövőjét tettétek volna tönkre, még sajnálnálak is titeket, de így csak dühöt váltotok ki az emberekből Most is olyanok vagytok, mint ahogyan kormányoztatok.

Mutatjátok, hogy semmihez sem értetek, de az arcotok hatalmas.

argue · http://argue.blog.hu 2010.03.22. 13:37:37

"Nem olvastam az elemzésedet, de nem vagytok ti némi szereptévesztésben?"

- azt hiszem ez az a mondat, ami után kár bármit is leírnom. (Tulajdonképpen meg is köszönhetem, hogy leírtad, és megspóroltad nekem azt a kérdést, hogy "Te, egyáltalán olvastad amit írtam?!")

teknős 2010.03.22. 16:57:07

@argue: Nem nagyon van rá szükség. Megpróbáltál egy 10 perces klipen tudóskodni. Nem igazán érdekelt, csak rápillantottam. Erre írtam, hogy szereptévesztés. Nem is kicsi.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2010.03.22. 20:24:30

@teknős: "miért kellett nekünk az IMF segítsége?"

Ennek például látod semmi köze a Big Mac árához, a halálozási arányhoz, a sporthoz, a munkanélküliséghez, és még egy csomó mindenhez.

Továbbá kellett ilyen segítség mégy egy fél tucat másik országnak. Olyanoknak is, akik szerepelnek a statisztikában.

"Miért küzd az emeszpé a 10%-al"

Egy válságban kormányzó kormánypártnál ez előfordul. Aztán vissza is fordul. Ilyen a nép. Minden országban. Könnyen dől ide és oda. Naiv, buta, reménykedő, hívő, változékony, hisztis.

"teszel pár adatsor mellé olyan megjegyzést, hogy "nem idegesítő ez a kattogás"?"

hogy téged bosszantsalak.:)

"Inkább nagyon szégyellned kellene magad emiatt a nyolc év miatt és lehajtott fejjel az ország bocsánatát kérned, te nyomorult! "

Ismerjük az ilyenfajta megfélemlí1tő, náci beszédet.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2010.03.22. 20:26:31

"Ha nem az én és a gyerekeim jövőjét tettétek volna tönkre, még sajnálnálak is titeket, de így csak dühöt váltotok ki az emberekből Most is olyanok vagytok, mint ahogyan kormányoztatok. "

Pont ezért nem veréb Gery videója. Sok embernek mossa ki így az agyát, és lesz elkeseredett, dühös ember. Az meg nagy kár az országnak, ha sok az elkeseredett, dühös ember, igazi ok nélkül. Láttunk már ilyet a történelemben.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2010.03.22. 20:27:45

"Egy 10 perces videóról képzelitek, hogy tudósi alapossággal fogja megítélni az emeszpé tevékenységét?"

Lehetne mondjuk olyan, mint amit ígér. Pártatlan. De nem az.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2010.03.22. 20:52:29

@teknős: Én is kérdezek tőled. Ha rosszabbul élünk, mint 8 éve, akkor hogy lehet, hogy

nőtt a reálnyugdíjak értéke?
nőtt a reálbérek értéke?
drasztikusan nőtt az internet, mobil és más fogyasztás, a magyar külföldi és belső turizmus?
csökkent az öngyilkossági és halálozási ráta?
nőtt a szülések száma?
nőtt a várható élettartam?
drasztikusan nőtt az autópálya hálózatunk? hogy lehet, hogy ha megkérdezed a google mapset, akkor Pozsonyból Kassára Budapesten keresztül ajánlja a legjobb utat?

hogy lehet, hogy Pozsonyból Kassára nem ezen a csodálatos, gazdag, jól menő Szlovákián kell végig menni?!

Miért van az, hogy az osztrák és francia síterepeken a magyar már lassan hivatalos nyelv?!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2010.03.22. 21:42:21

A filmben van egy 3,5 milliárdos kilométerenkénti autópálya.

Előveszi az ember a filmet összegányolók saját forrását, és mit talál benne?

"2008 útszakasz, kilométerenkénti ár millió forint

M6, 1361
M0 északm 1143
M0 kelet (4-31), 654
M0 kelet (31-3), 658
M0 kelet (3-M3), 822
M 70, 1308
M7 Bk-Nk. 690
M7 Lt-Oh. 643"

http://www.asz.hu/ASZ/jeltar.nsf/0/A13DB2B16EC26991C125761000338AFB/$File/0926J000.pdf 24. oldal.

Ezek a köcsögök, hülyének néznek titeket, emberek!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2010.03.22. 21:43:04

@Brendel Mátyás: A saját forrásukat kell csak elolvasni, és kiderül, hogy hazudtak reggel, hazudtak délben, hazudtak este.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2010.03.23. 09:21:43

@argue: hát megkaptad a választ. grey adjonistene neked egy keresztülnézés.

k.o._laci 2010.03.23. 15:57:43

@Brendel Mátyás: Benneteket ki gátolt meg abban hogy csináljatok egy ugyanilyen videót az Orbán kormány 4 évéről? Vagy az MSZP-s kiadványokat, beszédeket is ilyen nagy hévvel "szeded szét" szabadidődben? Esetleg azt várod hogy a Fidesz szavazók is az MSZPnek kampányoljanak? Elég a Best of Gyurcsány videókat végignézni és máris jobb ha elcsendesedtek, azon pl. mit szednél szét? Az xedik ilyen után már nem kihívás összeszedni az elmúlt évek bődületes hazugságait, így logikus lépés volt hogy a következő szintre lépjenek Geryék. Már most filózhattok azon milyen grafikával csináltok 4 év múlva ugyanilyen összeállítást, addig meg töprengjetek el hogyan lett 45%ból ca. 15% közeli a népszerűségetek. Lesz pár évetek rá, addig meg ne féljetek, nem fog fájni.

Általánosságban: nincs olyan statisztika amibe ne lehetne pro, kontra tényezőket belemagyarázni. Hol a válság, hol a nemzetközi helyzet, hol az ellenzék tehet róla. Aki szerint egybevág Geryék videója az általa tapasztalt tendenciákkal az szavaz a jobboldalra, akik szerint dübörgött a gazdaság az meg lelkesen készülhet minimum 4 év "köcsögfidesz"ezésre.

sbna 2010.03.24. 11:01:23

Matyikam, dragam!

Csak azt felejetetted el, hogy ugyan Parizsban 430 HUF-nak megfelelo értéku a jegyar (1,6 euro, de van 50%-os kedvezményes jegy !) de ezért 1,5 ora idokeretben akarhanyszor atszallhatsz vagy a metro és az RER (az ottani HEV) kozott, Parizs hataran belul, vagy a villamosok és buszok kozott.
A metroval pedig Parizsnak minden szegletébol be tudsz jutni az kozpontba (14 metrovonal van) és gyakorlatilag mindenhova el tudsz jutni a varosban 1 db. jegggyel!
Mig kb. ugyanakkora tavolsagokra Pesten (mondjuk a Budagyongyétol az Arpad hidhoz akarsz eljutni) akkor akar 3/4/5/...X 320 forintot kell fizetned, ami azért ugye lényegesen tobb, mint 430 forint? (Emlitett kb. 25 perc utazast jelento példan : busz + metro + hév : 960 HUF). Nem beszélve arrol, hogy Parizsban hajnali 2 oraig menetrendszerinti kozlekedés van és a jarmuallomany is klasszisokkal ujabb, fejlettebb, tisztabb. Szoval ismered a mondast, ha hallgattal volna...
(Itt mindenki leellenorizheti a fentieket: ratp.fr/ )

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.03.24. 14:09:26

@Brendel Mátyás: akkor elég hülye vagy h így véded őket

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2010.03.24. 14:14:45

@tesz-vesz: Sejtettem hogy ez a Brendel Mátyás csakis bértollnok lehet, de azt nem gondoltam volna hogy közülük is a legfelsőbb szintet képviselve a Népszabónál körmölget... Köszi hogy ezt megosztottad velem, most már tudom hogy miként viszonyuljak hozzá :)

WonderCsabo 2010.03.28. 12:04:08

A szoci ellenvideót már reklámozzák is a Youtube-on. www.youtube.com/results?search_query=mi+%C3%A9veink&search_type=&aq=f

Jobb oldali sávban. Ha esetleg leszednék, itt egy screenshot: img52.imageshack.us/img52/6416/szocireklma.png

Azt meg nem értem, hogy Youtubeon "mi évenk"-re rákeresve miért nem az 500Ks nézettségű dogbyteMPRCs eredeti videó az első találat - sőt nincs is az első oldalon - hanem egy másolat, aztán jönnek a szoci ellenvideók, tenyek2010 és kedvenc Matyink jóvoltából. Googlen első találat az eredeti.

Perii 2010.04.08. 15:38:58

Nagyon jó lett a videó :D de muszály volt eladni a fidesznek?? vagy csak felhasználta... de az biztos hogy felhasználják a kampányukba az egész videót...
süti beállítások módosítása