Gery Greyhound

Következetesség Jobbik-módra

2010. március 26. - Gery.Greyhound

A Jobbikos youtube- és blogkommentelők egybehangzó véleménye a Fidesz tavalyi EP-választási kampányfilmje kapcsán az volt, hogy csak az ellenfelet és az elmúlt évek kormányzását szidja, de alternatívát nem mutat, csak annyi az üzenete hogy elég abból, ami van, és szavazz a Fideszre, mert akkor majd jó lesz.

Mielőtt továbbmennénk, nézd meg a filmet, alatta pedig néhány találomra kiválasztott, jellemző kommentet olvashatsz a Youtube-ról:

 

Ezek után nagyon kíváncsi voltam, hogy mivel fog előállni a Jobbik a mostani választásokra. Láss csodát: tegnap elkészült a Jobbik kampányfilmje, így végre megtudhatjuk, milyen egy igazi kampányfilm, ami nem csak az ellenfelet és az elmúlt évek kormányzását szidja, hanem alternatívát mutat, és nem csak annyi az üzenete hogy elég abból, ami van, és szavazz a Jobbikra mert akkor majd jó lesz.

Jé, hiszen ez a film egy az egyben ugyanazzal kampányol, mint a tavalyi Fideszes... Most aztán nagy bajban lehetnek a Jobbikos kommentelők. Lássuk, mi a véleményük ugyanarról a termékről, ha narancsszínű helyett Árpád-csíkos csomagolást kap:

No komment...

A bejegyzés trackback címe:

https://greyhound.blog.hu/api/trackback/id/tr191869612

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Jobbik: a két pofon kiosztva 2010.03.26. 09:47:29

Vona Gáborék most méretnek meg először. Kiderül, hogy valódi politikai erő-e a Jobbik, vagy csak szerencsés hullámlovas. (Fotó: jobbik.hu) A múlt héten új időszámítás kezdődött a Jobbik életében. Elkezdték őket komolyan venni. Ott kezdték el a pártot...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

stringZ 2010.03.26. 11:33:49

Kedves Gery!

Nem tudom, miért kell folyamatosan a Fideszt isteníteni és a Jobbikot kifigurázni, habár kezdek kételkedni abban, hogy a "Mi éveink"-et is csak pusztán kedvtelésből csináltad. Te, aki kreatív tartalmakat készítesz, Te is nagyon jól tudod, hogy ez a Jobbik kampányfilm sokkal jobban sikerült és emberközelibb, mint a Fidesz "Gyurcsány álarca" című 5 perces, trial verziójú morph-effekt progival összedobott amatőr videója. Azzal, hogy a kommentálókat csúfolgatod, főleg az "ez különösen WTF?" kiemelés nagyon jól bebizonyítja, hogy csekély az együttérzésed az elesett, mélyszegénységbe taszított, reménykedő emberek iránt. Miért kéne a Fidesz felemelje őket és nem a Jobbik? Mit segített nekik a Fidesz?

A két kampányfilmet még akkor sem lehetne összehasonlítani, ha design-ra, szövegre és zenére ugyanaz lenne, mivel a Fidesz szájából minden másképpen hangzik. Ők parlamenti párt, Kedves Greyhound, ők nagyon sokat tehettek volna az emberekért ellenzékként is, de nem tettek. Eljátsszák a polgári, toleráns, liberális néppártot, közben elfelejtik Magyarország érdekeit. Ők olyan parlamenti párt, amelyiknek immáron van Széles médialefedettsége, van HírTV, EchoTV, Lánchíd Rádió, újabban már Class, és persze Mandiner meg Greyhound is. Ezen keresztül pedig egyrészről csak ámítgatták az embereket, másrérszről ezek a konzorciumok olyan (a négyes metróból is közpénzeket lenyúló) korrupt cégektől fogadtak el reklámajánlatokat és gazdagodtak meg, mint a Strabag, a Swietelsky és hasonlók. Aztán lehetne még sorolni a szándékosan az elszámoltatás megnehezítésére tett lépést, a titkosítási törvények aláírását. De annyi mindent fel lehetne még itt sorolni. Szerintem jó lenne, ha leállnál a Jobbik és a jobbikosok fikázásával, ha csak nem kapsz érte pénzt (ezesetben nyugodtan folytasd, mert szeretem a filmjeid és nehezen viselném, ha éhenhalnál). Nem kérem, hogy istenítsd őket, ha nem tetszenek, ne foglalkozz velük.

Üdv.
stringZ

Doctor Klauße 2010.03.26. 14:33:11

" A Thor Steinar márkából szerintem neked csóró csövesnek még egy alsógatyára sem telne ;)
Aha , akkor ezek szerint te nem is eszel , iszol utazol... neked a könyveket a III. kerületi városháza fizette idáig ...iskola kezdés előtt meg kaptatok sehgílyt a felszerelés beszerzéséhez?
Az első kommentedre felelve... két műszakban dolgozó becsületes adófizető magyar állampolgár ;)"

Ezt az üzit egy kedves jobbikos írta egy fidesz szavazónak, mindeféle olyan előzmény nélkül, ami akármilyen bizonyítékkal szolgáltathatott volna a személyéről...
Az, hogy a videó végén ugyanaz a 6-7 zászló van beklónozva a háttérbe igen nagy szakértelmet mutat...
Azon, meg, hogy a jobbikosok mekkora demagóg betanított *****-ok, mi sem bizonyítaná jobban, mint a youtube-os kommentjeik és azok értelmi szintje...
A jobbik bizonyosan bekerül a parlamentbe, hát akkor most megmutathatja, hogy mit nem tudott a fidesz megcsinálni, csak nehogy félresikerüljön
A jobbik fikázást hagyjuk abba...bezzeg az jogos, ha ti már lassan a takarítót is lezsidózzátok, aki a parlamentben dolgozik...mert ugye a jobbiknak mindig igaza van...
Különösen tetszik, hogy próbálsz "értelmesen" érvelni a dolgokkal, de a végefele te is kezdesz átmenni youtube-os netkommandós yobbikos idétlenné:D

Doctor Klauße 2010.03.26. 14:47:27

Persze, én tökmindegy mit mondok, engem a sok youtube-os barom mind "orbángecis zsidócigány"-nak és "zsidóbérenc oláhcigány"-nak, illetve egy bizonyos értelmi szintet megütő emberkék azt mondják, hogy engem a zsidók megvezettek és nem tudok magamtól gondolkodni...csak bérelt Ctrl+V account vagyok...
Eddig rendben is vagyunk...
De nézzük a dolgokat a másik oldalról...
Akár mennyire mélyen átkutatom a jobbikosok youtube-os szavazótáborát, lehetetlen olyan szöveget találnom, amire 2 percnyi böngészés után nem találnék rá valamelyik szélsőséges oldalon, illetve youtube-os, nagy szinvonalú videókon...Persze, ha ezt a felvetést egy hasonló, demokráciát követelő oldalra feltöltöm 2-3 perc után letörlik, a szólás-szabadságról szóló, Morvai által nagyon kedvelt és hangoztatott törvény figyelembe vétele nélkül(nem képmutatás :D )...Ha jobbikos videóhoz odaírnám... spam jelentést kapna, rosszabb esetben törölné a feltöltő...
Mindezek mellett, ha megnézem a fideszes videókat, mind ottvannak a yobbikos kommentek...
Nah, akkor ki is akar demokráciát?

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2010.03.26. 15:47:06

@stringZ: "miért kell folyamatosan a Fideszt isteníteni és a Jobbikot kifigurázni"

Megteszed nekem, hogy kimásolod nekem ebből a posztból (de akár az összes korábbit használhatod) azt a részt, ahol "istenítem" a Fideszt, és ahol kifigurázom a Jobbikot?

Szerintem nincs szükség arra, hogy bárki kifigurázza a Jobbikot, a Jobbik politikusai és szavazói megteszik ezt önként és dalolva. Lásd például Vona Gábor csúnya beégését pár hete:

greyhound.blog.hu/2010/03/02/vona_gabor_esete_a_politikusbunozessel

"Szerintem jó lenne, ha leállnál a Jobbik és a jobbikosok fikázásával, ha csak nem kapsz érte pénzt"

Nem kapok érte pénzt, de nem is fikázom őket. Csak rávilágítok arra, hogy micsoda kettős mércét alkalmaznak egyesek a Jobbik környékén.

"Nem kérem, hogy istenítsd őket, ha nem tetszenek, ne foglalkozz velük."

Egyelőre még reménykedem benne, hogy szólásszabadság van ebben az országban, és bloggerként bárki megírhatja a véleményét bármiről, ami tetszik, és arról is ami nem. És ne haragudj, de nekem az embereket álomvilágba ringató, hazafias cukormázzal leöntött maszlagot kínáló Jobbik nagyon csípi a csőrömet. Ők nem kínálnak reális alternatívát, és nagyon nagyot fognak koppanni a szavazói, amikor szembesülnek azzal hogy ellenzékből a Jobbik sem fogja tudni megváltani az országot. Én szóltam...

Ja, itt a legfrissebb, a kedvedért nem írok róla külön blogbejegyzést, de azért kíváncsi lennék hogy ehhez mit szólsz...

www.hirszerzo.hu/cikk.ex-mszmp-s_a_jobbik_penzugyminiszter-jeloltje_.144783.html

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2010.03.26. 15:49:20

@valaki ellopta a nevem: "A jobbik fikázást hagyjuk abba...bezzeg az jogos, ha ti már lassan a takarítót is lezsidózzátok, aki a parlamentben dolgozik...mert ugye a jobbiknak mindig igaza van..."

Ott a pont.

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2010.03.27. 19:59:01

@laspalmas: Megnéztem, de a válaszra "Delivery to the following recipient failed permanently" hibaüzenet jön...

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.03.28. 10:17:06

@Gery.Greyhound:

Ez gmail probléma....de már közben Zero nagynehezen összehozta. Azért köszi :)

stringZ 2010.03.28. 20:50:22

@Gery.Greyhound:

Kedves Gery!

"Szerintem nincs szükség arra, hogy bárki kifigurázza a Jobbikot, a Jobbik politikusai és szavazói megteszik ezt önként és dalolva. Lásd például Vona Gábor csúnya beégését pár hete"

Szerintem válaszoltam elég hosszan erre a bejegyzésedre is, talán olvasd el a saját bejegyzéseidre érkezett válaszokat vagy "kövesd őket a Radaron".

"Megteszed nekem, hogy kimásolod nekem ebből a posztból (de akár az összes korábbit használhatod) azt a részt, ahol "istenítem" a Fideszt, és ahol kifigurázom a Jobbikot?"

Örömmel. Kezdjük ott, hogy mikor a Jobbikról írsz, már a hangvételed eleve gúnyos, ezt bizonyára nem lehet részleteket kiragadva bizonyítani, csak egész mondatokat elolvasni és átérezni, habár valakinek nem jön le gúnyosan, nekem, mint jobbik szimpatizánsnak gúnyosnak tűnik. Főleg a legutóbb, ebben a bejegyzésben a screenshot-ra írt "WTF" szöveged, amivel kigúnyolsz egy élettől megkeseredett, a Jobbikban bízó és embereik beszédén meghatódó szavazót. Ezt a "WTF"-ezést picit magamra vettem, nade sebaj, folytassuk akkor a részletekkel:

"Az árpádsávos zászló ezeken a csoportos összejöveteleken csupán amolyan közösségi szimbólum, mint a rockereknél a fekete bőrdzseki, vagy Gyurcsány Ferenc hívei körében a vörös, négyzet alakú "Igen, MSZP" táblácska" - Kapcsolat? Párbeszéd? EZEKKEL??! - 2009.02.12. 12:58

Nos itt éppen az árpád-sávos zászlót - ami nemzeti, ősi történelmi jelkép és az efféle rendezvényekre kivonulók is egyértelműen annak tekintik - egyenértékűnek tartod a fekete bőrdzsekivel vagy egy országromboló, hazugságkampányra alapozó párt megvezetett szimpatizánsai által a magasba emelt kampány"táblácskával". Ez a kijelentésed sokak szemében felér a nemzeti történelmi jelképek meggyalázásával. Képzeld el, mily fröcsögés lenne egy közösségi portálon, ha ilyet mondanék pl. a zsidó közösségek menóraállításáról (vagy akár a dávid-csillagról): a "menóra ezeken a csoportos összejöveteleken csupán amolyan közösségi szimbólum, mint a rockereknél a fekete bőrdzseki ...." - így már más, igaz? No ne vedd úgy, hogy lezsidóztalak, meg a Kedves Zsidó Olvasók se vegyék sértésnek, mert nem ez a célom, csak éreztetni ezt a jelkép-dolgot egy más kontextusban.

"a fiatal baloldal valamelyik gyűlésén például vörös, che guevara arcképével díszített zászlókat lehetett látni, valószínűleg közülük sem sokan tudták, hogy egy népnyúzó diktátort ünnepelnek" - Kapcsolat? Párbeszéd? EZEKKEL??! - 2009.02.12. 12:58

Ez is ugyanonnan van még, itt már egyenesen párhuzamot vonsz az árpád-sávos zászló, a népnyúzás és a diktatúra között, holott az árpád-sávos zászlónak ehhez a világon semmi köze (árpád sávos zászló != nyilas zászló).

"Na látjátok, ezért sem fogok SOHA a Jobbikra szavazni, mert egyre unalmasabb hogy akinek kicsit más a véleménye valamiről, az csak zsidó lehet, aki dunába lövést - de minimum molotov-koktélt - érdemel." - A Kuruc végképp meghülyült... - 2009.09.22. 09:06

Itt egy elég nagy csúsztatást követsz el (összemosod a Jobbikot a kuruc.info-val), habár ezt a konkrét fogást a ballib média is előszeretettel alkalmazza, mikor jobbikosokat mocskol (vagy ritkább esetben interjúvol). Nem szavazol a Jobbikra azért, mert kuruc.info-n ezt meg azt írják. Áruld már el kérlek, mi köze a kuruc.info-nak a Jobbikhoz azon kívül, hogy szimpatizál vele? Jó, tudom, Novák Előd meg Kürk Roland meg stb. szerkeszti, de erre nincs semmiféle bizonyíték, csak Tomcat bombagyáros cikkei, amit ha nem haragszol, nem tekintek hitelesnek. Mellesleg úgy beszélsz, mintha azzal, ha a Jobbikra szavaznál, a kuruc.info-ra szavaznál, pedig ez elég nagy baromság. Mellesleg ezek szerint nekem is már rég a Dunába kellett volna lőnöm Téged, mivel nem értek néhány dolgoddal, pedig meg se fordult a fejemben (és ezután se fog).

"Magyarország jelenlegi helyzetében nem engedheti meg magának, hogy újoncok vegyék át a vezetést. Szerintem mindenképp jár még egy esély a Fidesznek. Aztán ha ők sem válnak be, 2014-ben jöhet valaki más (de nem a Jobbik)" - Vona Gábor esete a politikusbűnözéssel - videó! - 2010.03.02. 22:38
A Fidesz már kapott egy esélyt, de eljátszotta, mert néhány dolog fontosabb volt, mint pl. a médiaegyensúly megteremtése, sőt még busás állami pénzeket is folyósítottak az őket mocskoló balliberális szennylapoknak, emellett újraszámlálást sem követeltek, hanem végignézték, ahogy szétverik a helyettük ezt követelő tömeget az Erzsébet hídon. Újoncoknak nevezed azokat a jobbikosokat, akik közgazdasági, jogi és egyéb műszaki diplomákkal rendelkező, tanult, értelmes és dolgos emberek. Ki számít újoncnak? Aki benne volt a húsz év mutyizásában az a már nem újonc? Ebben a kijelentésedben egyértelműsíted, hogy egyfelől komolytalannak tartod a Jobbikot, másfelől pedig semmiképpen sem bíznád rájuk a kormányzást, még akkor sem, ha a Fidesz elk*rja. Tegyük fel, így lenne, akkor kire szavaznál? Bokrosra? Netán az LMP-re?

"A Jobbiknak semmiféle gyakorlata nincs, hangzatos lózungjai vannak amelyek megvalósítására semmiféle konkrétum nincs" - Vona Gábor esete a politikusbűnözéssel - videó! - 2010.03.02. 22:38
Javaslom, olvasd el a programjukat. Azért mert te bevetted, hogy "nincs semmire lehetőségünk" (nyilván a HírTV-ből is folyamatosan ez folyik, amellett, hogy böcsülettel feltárják a szoci mutyikat), még nem biztos, hogy tényleg így van. Letölthető innen: www.jobbik.hu/sites/jobbik.hu/down/Jobbik-program2010OGY.pdf
Továbbá, ugyanebben a bejegyzésedben egységsugarúaknak nevezted azokat a jobbikkal szimpatizáló kommentelőket, akik nem voltak hajlandóak egyetérteni Veled a Jobbik és az erőszakos bűncselekmények részleges összemosásában.

"Ja, itt a legfrissebb, a kedvedért nem írok róla külön blogbejegyzést, de azért kíváncsi lennék hogy ehhez mit szólsz"

Külön köszönöm, hogy a kedvemért nem írsz róla :) Sajnos nem tudok rá érdemben reagálni, mert egyrészt még túl friss, másrészt pedig a Jobbik felsővezetőségét tartom annyira hiteles és hazaszerető embereknek, hogy kivágják a pártból azt, aki a magyar nemzet ellen hozna döntéseket vagy bennevan az MSZMP-s időkből ránk maradt, azóta is fenntartott, haveri alapon és biztonsági cégeken keresztül szerveződött posztkommunista ügynökhálózatban és emiatt veszélyt jelent a Jobbik politizálására. Ez a többi pártról nem mondható el, egyáltalán nem, a Fideszről sem.

Arra pedig, hogy a Fideszt isteníted, inkább nem idézek, mert elég megnézni a filmed, végén az "ITT AZ IDŐ" szlogennel, ami már a csapból is folyik, hiszen van pénz teleplakátolni az országot a hírTV-s, echoTV-s, vegyépszeres, strabag-os és swietelsky-s pénzekből, így mindenki tudja, hogy egyértelműen a Fidesz szlogenje. Egy ilyen igényes és profi kampányfilm elkészítése a Fidesz javára azt feltételezi, hogy rendkívül nagyra tartod őket, tehát isteníted (magával a filmmel is).

Üdv.
stringZ

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2010.03.29. 06:39:29

@stringZ: "talán olvasd el a saját bejegyzéseidre érkezett válaszokat vagy "kövesd őket a Radaron"."

Sajnos nincs időm és kapacitásom az összes kommentet elolvasni. A gmail külön mappába teszi a blogon és a youtube-on a videókra kapott kommenteket, mindkettőből elég sok jön, nem mindig olvasom el az összeset. Sorry, ez van.

"az árpád-sávos zászlót - ami nemzeti, ősi történelmi jelkép és az efféle rendezvényekre kivonulók is egyértelműen annak tekintik - egyenértékűnek tartod a fekete bőrdzsekivel"

Vicces, hogy pont a "Kapcsolat, párbeszéd..." posztom kapcsán írod ezt, ahol kivételesen pont a Jobbikosok pártján, a cigánybűnözés létezése mellett foglaltam állást, és védtem az Árpád-sávos zászlót, mondván akik azt lengetik, egyáltalán nem nyilasok ahogy a szocik állítják. Még Best of Gyurcsány miniepizód is készült az Árpád-sávos zászló védelmében.

greyhound.blog.hu/2009/10/12/best_of_gyurcsany_a_sorozat_osszes_resze_egy_helyen

"már egyenesen párhuzamot vonsz az árpád-sávos zászló, a népnyúzás és a diktatúra között, holott az árpád-sávos zászlónak ehhez a világon semmi köze (árpád sávos zászló != nyilas zászló). "

Én is tisztában vagyok azzal, hogy az Árpád-sávos zászló nem nyilas, lásd a Best of Árpád-sáv utolsó képkockáit. Szerintem te nagyon félreértetted ezt a bejegyzést, javaslom, fuss neki mégegyszer. Pont arról beszéltem, hogy a szocik megtűrik maguk között a ténylegesen népnyúzó diktatúra szimbolumát (pl vörös csillag, Che Guevara) bezzeg az Árpád-sávos zászló láttán (aminek köze nincs önkényuralmi jelképhez) visítanak.

"A Fidesz már kapott egy esélyt, de eljátszotta, mert néhány dolog fontosabb volt"

Én nem így látom, de erről most ne nyissunk vitát. Sziklaszilárd meggyőződésem, hogy 98-2002 között normális irányba haladt az ország szekere, csak a szocik hazugságkampánya és Orbán-démonizálása miatt nyertek 2002-ben. Nyilván voltak akkor is zűrös ügyek, de nem mindegy az arány, és hogy közben az ország helyzete javult. Nem állítom, hogy a Fidesz egy szent társaság, de a legnormálisabb a mai választékból.

Az a baj a jobbikosok nagy részével, hogy ők viszont meg vannak győződve arról hogy a Jobbik szent és sérthetetlen, és ha valami furcsa dolog kiderül a pártról, azt alapból hazugságként kezelik. Pedig mostanában egyre több ilyen hír van, és nem csak a Hír TV-n, hanem a kurucinfón is.

A pártprogramok nem érdekelnek, mindegyik párt írathat olyan programot, amilyen profi szövegírót csak meg bír fizetni. Nem azon múlik a dolog, a szociknak is volt hány és hány programja, aztán mi valósult meg belőle...

"Nem szavazol a Jobbikra azért, mert kuruc.info-n ezt meg azt írják. Áruld már el kérlek, mi köze a kuruc.info-nak a Jobbikhoz azon kívül, hogy szimpatizál vele?"

Te pedig a Fideszt mosod össze a Hír TV-vel.

Egyébként nem csak a Kuruc ír ilyeneket, hanem a jobbikos kommentelők jó része is, illetve kaptam elég durva e-maileket, skype üzeneteket az elmúlt évek során.

"elég megnézni a filmed, végén az "ITT AZ IDŐ" szlogennel, ami már a csapból is folyik, hiszen van pénz teleplakátolni az országot a hírTV-s, echoTV-s, vegyépszeres, strabag-os és swietelsky-s pénzekből"

Én a "20 évet a 20 évért" plakáttal is elég sűrűn találkozom, jut eszembe a Jobbik még mindig nem tárta fel, hogy honnan volt pénzük a tavalyi EP-kampányra például. És a mostanira? A szlogen pedig azért került bele, mert maximálisan egyetértünk vele, itt az idő elsöpörni a hatalomból a szocikat. És sosem tagadtam hogy a Fidesszel szimpatizálok, azt akarom hogy győzzenek, ha lehet akkor kétharmaddal. De emellett remélem azt is, hogy a Jobbik bekerül a parlamentbe, mert akkor majd megtudják hogy ellenzékből mennyire nem lehet megváltani a világot. 2014-ben számítok egy bocsánatkérésre azoktól, akik most a "Zsidesz nem csinált semmit 8 évig" közhelyet puffogtatták mostanában.

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2010.03.29. 15:17:03

Abortuszokat végez, és hóhérnak nevezi magát a Jobbik keszthelyi képviselőjelöltje

Totálisan szembemegy saját pártja hivatalos álláspontjával a Jobbik keszthelyi képviselőjelöltje, aki – amikor éppen nem radikális család- és nemzetvédő politikus – szülész-nőgyógyász, és abortuszokat végez.

A Jobbik kiskátéja gyilkosságnak nevezi az abortuszt. Dr. Pap Ervin, a Jobbik keszthelyi parlamenti képviselő-jelöltje azonban a napokban nyilvánosan kijelentette: „nem gyilkos vagyok, hanem hóhér”. Arra hivatkozott ugyanis, hogy ő egy végrehajtó intézményben dolgozik, az abortusz törvényi keretek között zajlik, nem tagadható meg. Valamiféle megfelelési szándék azért lehet benne az őt indító párt felé, hiszen „vállalta, hogy hetente egy napon nem végez sem kémiai, sem pedig sebészeti terhesség-megszakítást.”

gondola.hu/cikkek/70497-Abortuszokat_vegez_a_Jobbik_keszthelyi_kepviselojeloltje.html

WonderCsabo 2010.03.29. 20:22:47

Vannak még érdekes jobbikos arczok:

Király András a buzikkal együtt táncoló, füvező, helóta geciző exszóvivő

kepviselofunky.blog.hu/2010/03/18/vegre_egy_jofej_jobbikos

Szávay István a pénisznagyítós, hullarészegre ivós képviselőjelölt

kepviselofunky.blog.hu/2010/03/25/jobbikos_nemzetpolitikus_penisznagyobbitoval

Kassab Adonis Habib István, a szír bevándorló, kereszt alatt bemutatós, bulizós, füvezős, stb képviselőjelölt

piroslapok.blog.hu/2010/03/22/egy_ujabb_jofej_jobbikos

Müller Niki nem politikus, csak leszbipornós gárdista

piroslapok.blog.hu/2010/03/28/leszbipornot_is_nyom_a_gardista

U.i.: Persze a Fideszben is vannak nem odaillő arczok, pl. a "HírTV képernyőjére odakozmált" Csintalan Sándor nem tom mit keres ott...
süti beállítások módosítása