Gery Greyhound

Vona Gábor esete a politikusbűnözéssel - videó!

2010. március 02. - Gery.Greyhound

UPDATE, mert látom megint idetaláltak azok az egységsugarúak, akik Jobbik-fikázást látnak minden, esetlegesen kritikus véleményben.

- Senki nem mondja, hogy a Jobbik ettől az egy esettől most bűnözők pártja lett. Igen, a többi pártban is vannak ilyenek - és? Akkor most a Jobbikosoknak is szabad? Nem közpénzt loptak, ez tény - és? Nemközpénzt lopni szabad?
- Attól, hogy később elmondja Vona, hogy kizárták az illetőt a pártból, ez a válasz még ugyanolyan kínos marad. Miért nem ezzel kezdte, ha ez így van?
- Kedves Jobbikosok, ha parlamentbe, vagy úgy egyáltalán politikai szerepvállalásra készültök, hozzá kell szoknotok a kritikához is, amivel ti is folyamatosan illetitek a többi pártot, és illik megtanulni, hogy egy interjúban a kérdésre válaszolunk, így elkerülhetőek az ilyen kínos helyzetek.

-Tudom, hogy szörnyen összecsapott ez a blogdizájn, főleg ami a tipográfiai részét illeti, de most egy nagy projekt van készülőben és nincs ilyen apróságokra időm. Már csak az utolsó simítások vannak hátra az új, greyhound.hu címen elérhető leendő új oldalon, majd ott szebb lesz minden :)

 

Miközben a Jobbik folyamatosan a politikusbűnözésről és az az elleni harcról papol, Keszthelyen ingatlancsalási ügybe keveredett a párt helyi elnöke. Az eset érdekessége, hogy S. Szilárd magukat cigány származású embereknek valló elkövetők segítségét vette igénybe, akik pár ezer forintért hajlandóak voltak strómanként hitelt felvenni a banktól - olvasható egy helyi internetes újság cikkében.

Ez már eleve bizarr esemény, de önmagában nem lenne nagy hírértéke - ezek a politikusok már csak ilyenek, legyintünk. Azonban Vona Gábor kínos magyarázkodása (illetve, meg sem próbál magyarázkodni, simán megpróbálja kikerülni a kínos kérdést - kevés sikerrel, ezt még gyakorolni kell.) felteszi az I-re a pontot.

"Alig lehetek a tévébe', most végre itt lehetek ti meg ilyen jelentéktelen marhaságot kérdeztek tőlem, hogy miért bűnözik egy jobbikos politikus? Én válaszoltam a kérdésre! ...Mi, hogy a kérdés a jobbikos politikus bűnözése volt, és nem a külföldiek földvásárlása? Mocskos zsiráfmédia, szégyelljétek magatokat!"

Persze, kedves Gábor, értjük mi. Ha Jobbikus politikus bűnözik, az máááás.

A bejegyzés trackback címe:

https://greyhound.blog.hu/api/trackback/id/tr101804376

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Fideszfigyelő - 12 ügy, amivel a Fidesz darálja a Jobbikot 2010.03.16. 06:19:15

Többször írtunk arról, hogy a Fidesznek mekkora felelőssége volt a Jobbik kialakulásában az évekig nyomott radikális szövegekkel, a többéves de facto együttműködéssel és a polgári körökkel. Azonban csak most látszik igazán mennyivel keményebben lép...

Trackback: Mindenki a Jobbikra szavaz, kész! 2010.03.04. 23:06:41

Szegedi Csanád szerint nincs kizárva, hogy a Jobbik áprilisban kormányt alakít Magyarországon, egyedüli pártként, koalíciókötés nélkül.

Trackback: Nyílt levél Vona Gábornak és habzószájú médiapatkányainak 2010.03.03. 17:22:49

Vona GáborJobbik Magyarországért MozgalomTisztelt Elnök Úr!Megdöbbenve tapasztaltam, hogy (stílszerűen)  (szar)házy online hír- és véleményközlő portálukon feltüntették a Bombagyár közösségi blogon (is) egykor regisztrált felhasználói nevemet, aza...

Trackback: Politikusbűnöző a Jobbikban: Kaya Ibrahim modellel dolgozó ingtlanmaffiózó 2010.03.03. 16:00:58

A Jobbik rendet és közéleti tisztaságot ígér. Ebben más politikai erőkkel szemben könnyíti a helyzetét, hogy csak kevés helyen került hatalmi pozícióba. Márpedig a népi bölcsesség szerint a csúnya lányoknak mindig könnyebb szüzen maradni. Azonban most ...

Trackback: Vége a picsogás idejének 2010.03.03. 13:00:08

Viszonylag sokszor kerül kínos helyzetbe a magyarországi Tiszta Korrupciómentes Igaz Turbómagyarok pártja, a Jobbik. Volt a keszthelyi, khm, ingatlanos, aztán a Tiszta Pártnak  éveken keresztül nem sikerült pénzügyi beszámolót írnia, amikor s...

Trackback: Nocsak, nocsak... II. 2010.03.03. 12:15:50

Alakul ez :-) Először csak beszállító, most meg már résztvevő...Persze mindez szigorúan az ártatlanság vélelme mellet :-)Nem csak a lőszerek beszerzésében segített a Magyarok Nyilai csoportnak a Jobbik bicskei elnöke, Rihó Krisztián, hanem legalább egy...

Trackback: Bűnözőkkel a bűnözés ellen ? 2010.03.03. 12:08:30

Nem kell felelősséget vállalnia (Vona Gábor)Jobbik, mint párt környezetében és Vona Gábor "testőrségében" több olyan ember is található, akiket erőszakos bűncselekmények miatt ítélt el korábban a bíróság.A felvételek szerint alvilági nevükön ...

Trackback: Nocsak, nocsak... 2010.03.03. 11:56:20

Újabb gyanúsítottat hallgatott ki a Központi Nyomozó Ügyészség a Magyarok Nyilai ügyében. Ezúttal Rihó Krisztiánt, a Jobbik bicskei elnökét, Fejér megye 7. választókerület kampányfőnökét gyanúsítják azzal, hogy a Budaházy György vezette bűnszervezet e...

Trackback: Jobbik: a két pofon kiosztva 2010.03.03. 09:27:32

Vona Gáborék most méretnek meg először. Kiderül, hogy valódi politikai erő-e a Jobbik, vagy csak szerencsés hullámlovas. (Fotó: jobbik.hu) A múlt héten új időszámítás kezdődött a Jobbik életében. Elkezdték őket komolyan venni. Ott kezdték el a pártot...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2010.03.03. 14:12:57

330 komment... Komoly, látom nagyon ráértek :)

@Jankove: Én nem várok a csodára. A Fideszre szavazok, és nem várom azt tőlük, hogy április 12-től beköszönt a kánaán és kolbászból lesz a kerítés.

A Jobbikosok szerintem nagyot fognak koppanni, amikor ezen a hétfői napon állni fog a TV2 és az RTL Klub székháza, valamint a multik sem lesznek még eltakarodva. De nem csak 2010, hanem 2014 áprilisában lesz ez a helyzet.

Annyit várok a politikai elittől, hogy teremtse meg a feltételeit annak, hogy saját magam boldoguljak. Nekem ne adjon halat, de még csak felszerelést sem, csak annyit tegyen meg, hogy a kezemben levő hálót nem veszi el.

A Fidesz 1998 és 2002 között bebizonyította, hogy képes normálisan vezetni az országot, szépen lassan gyarapodtunk és kezdtünk felzárkózni Európához. A szociknak ezt 8 év alatt sikerült lerombolniuk, nehéz dolga lesz a Fidesz-kormánynak, de bízom abban, hogy van elég tapasztalatuk, és tanultak az elmúlt évek hibáiból, így meg tudják csinálni. A Jobbiknak semmiféle gyakorlata nincs, hangzatos lózungjai vannak amelyek megvalósítására semmiféle konkrétum nincs, zöldfülű kezdők akiknek a bilibe lóg a kezük (megjegyzem, ez nem csak a Jobbikra igaz, hanem az LMP-re is)

Magyarország jelenlegi helyzetében nem engedheti meg magának, hogy újoncok vegyék át a vezetést. Szerintem mindenképp jár még egy esély a Fidesznek. Aztán ha ők sem válnak be, 2014-ben jöhet valaki más (de nem a Jobbik)

LuiKang 2010.03.03. 14:13:55

@vlgymir: Nem.

Nem is ezt mondtam. Hanem azt, hogy ez az ügy az elejétől kezdve bűzlik...
"terrorizmusnak" titulálja cenzorasszony... rájöttek, hogy a nácizás már nem megy, akkor terroristát kell manapság mondani, attól beijednek a népek... és ez folyik most, terroristává kell zülleszteni a Jobbikot.

Egyébként öngól az egész.
Ha azt mondja valaki, hogy a Jobbik terrorista, mert - mondjuk tényleg igaz, és ott volt egy tagja egy üres házra rálövésnél -, akkor elismeri azt is, hogy létezik cigánybűnözés.

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2010.03.03. 14:14:53

@LuiKang: Aki házakra lövöldözik, legyen az üres vagy nem, az közveszélyes bűnöző, ezen nincs mit szépíteni.

vlgymir 2010.03.03. 14:16:50

@Jankove: Ezt értem úgy, hogy azt mondod, ennyi nem elég, és vannak még más dolgok is? Ha igen, akkor ezt megbeszéltük.
Mégegyszer mondom, nem kértem tanácsot. Mellesleg szóról szóra olvasom a jobbik programját IS. Ennyit a borsóról.

Sir Black The Brightest 2010.03.03. 14:18:16

@Jaffar: Aki meg azzal gyün, hogy bezzeg ez egy kivágott részlet, az gondolom az öszödi beszédnél is fel volt háborodva :D

ejjj mennyire ott a pont! :D

Cionista Pista 2010.03.03. 14:18:22

@Gery.Greyhound: "Magyarország jelenlegi helyzetében nem engedheti meg magának, hogy újoncok vegyék át a vezetést. "

régi, kipróbált elvtársak kellenek :D

"A Jobbiknak semmiféle gyakorlata nincs, hangzatos lózungjai vannak amelyek megvalósítására semmiféle konkrétum nincs, zöldfülű kezdők akiknek a bilibe lóg a kezük"

aham :) olcsó demagógia.
vagy 98-2002 között egy zöldfülü bandának sikerült sikeresen kormányoznia?

"Aztán ha ők sem válnak be, 2014-ben jöhet valaki más (de nem a Jobbik)"

azt majd egy ilyen fideszamőba fogja megmondani?

"Aki házakra lövöldözik, legyen az üres vagy nem, az közveszélyes bűnöző, ezen nincs mit szépíteni."

Vona volt az...láttam

Cionista Pista 2010.03.03. 14:19:04

@VodkadrinkerPíter: "Aki meg azzal gyün, hogy bezzeg ez egy kivágott részlet, az gondolom az öszödi beszédnél is fel volt háborodva :D"

ezt a posztolónak címezd, ő csinált abból is jó videókat...

LuiKang 2010.03.03. 14:20:35

@Gery.Greyhound: "A Jobbiknak semmiféle gyakorlata nincs, hangzatos lózungjai vannak amelyek megvalósítására semmiféle konkrétum nincs".

Hát igen, emiatt nem lett rendszerváltás 1990-ben... gratulálok!

Mindig jönnek a fideszesek a "szakértőkkel"... hol a Fidesz programja? Milyen konkrét lépéseket terveznek az elkövetkezendő 4-8 évre?

Ok, véleményed szerint a jobbikosok hülyék, és koppanak majd?
Szerintem meg az emberek nem hülyék, és még az elszánt fidesz-hívők is fel fogják ismerni az elkövetkezendő 4 évben, hogy a Jobbik programja az egyetlek kivezető út a gödörből. És 4 év múlva a Jobbik váltja a Fideszt.

Kár, hogy a napi politikai és hatalom-szerzésnek lesz az áldozata a nemzeti program...

Ha a Fidesz megvalósítja a Jobbik programját, és 4 év múlva azt látom, hogy elindultunk azon az úton, ami ebből a túróból kivezet, ígérem a Fideszre szavazok. :)

vlgymir 2010.03.03. 14:21:18

@Gery.Greyhound: Végre valaki válaszolt a kérdésemre! Hallelúja! Egyébként egyetértünk. Ha valaki éles lőszerrel engedély és indok nélkül lövöldözik, az köztörvényes bűnöző, pártállástól és nemzetiségi hovatartozástól függetlenül. Gondolom ebben nincs vita.
Azt nem hiszem, hogy az, hogy valaki ezt a tényt politikai célra használja, az kisebbíti, vagy növeli a lövöldöző felelősségét. Vagy tévedek?

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.03.03. 14:21:23

@Jankove: igen, azt fogalmaztam meg.
es tudod miert?

mert a politikusaink nem masok, mint akiket mi valasztottunk meg magunk kozul, a politikusok nem masok, mint az orszag keresztmetszete. olyanok vagyunk, amilyenek ok. ok meg olyanok, amilyenek mi vagyunk.

nem ufok tettek le oket az alfoldi ronasagon, nem is barmelyik istentol, vagy ordogtol valoak. ok mi. es mi ok vagyunk.

amig az egyes allampolgarok nem kezdik el a sajat felelosseguket belatni, addig johet barmilyen onjelolt messias, finoman szolva, megbaszta a lo az egeszet...

Cionista Pista 2010.03.03. 14:22:36

@vlgymir: lehet, ha ott MSZP-sek laknak.
minden MSZP-snek alanyi jogon jár a halálbüntetés...

Jaffar 2010.03.03. 14:23:49

@csiga_biga:
Bocs tévedtem. Nagyot. Amikor azt gondoltam, hogy az értelem egy parányi szikrája is szorult beléd. Belátom hibáztam, hiszen te olyan sötét vagy, hogy a vödör korom hozzád képest atomvillanás. Különben is, mi a fasz közöd van ahhoz, hogy én kire fogok szavazni? Ettöl a dzsobbik még ugyanolyan senkiházi, képmutató, demagóg párt (ez a poszt is bizonyítja, te meg csak megerösíted), mint a többi.

ui: Ha nem lenne szólásszabadság, akkor az olyan trollok is mint te, kussolnának, mert nem lenne megengedve. Vadparaszt.

Blackrock (törölt) 2010.03.03. 14:24:49

@Gery.Greyhound:
"A Fidesz 1998 és 2002 között bebizonyította, hogy képes normálisan vezetni az országot, szépen lassan gyarapodtunk és kezdtünk felzárkózni Európához."

Úgy érted; a fideszesek kezdtek el szépen lassan gyarapodni...és annyira jól kormányoztak 98-2002 közt, hogy utána zsinórban 2x bukták el a választásokat.:)

A jobbik pedig nem zöldfülű, hanem egyszerűen a söpredék. Olyan égbekiáltó ostobaságokat beszélnek, hogy nem is tudom, hogy sírjak-e vagy röhögjek, amikor valamelyik szarkupac jobbikos beszél.

Blackrock (törölt) 2010.03.03. 14:25:46

@Cionista Pista: én megszavazom neked meg a fajtádnak is.

LuiKang 2010.03.03. 14:25:58

@Gery.Greyhound: Egyetértek.
Ezért: párttagság felfüggesztve, és várja mindenki a BIZONYÍTÉK-ot.

És elvárjuk a sok liberálistól, demokratától, hogy úgy is viselkedjen, elméletileg jogállamban élünk. 1 valaki bűne nem a csoport bűne.

Ha ez nem így van, akkor a bumeráng visszacsap.

órarugógerincű felpattanó 2010.03.03. 14:27:37

@Blackrock: Az is gyarapodott, aki dolgozott, fidextől teljesen függetlenül.

LuiKang 2010.03.03. 14:28:14

@az igazi Sipi: Na ezt nagyon jó lenne, ha végre mindenki észrevenné! Ezért: képviselői visszahívhatóságot!

aliendriver 2010.03.03. 14:30:05

@Gery.Greyhound: az a baj, h a fidesz legalabb annyira lejaratta magat, mint az mszp az elmult 8 evben..csak mivel nem ok voltak kormanyon, nem lehet rajuk ujjal mutogatni..sose tetszett a fidesz, maga a part nekem tul orban kozpontu, belulrol kevesbe demokratikus, mint a tobbi szinen levo part..dehat valszeg ok fognak kormanyozni, nincs is ezzel semmi baj..a lenyeg az, hogy legyen a parlamentben minel tobb, minel szinesebb felhozatal, akik erdemben tudnak vitazni egymassal..kell a parlamentbe mszp is, jobbik is, es remelem ott lesz az lmp is, es mdf is..a fidesz meg kormanyon nem csinalhatja meg, h durcibol nem jar parlamentbe
:D:D

Szeptim 2010.03.03. 14:30:17

hehh de beégett. Análfűrészt a baromnak!

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.03.03. 14:31:09

@LuiKang: na ebbol meg aztan lenne a gyonyoru szep nagy kaosz..:-)

igen, kell valamifele visszahivasi jog
de nem kell tulzottan megkonnyiteni.

es tudod miert? mert az ember akkor tanul a hibaibol, ha rabaszik...
ezen kivul nem lenne egeszseges ha 3-6 havonta lenenek valasztasok:-)

Crane (törölt) 2010.03.03. 14:31:12

Értem. Tehát, ha "A" politkus bűnöz, akkor ez azzal tisztára mosható, hogy "B" is politikus bűnöz. Így akkor mindenki politukus bűnözhet tovább. És akkor megint "rendben" lesz minden.

Még jó hogy az emberöléssel nem így állunk!

vlgymir 2010.03.03. 14:31:55

@LuiKang: Elolvastad a jobbik programját? Az első pont az erős állam felállítása, néhány esetben a privatizáció visszacsinálása, tehát az eladott vagyon visszavétele, aztán az erős állam erős beavatkozásokkal védi majd a nemzeti érdekeket. Világos? A rendszerváltás előtt azzal vádoltuk az államot, hogy ő mondja meg a tutit, most pedig oda megyünk vissza? Miért? Egyébként ezt is több országban kipróbálták, és mindenhol az derült ki, hogy a magántulajdon erejénél nincs jobb. Második pont, hogy a nyugatfüggőség helyett kelet felé élénkítik a gazdasági kapcsolatokat. Namármost mi a különbség? Ha azért vagyunk függőségben, mert nyugat felé adósodtunk el, akkor majd kelet felé kacsintgatva tudjuk majd finanszírozni a kiadásokat? Elárulom: A programban az is benne van, hogy majd erős kontrolt, stratégiai tervezést fognak bevetni, és minden fejlesztés mellé csak akkor raknak pénzt, ha az nemzetgazdasági szinten bizonyíthatóan megtérül. Az ötlet jó, de ki dönt majd erről? A párt vezetése? Hova is megyünk? Vissza a pártközpontba? Kösz.
Csak a félreértések elkerülése végett mondom, hogy a program jól szerkesztett, tudatosan felépített profi munka, csak eddig nem találtam semmi konkrétumot a jelszavakon kívül. Nekem ez kevés.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.03.03. 14:33:30

@Crane: a jobbik fanok szerint az emberoleshez is igy kellene allni.

"a" politikus meggyilkolasa hazafias kotelesseg.
mar ugye abban az esetben, ha nem egyezik a velemenye "b" politikus velemenyevel:-)

lasd roppant empatikus es humanista "baratunk" hozzaszolasat:

Cionista Pista 2010.03.03. 14:22:36
@vlgymir: lehet, ha ott MSZP-sek laknak.
minden MSZP-snek alanyi jogon jár a halálbüntetés...

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.03.03. 14:35:54

@vlgymir: nekem egy dolog tetszett a jobbik programban, megpedig az, hogy a mostani ado 1% felajanlas mintajara a gyerekek felajanlhatjak a szuleiknek az altaluk befizetett adojuk x %-at.

mondjuk ez az egy otlet meg mindig nagyon sovany, mert az arat amit a jobbik ezert a jo otletert kivan elkerni nekem nagyon nem akarozik megfizetni:-D

nem jobbikos 2010.03.03. 14:39:37

@LuiKang:
Nem vegulis valoban nem a jobbik mondja... Csak tudod az egyetlen igaz magyar part prominenseinek korebol hallottam en mar ilyet kijelenti, nem termeszetesen nem a sajtoban... Sajnos ismerem egyiket masikat regota... meg karlengetest is tudnak bemutatni...
De tudod mit azt mondanam, hogy igen egyebkent ertelmes emberek, neha tobbet isznak mint kene es viccesnek gondolnak dolgokat, vagy kijelentek dolgokat... pedig azok nem azok.

Engem az remiszt el, mikor Morvai Krisztina magunkfajtazik, mikor azt latom hogy osztjak a kornyzetemben jelentektelen buta senkik az iget, hogy o milyen fasza a jobbik o mennyire durva a kettos merce, jajj aszemetzsidociganygecik lekene loni mindet... Es ez itt a nagyon nagy baj... a jobbik nem mondja... explicite nem, de abbol amit mond a tabor ezt olvassa ki, ez a nagy baj...

Mas:
Anyam egy kis faluban lakik... odakoltozott egy gardista, es amikor anyamat megkerdezte hogy nem fel merthogy 500 meterre van a ciganytelep, akkor meglepodott azon, hogy anyam nem fel, es hogy a ciganytelep "budos ciganyai" egy ket embert leszamitva mind normalis ertelmes nehez helyzetben levo ember aki probal megelni, ellentetben a gardista hiedelmeivel nem lopasbol, es nem kell toluk felni... Anyam meg eleg regota ott el es tenyleg ismeri is oket merthogy a cigany csaladok is eleg regota ott elnek... gardista baratunk meg nezett egy nagyot, majd fenyes nappal visszazarta a keritest, majd a bejarati ajtot...
en nem mondom hogy mindenhol ez van... de akkor ha tolem elvarod hogy ne azt higyjem amit latok, mert azt csak lattatjak velem, akkor en is elvarhatok valamit a masik oldaltol.. de azt latom hogy a magukfajtak (vagy ha ugy erzed, akkor magatokfajtak) nem akarnak nem tudnak gondolkodni, es naivak... en meg lattam amit lattam, hallottam amit hallottam es tudom amit tudok, odakerulnek Vonaek es ok is lopni fognak, es majd az lesz a naiv jobberek valasza hogy dehat a tobbeik mar mennyit elloptak. Lofasz lesz itt nem onvizsgalat mikor kopanni fogtok...

Megintcsak mas:
A kedvenc jobbikostol hallott mondatom eddig: "A rohadt geci szemet kommunistak szetloptak az orszagot, dehogy fizetek en adot... ezeknek??" es az a baj hogy ez nem az egyetlen, es nem egy embertol hallottam mar hasonlot, pedig mind igazmagyarnak gondolja magat. De persze ezek igazabol biztosan csak az MSZP altal az ellopott penzbol megfizetett jobbik lejarato kampanyistak lehettek... ;)
Vagy biztos ezek az emberek azert ilyen hulyek, mert errol is a zsidok tehetnek.

Csak ennyi a bajom a jobbikkal es evvel a fene nagy vedekezessel hogy velem ezt lattatjak... nem kell velem lattatni latom en magamtol is, koszonom.

vlgymir 2010.03.03. 14:40:49

@Cionista Pista: "minden MSZPsnek alanyi jogon jár a halálbüntetés".
Tényleg?? Attól, hogy valaki MSZP-s, akkor oda lehet lőni? Ezt a törvényt ki alkotta? Nem lettem rá figyelmes mostanában. Lemaradtam valamiről? Ha mindenki így gondolkozna, akkor nem sokan lennénk a földön, az biztos. És tuti, hogy nagyon meg lennél sértődve, ha ilyen alapon vadásznának Rád is. Vagy az ki van zárva?
Reménykedem benne, hogy a hozzád hasonló véleménnyel rendelkezők megmaradnak a véleménnyilvánítás szintjén.

2010.03.03. 14:43:18

@Gery.Greyhound: Kedves Grey,

Ez itt a baj. Megintcsak egy önző énközpontú álláspontot fogalmaztál meg, nekem jó legyen a többi meg le van szarva. A fideszesekre egyébként egyaránt ráhúzható az opportunizmus, 10 fidesz szavazóból 9 azért szavaz a fideszre mert neki 98-02-ig éppen jobban ment a szekere, persze ez közel sem biztos, hogy a fidesz érdeme. Megoszlóak az álláspontok arról, vajon fidesz egyszerűen csak egy gazdaságilag szerencsés időszakban volt kormányon, vagy tényleg lángeszek alkotják a pártot, mindenesetre az a tény hogy az emberek kétszer is elutasították a fidesz politikáját, arra utal hogy azért nem mindenkinek volt az élete fenékig tejfel az ezredvég környékén, de legalábbis az a flegma unszimpatikus kommunikáció, amivel a fidesz operált, sok ember haragját vívta ki. Visszatérve az opportunista szavazókra, a jobbikos totális ellentéte a fidesznek, én a saját önös gazdagodásom helyett szivesebben élnék egy tisztességes, becsületes, kiszámítható országban, ahol nem hányok ha kilépek az utcára, ahol nem basz át a sarki fűszerestől a benzinkutason át, legnagyobb bankig mindenki, pár forintért. Ahol tudom hogy van munkám, holnap is lesz, és a gyerekeim (ha lesznek) biztonságban nőnek fel, és nem győzikesón, és a többi undorító gyomorforgató celeb szarokon fognak nevelkedni, hanem esetleg TV macin, és kockásfülü nyulon, ifjúsági filmeken. Ahol az élet nyugodt és kiszámítható. Ahol az iskolában magyar történelmet, magyar irodalmat tanítanak, nem holokausztot, és !!! herri pottert !!!! (sic) Ezért hajlandó vagyok lemondani a jövendőbeli plazmatávémről, meg a terepjárómról, meg minden vagyoni dologról. Tisztességes közélet. Nos ez az, amit az összes nagy párt elfelejt. Számok grafikonok, gazdasági mutatók, minden megvan, de mi lesz az ifjúsággal? Mi lesz a magyar hagyományokkal, kultúrával? Ezeknélkül egy ország csak egy forrongó méreggel teli üst, semmi több. Fidesz megérdemel mégegy esélyt? Ezt úgy mondod, mintha az elmúlt 8 évben ők nem aszisztáltak volna ahhoz, ami itt megy. Mintha ők nem is lettek volna itt. De itt voltak barátom, és munkájuk (sértődős kivonulások, nem szavazás, álmos bóbiskolás az üresen kongó parlamanetben, és a vaskos fizetések felvétele, zsigeri ellentmondás, szájkarate, károgás) csillagos egyes. A fidesz itt volt ellenzékben. De minek. Az országnak nincs már ideje arra hogy újabb esélyeket adjon 20 év zuhanórepülés után milyen esély kell még, milyen bizonyíték arra hogy ALKALMATLANOK, és ők sem ma született bárányok????

vlgymir 2010.03.03. 14:43:30

Visszavonom azt az állításomat, miszerint nem találtam a programban semmi konkrétumot. Most találtam benne, hogy a lakástakarék-pénztári megtakarítások után járó állami támogatást az eddigiek duplájára emelik majd.

EMU 2010.03.03. 14:43:42

@LuiKang: Azért sántít amit mondasz, mert a terror és terrorjellegű bűncselekmények büntetőjogi fogalmak, míg a cigánybűnözés nem az. És ezt sajnos nem a cenzorasszony találta ki, hogy így legyen. Úgyhogy nettó hülyeség amit mondasz, hogy "ha azt mondja valaki, hogy a Jobbik terrorista, akkor elismeri azt is, hogy létezik cigánybűnözés". A jobbik terrorizmussal való kapcsolatát majd bíróság döntése fogja tényszerűvé tenni az által, ha jobbik tagokat terrorcselekményekért ítél el, nyilván ez meg fog történni olyan esetben, ha valaki lőszert szerez be akciókhoz, továbbá falaz a merénylőknek. Míg a cigánybűnözés egy politikai fogalom, ezen sincs mit elismerni, ez gusztus, ízlés és neveltetés dolga, hogy valaki használja-e vagy nem. Jelen pillanatban úgy áll, hogy ha valaki azt mondja, hogy a jobbik terroritákat bújtató párt, azzal nem hogy nem ismeri el a cigánybűnözést, de még csak valótlanságot sem gondol.

LuiKang 2010.03.03. 14:46:49

@vlgymir: Olvastam. Teljesen el nem, ezt elismerem.

De az erős állam álmával tisztában vagyok.
És egyet is értek.

Nem, nem a pártállami időket kell újra elővenni.
(Bár kiváncsi vagyok, az EU-ra miként tekintesz... :) Nem ők azok, akik megmondják, hogy mekkorát tojjanak a tyúkok?)

A program nem azt mondja, hogy mindent privatizálni kell.
Hanem a stratégiailag fontos ágazatokat, amik NEM működhetnek egyszerű versenypiaci szereplőként, azokat állami kézben kell tartani.

Víz, föld, energia.

Kelet-nyugat: Nyugat felé jelenleg mi vagyunk a csatlósok, és versenyhátrányban vagyunk, kelet felé viszont kiaknázatlan piacok vannak.

Szerintem amiket felsorolsz, teljesen jók, csak éppen olyan felfogással nézed, mintha kommunista diktatúrát akarnának építeni.
Pedig észrevehetnéd, hogy nem erről van szó.

Joe84 2010.03.03. 14:47:08

Gery fidesz csicska vagy... ennyi.

vlgymir 2010.03.03. 14:48:10

@az igazi Sipi: Szép lassan, és alaposan olvasom a programot, még nem jutottam el idáig.

vlgymir 2010.03.03. 14:53:53

@LuiKang: Az erős állam mindig magában hordozza a diktatúra lehetőségét. A lehetőséget, amit a politikusok vagy kihasználnak, vagy nem. Mindegy, hogy milyen színű a diktatúra, az diktatúra, és nem csak a kommunista diktatúra rossz az embereknek, hanem MINDEN diktatúra. Ennek alátámasztására hosszú sor van a történelemben. Én nem kérek egyikből sem, ha el lehet kerülni. Remélem a program elolvasás után az lesz a véleményem, hogy vannak benne biztosítékok is a diktatúra elkerülésére.

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2010.03.03. 14:58:01

@Jankove: "10 fidesz szavazóból 9 azért szavaz a fideszre mert neki 98-02-ig éppen jobban ment a szekere, persze ez közel sem biztos, hogy a fidesz érdeme."

A Fidesz érdeme az, hogy egyre több munkahely jött létre, a gazdaság szépen bővült.

"Megoszlóak az álláspontok arról, vajon fidesz egyszerűen csak egy gazdaságilag szerencsés időszakban volt kormányon,"

Az MSZP is egy gazdaságilag szerencsés időszakban volt kormányon, ezt 2002-ben Megyó is elismerte. 2007-ben még sehol nem volt a gazdasági világválság, de itt már kezdett körvonalazódni a recesszió. A régió többi országa szárnyalt a gazdasági válság beköszöntéig, mi pedig már eleve legyengülten indultunk neki - nem csoda, hogy minket érintett a legsúlyosabban.

"az a tény hogy az emberek kétszer is elutasították a fidesz politikáját, arra utal"

hogy a szocik hangzatosabb ígéretekkel és profibb kampánnyal elhitették az emberek erre fogékony részével, hogy őket kell választani és jön a kánaán. Mindannyian tudjuk, mi lett belőle...

Sajnos a Fidesz, bár kormányozni tud, kampányolni nem.

"szivesebben élnék egy tisztességes, becsületes, kiszámítható országban, ahol nem hányok ha kilépek az utcára, ahol nem basz át a sarki fűszerestől a benzinkutason át, legnagyobb bankig mindenki, pár forintért."

Na ez aztán teljesen pártfüggetlen, a magyar nép sajátossága hogy olyan amilyen - feltehetően a 40 évnyi elnyomás eredménye ez, hogy sokan másokon keresztüllépve, a saját annyát is eladva próbál előrébb jutni.

A gyerek a tévémaci mellett nőjön fel commodore 64-en és kazettás magnón, mint az én 80-as évek elején született generációm? A múlt nem fog visszajönni, viszont az internet korában egy gyerek sincs arra kényszerítve hogy mónikasót nézzen, csak olyan szülő van, aki a leszarja a gyereket és a nevelést a tévére bízza. Ez baj, de nem a tévé az oka, nem kötelező nézni és kész.

A.Kockasfulu.Nyul.II.1978.RETAIL.DVDRiP.XviD.HUN-DynamicLife

Bármely gyermekes szülőnek örömmel küldök meghívót arra a torrentoldalra, ahol ezt épp 12 ember seedeli, de szerintem nincs az a klasszikus mese- és ifjúsági film, ami ne lenne beszerezhető a netről.

Mr. Mojo 2010.03.03. 14:59:11

"Vonáról az embernek Szálisi jutna eszébe. Ugyan Szálasi emberiség elleni bűntetteket hajtott végre, de igen művelt katonatiszt volt. Nem ócska kis hatalomvágyból, megélhetési pilitikából ment "nemzetvezetőnek", hanem elvei, szándékai voltak. Az más dolog, hogy elképzelései leginkább a sztálinista kolhoztársadalom mintájára formálták volna az országot egy kis bigott kötelező vallásossággal.
"

Akkor apád fasza. Ezt a kis senki nulla emberkét ne hasonlítsd Szálasi Ferenchez. Ez a döglött hal szemű kretén méltatlan a nemzet képviseletére, nézzetek csak körül gyögyösön, ahol kaszinós maffiózók támogatják, mert pénzt látnak benne. Egy kis "biztonságtechnikai manager", ostoba, proletárpártot építő majom.
Az volt már, hogy "na és volt egy bűnöző a lyobbikba', na és?" Meg az, hogy "Greyhound, fizetett fideszes vagy? Mi a franc történt a nemzetiekkel, hogy ekkora szintsüllyedést hajtottak végra? Isten óvjon meg attól, hogy ezek a kormány közelébe kerüljenek. A legrosszabb fajta Kun Bélás-askenázik.

LuiKang 2010.03.03. 15:06:54

@nem jobbikos: Ezt, hogy "ezeknek", ezt mondja mindenki.
Nagy baj ez. És, akkor most mindenki kussoljon, és adjuk át a kormányzást mondjuk Szlovákiának, vagy Romániának?

Vagy 18 éveseknek, akik még biztos nem csaltak adót?

Ezzel is rámutatsz, nagy baj van, csak radikális változás segít, gyökeresen meg kell változnia az emberek hozzáállásának.

És ennek lépcsői vannak. És azt látom, a Jobbiknak van stratégiája ehhez.

LuiKang 2010.03.03. 15:10:26

@EMU: http://hu.wikipedia.org/wiki/Cigánybűnözés

"szakmai fogalomként használtak a magyar kriminalisztikában, főként a rendőrség, illetve a bűnüldöző szervek"

Látom a lényeget nem értetted: ha van 1 terrorista, aki Jobbikos volt, és azt mondod, hogy emiatt A Jobbik terrorista-támogató, akkor ezzel azt mondod, hogy a ha egy cigány ember uborkát lop, akkor a cigányság bűnpártoló.

Blackrock (törölt) 2010.03.03. 15:12:10

@Mr. Mojo: Vona is egy nyilas és Szálasi is az. Mármint csak volt, mert szerencsére fellógatták a disznaját.

@Gery.Greyhound:

"A Fidesz érdeme az, hogy egyre több munkahely jött létre, a gazdaság szépen bővült." Már bocs, de ennek max. köze van a fideszhez, de rohadtul nem az ő kizárólagos érdemük, ráadásul nem bővült az olyan szépen, ahogy azt szeretik idealizálni. Ráadásul nagyon nagyon sokat profitáltak az őket megelőző kormányból. Egyébként a nagy bővülésben, az elbukott 2002-es választások után a szoci kormány üres államkasszát kapott a fideszesektől Erről ennyit.

"a szocik hangzatosabb ígéretekkel és profibb kampánnyal elhitették az emberek erre fogékony részével, hogy őket kell választani és jön a kánaán. Mindannyian tudjuk, mi lett belőle..."

Mit gondolsz a fidesz mivel kampányolt??? Sőt, még rá is vertek a többiekre ígérgetésben. Az pedig, hogy mi lett belőle, legalább annyira a faszvakargató, mindennek keresztbetevő fideszes ellenzéknek is köszönhető, mint az impotens szoci kormánynak.

LuiKang 2010.03.03. 15:15:04

@vlgymir: XXI. században élünk, európa közepén. Kevesen vannak, akik diktatúrát akarnának.

Bár én is hallok olyan véleményeket, hogy itt más már nem segít, csak diktatúra.

Mondjuk azt nem tudom, hogy az elmúlt 4-8 évet, a szakmai koncepciótlanságot,
a szakmai- és civil-szervezetekkel (nem is) folytatott 0 kommunikációt, 2006. őszét, Őszödöt, "majd megunják és hazamennek", lehet-e nem diktatúrának nevezni...

nem jobbikos 2010.03.03. 15:17:47

@Jankove: Tudod mi a szep abban hogy leonzozik jobbrol azt aki azt mondja hogy csak engem hagyjanak boldogulni...

Hogy amikor viszont azt mondjak a masik oldalon hogy at kell alakitani a segelyezesi rendszert(, mert a naplopo cigany cegcik elhordjak azt a nagy csomo segelyt es nem tesznek erte semmit... sot meg ciganybunoznek is), akkor hol van az a fene nagy onzetlenseg???
Konkretan a programbol idezek:Alapvető problémát jelent, hogy a gyermeknevelési támogatások a magyarság gyermekvállalási hajlandósát nem ösztönzik,amíg a cigányság biztos jövedelemforrásként tekint a gyermekszülésre.
Kerdem en: ez miert problema? Ha onzetlenek vagyunk es segiteni akarjuk egymast... Ja hogy a ciganyokat nem? (Me'r bazmeg ok nem itt elnek? nem allapmpolgarok?) Akkor most megint biztos en vagyok kirekeszto es utalom a jobbikot... Vagy en nem ertek valamit, es akkor ez valojaban nem is onzes? Ja ha ez nem onzes akkor biztos kettos merce... csak most nincs vele semmi baj, mert erv a jobbik mellett...

Demagog populista fasz az egesz gyulekezet... csak olyan nyelvezeten szolalt meg ami szokatlan es uj... Nincs uj a nap alatt feszultseg van a tarsadalomban, es jott valaki aki ezt meglovalgolta, egy ugyes emberrel az elen... Az NSDPA is pont igy kezdte...

De a lenyeg, hogy mikor valaki kijelenti hogy csak engem hagyjanak elni, es nem erdekel azon felul hogy mit csinalnak akkor az onzo? Imadom a kettos mercet...:)

2010.03.03. 15:27:06

@nem jobbikos: "Alapvető problémát jelent, hogy a gyermeknevelési támogatások a magyarság gyermekvállalási hajlandósát nem ösztönzik,amíg a cigányság biztos jövedelemforrásként tekint a gyermekszülésre. Kerdem en: ez miert problema?"

Azért probléma barátom, mert a cigányoknál a gyermeknevelés egyenlő az gyerek világrahozásával. Slussz. A többi már az állam, és az egyén problémája. Tisztességes gyereknevelés egy átlagos magyar családban 18 évig tart, és nem kevés pénzbe, törődésbe kerül. És csúnya ezt kimondani, de anyagi teher. Éppen ezért egy átlag magyar család ötvenszer meggondolja vállaljon-e akár egyetlen gyermeket is.

nem jobbikos 2010.03.03. 15:27:34

@LuiKang: Latom sikerult megfogni a lenyeget...

Na mindegy... szoval ha mar ilyen jol erted, akkor meg egy probat tennek... adot csalok, tehat lopok az orszagtol, mert ezek a budos gecik ugyis csak ellopjak... es ebbol neked mi maradt meg a budos gecik... remek egy vitapartner vagy... koszonom akkor ezt be is fejeznem.

Ennek a mentalitasnak kell megvaltozni, hogy hat a jozsi is ellopja a pezt, akko en me ne lophatnam el... de ez nem a politika sajtsaga ezt nem veszitek eszre...

Radikalis valtozas az is, hogy holnaptol az izmos ferfiak csak egyszal bortangaban jarhatnanak az utcakon... sok nonek tetszene, megse lenne tobb gyerek magyarorszagon... pedig ez is csak egy jo iranyba mutato valtozas elso lepese lenne ami nekem egesz szimpatikusnak tunik.. foleg mert nem erint, se az izoms pasik tangaban nem erdekelnek, mert nem nobol vagyok, se nem vagyok izmos pasi, megis latom hogy hulye otlet...

LuiKang 2010.03.03. 15:30:25

@nem jobbikos: A szolidaritás nem arról szól, hogy egyenlőségjelet teszünk a közé, hogy valaki úgy nevel 2+ gyereket, hogy taníttatja őket, azok elvégzik a 8 osztályt, a 4 középfokút, esetleg még felsőfokú végzettséget is kapnak, közben egészséges életmódra nevelést kapnak, vagyis nem szipuznak, nem piálnak 10 évesen, azokkal, akik beleszülik a gyereket a világba, és hagyják őket kallódni.

Nem magyar indiát, vagy kínát akar a Jobbik, hanem értelmes, európai magyar nemzetet.

Erről szól a felelős családok támogatása.

LuiKang 2010.03.03. 15:31:52

@nem jobbikos: Elnézést, nehéz fejű vagyok, de kiváncsi: te hogy képzeled el, a jól működő magyarországot? És hogyan érjük ezt el?

2010.03.03. 15:36:34

@Gery.Greyhound: „Na ez aztán teljesen pártfüggetlen, a magyar nép sajátossága hogy olyan amilyen”

Hát szájtátva olvasom amit írsz, de ez a mondat azért már sok. Én a magam kis 32 évével is még emlékszem arra az időszakra, amikor még tudtak az emberek mosolyogni fullcsórón is, és nem harácsolás kötötte le minden percüket. Sőt vidéken, kisebb falvakban még a mai napig él a tisztesség, az egymásra való figyelés, és segítés, és van olyan falu is magyarországon, ahol nyugodtan letehetsz egy pénzzel teli pénztárcát reggel közterületen, az este is ott lesz. Kicsiny oázis, de bizonyíték arra, hogy nem zsigeri ösztön ennek a népnek a lopás. Budapest ebből a szempontból igazi pokollá változott, de azt hiszem nem csak emberi gyarlóság kérdése. Hanem a nagy liberalizmus, a belopakodó nyugat, sóvárgás, és legfőképpen a helytelen vezetés eredménye az az állapot amiben vagyunk. És amíg a mindenkori vezető hatalom azt súlykolja, hogy légy önző, szard torkon a másikat, -merthogy fent is ez megy nagyban- addig ez az ország nem fog kimászni. A legelső lépés a közélet megtisztítása, bármilyen eszközzel ! Becsület és tisztesség fogalmának újraértelmezése. Mamár pl; a korrupció annyira velejárója a mindennapoknak, hogy az átlagember nem is tekinti bűnnek. Hogy is tehetné, hiszen enélkül éhendöglene, becsülettel magyarországon semmire sem mész.

nem jobbikos 2010.03.03. 15:37:20

@Jankove:
Ez igaz, egy atlag magyar csalad meggondolja... Tudod mi az erdekes hogy en ismerek par olyan magyar csaladot ahol pontosan ugyanez tortenik, hogy kipottyantottak n gyereket, es azota leszarjak mi van a gyerekekkel... kajat kapnak az iskolaban, merthat raszolulok, apuka meg a kocsmaban csucsul meg ha ugy tartja kedve akkor neha verekszik...
Es erdekes modon ismerek olyan cigany csaladot is ahol 3 gyerek nott fel, es egyetemre is jart mind a harom... Az aranyokon persze lehet vitatkozni... de addig felesleges, amig ha en bemegyek egy hivatalba es azt mondom hogy en cigany vagyok, akkor cigany vagyok, es senki le se szarja hogy en minek vallom magam, mert ugyanolyan jogok illetnek meg... akkor most mi a faszomrol beszelunk??? Nem ez a jo megoldas. En ezt gondolom... azt gondolom hogy ez nem megoldani fogja a problemat hanem maximum eszkalalni, az meg pont a nem a jobb vilag fele vezet.

Kulonben is altalanos problema: elmegy egy cigany az allasinterjura, ugyanolyan vagy kicsit rosszabb kepessegu magyarral verseng, kit vesznek fel jo esellyel? Altalaban a magyart... persze hogy azt latod hogy a ciganyok nagyresze nem dolgozik, mert nem tud... (nemreg kijott egy statisztika amerikabol hogy mik a fehereknek a 6-7%-a munkanelkuli, addig a feketeknek 16-18%-a... Kivancsi lennek nalunk mi lenne a statisztika, es megkerdezeses alapon hanyan szeretnenek valojaban dolgozni ezekbol a szamokbol es keresnek munkat... lehet meglepodne a sok jobber)

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.03.03. 15:41:07

@Gery.Greyhound: "A gyerek a tévémaci mellett nőjön fel commodore 64-en és kazettás magnón, mint az én 80-as évek elején született generációm?"

de fiatal vagy, vazze...

az en generaciom meg fekete-feher tv-n es hetfoi adasszuneten nevelkedett...:-DD

nem jobbikos 2010.03.03. 15:41:57

@LuiKang: Milyennek kepzelem el az idealis magyarorszagot?:) Tudod ez olyan kerdes, amire nem ugy tudok valaszolni ahogyan szeretned...

Kb mint Belgiumot... ugy belgiumot, hogy kiveszed a kozeperol Brusszelt...:) Nezz utana milyen, aztan beszelgessunk.

Piréz Vitéz 2010.03.03. 15:42:17

@Gery.Greyhound: "A Fidesz érdeme az, hogy egyre több munkahely jött létre, a gazdaság szépen bővült."

Mert? Mert te azt mondod? Nem olyan egyszerű azt mondani, hogy ha a fidesz kormány alatt munkahelyek jöttek létre, akkor az a kormány érdeme és a fidesz jó. Ezer más oka lehet. Pl. hogy az ország egyszerűen akkor jutott el időben oda, hogy az ipar rendszerváltás utáni összeomlásából elkezdjen felállni.

Amúgy meg blogkommenteknél komolyabb szakmai vitákban épp azt szokták Orbánék szemére vetni, hogy a nagyon expanzív gazdaságpolitikával mindent egy lapra tettek fel: vagy beindul a gazdaság és akkor hurrá, lehet lobogtatni a GDP-növekedést, vagy nem, akkor pedig szopunk az élénkítésre felvett hitelekkel és a támogatások miatti államháztartási hiánnyal.
Akkor ez bejött nekik. Az eddig nyilatkozatokból már látszik, hogy ugyanezt akarják megjátszani. Viszont most válság van.

EMU 2010.03.03. 15:42:38

@LuiKang: Akkor azt írd, amire gondolsz.

LuiKang 2010.03.03. 15:48:04

@nem jobbikos: Na, szerinted, amit a Jobbik leír, hogy 2+ gyereket csak akkor támogat, ha felelős, munkavégző szülő van mögötte, azzal azt írja le, hogy a cigányokat nem kell támogatni?

Az arányokról nincs mit vitatkozni, tények.

Azt írod, vagy lehet vlgyimir, bocsánat, hogy a magántőkénél nincs jobb... miért nem fektet pénzt senki a lecsúszott helyzetű emberek kinevelésébe és munkába állításába? Csak nem mégiscsak szükség van az állam irányító szerepére?

EMU 2010.03.03. 15:49:38

@LuiKang: Amúgy olvasd már el, mit írsz, ez is agyrém, akkora hülyeség: "ha van 1 terrorista, aki Jobbikos volt, és azt mondod, hogy emiatt A Jobbik terrorista-támogató, akkor ezzel azt mondod, hogy a ha egy cigány ember uborkát lop, akkor a cigányság bűnpártoló". Hogyan bírsz összehasonlítani egy etnikai homogén kisebbséget egy zárt pártközösséggel? Hogyan jön össze a fejedben egy népcsoport egy kormányzásra törekvő politikai szervezettel? Miféle hablaty ez? Ha egy önszerveződő, közös identitású, közös célokat megfogalmazó, közösséget vállaló csoportban bűnözőt próbálnak tisztára mosni, akkor az hogyan összehasonlítható egy egymástól független egyénekből álló népcsoporttal? És én nem értem a lényeget, jézusom...

LuiKang 2010.03.03. 15:52:27

@nem jobbikos: Most nem nézek utána, de köszönöm a tanácsot, megnézem majd, kiváncsivá tettél. Annyit már látok, hogy Királyság... Asszem te lennél a legjobban kiakadva, ha Vona azt mondaná, Magyarországon Királyságra van szükség. XD

2 kamarás parlament... hm, Jobbik tényleg szeretne ilyet... :)

Na mindegy, majd még tényleg jobban megnézem.

Mindenesetre azt, hogy hogyan lesz Magyarországon Belgiumhoz hasonló rendszer, mik a lépései ennek, azt leírhatnád.

benkoo 2010.03.03. 16:01:17

én már szólni sem merek....

LuiKang 2010.03.03. 16:03:36

@EMU: "Zárt közösség" melyik? Bemész, kéred felvételed, megnézik, nem voltál-e más pártban, megkérdeznek egy-két embert, mit tudnak rólad, ha semmit, akkor fel is vagy véve.

"bűnözőt próbálnak tisztára mosni" -
Ki a bűnöző? Akire azt mondják, vagy akit bíróság 2. fokon elítél? :)

"tisztára mosni" - azzal, hogy felfüggesztik a tagságát, és (a fenti Vona videóról beszélgetünk) az etikai bizottság majd dönt tagságáról, addig az elnök mást nem mond, ez a tisztára mosás?

Bocs EMU, nem akarok ilyen vagdalkozásba belemenni.

Lehet, hogy én sem értelek téged, biztos bennem van a hiba, hogy nem értetem meg magam jól veled.

De lehet igazad van, módosítok:
Azért, mert Zuschlag bűnös, az egész MSZP az?
Nem. Az a bűnös még rajta kívül, aki tudott Zuschlag bűnéről, illetve segédkezett neki, irányította őt, stb.

Itt jön a képbe nem jobbikossal folytatott beszélgetés is.

Van ma magyarországon 50%+ ember, aki minden joggal azt mondhatja: "ebből elég, ezt másként kell csinálni, én soha bkv-n nem lógtam, soha egyszer nem volt, hogy ne kértem volna szolgáltatást, árut számla nélkül"?

Nincs.
Vállalkozó is még kevesebb.

Miért nincs? Kinek az érdeke ez?

Pont amiért a kommunizmusban is mindenkit hagytak egy kicsit ezt-azt hazavinni a gyárból.
Hogy egy "nem jobbikos" azt tudja mondani: né má, pont ez akar itt rendet csinálni?

Ezért vagyok kiváncsi, hogy ti mit gondoltok, mi a kiút?

klacus 2010.03.03. 16:04:29

Várható volt. Amint felvetődik, hogy mégiscsak emberek vannak ebben a poétikai pártban is, abban a pillanatban HAZAÁRULÓ vagy.

Amit csinált azt ugyanolyan arrogáns volt, és lekezelő mint pl amit a Veres művel egyes interjúkban.

Annyit kellett volna mondani, hogy erről most ne kérdezzék, mert nem tud semmi konkrétumot az ügyről. Kész. Csak ehhez ész kell, plusz helyzetfelismerés, meg egy csomó minden ami a Gáborban még nincs meg!

klacus 2010.03.03. 16:05:14

@klacus: poétikai = politikai

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.03.03. 16:08:32

@LuiKang: ciganynak szuletik az ember fuggetlenul a habitusatol.

egy part az azonos, vagy megkozelitoleg azonos vilagnezetu gyujtohelye, amit sajat donteskent valasztottak, tehat felelosek erte.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.03.03. 16:10:40

@LuiKang: "Miért nincs? Kinek az érdeke ez? "

az egysegsugaru allampolgar erdeke az, hogy tovabb lophasson, dolgozzopn es dolgoztasson szamla es/vagy bejelentes, ado- es jarulekfizetes nelkul.

es az o erdeke az is, hogy ezert mindig masok legyenek a hibasak, veletlenul sem o.

LuiKang 2010.03.03. 16:14:07

@klacus: Ezt mondta, ne őt kérdezzék erről, nem illetékes az ügyben, csak úgy, hogy még ki is kérte magának.
Annyit elmondott, amennyiben ő illetékes.

Igen, hozzátette, hogy bántja, hogy ilyenekről kérdezik. Lehet, hogy nem elég gyakorlott még.

LuiKang 2010.03.03. 16:16:03

@az igazi Sipi: ezen a szemléleten is változtatni kell, nagy baj, amíg mindenki így látja.

De hogy veszed rá a jónépet, hogy fizesse be az adóját, miközben milliárdokat tömünk egy értelmetlen alagútfúrásba?

Felelős vezetés kell, és akkor lehet mutogatni az állampolgárra.
Addig is lehet, csak hiába...

És ez nem ideológiai kérdés, hanem gyakorlati...

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.03.03. 16:22:03

@LuiKang: ez siman kifogaskereses, semmmi tobb.

az ugyanis ne mentesiti az adocsalot, hogy az allam esetleg rosszul kolti el az adoforintjait. ertem, hogy jol hangzana a sima koztorvenyes buncselekmenyekbol hazafias cselekedetet csinalni, de aki kicsit is intelligensebb az ilyen kifogasokat siman pofanrohogi:-)

szoval a lopas akkor is lopas, ha nemzeti trikolorsziruppal ontod nyakon hanyasig...

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.03.03. 16:36:54

@LuiKang: mindenesetre a jonepet ugy kell ravenni az adofizetesre, ahogy teszik azt civilizalt orszagokban:

vagyonvizsgalat, ellenorzes, szabadsagvesztes, vagyonelkobzas es elarverezes, kozmunka.

LuiKang 2010.03.03. 16:37:18

@az igazi Sipi: Egyetértek.

De, beszéltem én ilyenről? Beszélt Vona ilyenről?

Nem.

Az a blog-bejegyzés és a mellette hozzászólók alap feltétele jelenleg, hogy lám, a Jobbik is lop-csal-hazudik, terroristákat dédelget kebelén, mit akar ő itt...

Erre én kérdezem, hogy ha van egy jobbikos, akit meggyanusítanak valamivel, akkor ez tényleg azt jelenti, az egész párt bűnös?

Drang 2010.03.03. 16:42:07

S. Szilárd kapcsán tegyük fel akkor már azt a kérdést is, hogy miként került egy erősen fideszes vezetésű város önkormányzatának Városfejlesztési Bizottságába?
R. Krisztián ugye meg még csak jobbikos sem volt abban az időben, amikor azok az ügyek történtek, amivel most gyanúsítják.

nem jobbikos 2010.03.03. 16:45:23

@LuiKang: Az egy kicsit eros hogy nem fektet senki abba penzt hogy lecsuszott embereket zarkoztassunk fel... Azert abban is van jelentos magantoke... fejlettebb nyugati vilagokban nem is keves...

Felvetesedre valaszolva, semmi bajom a kiralysaggal mint allamformaval, de ezt a hagyomanyt mi itt felszamoltuk... Nem lenne szerencses a visszahozatala, tekintve hogy volt itt 50 olyan ev amikor eltunt az arisztokraciank... Ki legyen a kiraly? Tudok egy csaladot akinek lenne jogosultsaga, es a kulturajat is megorizte hozza... Habsburg a vezeteknevuk... Szerinted hany jobbikosnak allna fel a szor a hatan? pedig az utolso kiralyaink egyenes agi leszarmazottairol van szo...

Lepesek? Az elso lepest mar kezdjuk megtenni, ki kell alakuljon es fel kell nojon egy gazdasagilag tehetos reteg, egyreszt... Nekik ugyanis komoly szerepuk van abban hogy az allam merre hogyan terjeszkedik, es mekkora megtermelt javakkal gazdalkodik. Nevezhetjuk oket vallalkozoknak. Az a baj, hogy nalunk meg egyelore ennek csak a megalapozasa zajlik, es raadasul az emberek tobbsege akik odakerultek, meg nem szocializalodott ahhoz a hatalomhoz es felelosseghez amivel ez jar, meg nem alkalmazza az elni es elni hagyni elvet, hanem ugymond onzoen haracsol... Ezektol az emberektol elvenni azt ami az alapjat adja egy kesobbi eros gazdasagi pozicionak a legnagyobb hulyeseg, de burokba helyezni oket, es megfosztani oket a hazai palyan a nemzetkozi versenytol es tapasztalatszerzestol az kb akkora butasag...

Attol lesz jo ebben az orszagban elni, hogy ha ezek az emberek felnonek, es felno mellejuk egy kozepreteg... Az a baj hogy jelenleg van kozepretegunk, de igazan magas retegunk nincs. Ezt annak koszonhetjuk, hogy 50 evig senki nem juthatott a kozepnel magasabbra es mindenkit lenyomott az allam. Nincs szukseg arra hogy eros allamunk legyen, arra van szukseg hogy felnott felso tizezrunk, felnott kozepso 100-200ezrunk legyen, es az alattuk levo emberek se azt erezzek hogy holnaputan mar nem tudnak mit enni... Sajnos ez most meg nincs meg.

Egy analogia erre:
A szocializmusnak hala volt ket reteg, az egyik jo nagy es alul, a masik meg jo eros allam altal vedve felul... a felso reteg tudta hogy az alatta levoknek hagyni kell feluletet, de azert rajtuk taposott...
Most a rendszervaltas utan husz evvel van 4-5 szint, a felso szinteknek fogalmuk sincs rola hogy az also szintek ki fognak ugrani aloluk es kurva nagyot esnek, ha nem hagyjak elni az alattuk levoket, es igen a legalul levoket is... Ez nem egy rovid folyamat, es ezt 50 ev alatt tokeletesen kiirtottak az emberekbol... Most azt latjuk hogy fennt mindent szabad, ezert mindenki oda akar jutni, pedig fennt lenni felelosseggel jar, es aki ott van az mar talan kezdi ezt latni...

Szerintem drasztikus lepesekre nincs szukseg, olyan lepesekre van szukseg ami felemeli az arra erdemeseket alulrol es feltolti veluk a kozepet, hogy szilardan alljon, valamint olyan lepesekre amik a legaljat megtartjak, es megtamasztjak, hogy ne nyakig a szarban kelljen alljanak, hanem elegedettek legyenek a pozicioikkal.

LuiKang 2010.03.03. 16:45:40

@az igazi Sipi: Ismét egyetértek. Szerintem a Jobbik programalkotói is.

Gyakorlati dolog, ha ezt most egyik napról a másikra bevezeted, ugyanezekkel az adóterhekkel, úgy, hogy az állami pénzek szerződései offshore (meg spanyol) cégeken keresztül csorognak kifelé az államkasszából... na ahhoz nem kell Budaházy, hogy forradalom legyen. :D

Én egyetértek a Jobbikkal: első lépés - a fejétől bűzlik a hal - a polikikus-bűnözést kell megállítani, az állami pénzeket képviselőkhöz méltóan kezelni, megfelelő adóterhet kitalálni, és aztán azt kíméletlenül behajtani.

Na ez utóbbi kijelentés lesz az, amire sokan azt mondják, hogy diktatúra...

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.03.03. 17:01:17

@LuiKang: "loszart, mama.."

a jobbik latvanyos buntetoakciokat akar utalatoskepek ellen.

tudod mi a puffancs?
regen igy neveztek azokat a pirotechnikai eszkozoket, amik nagyot pukkantak, dobtak egy kis langot, sok fustot, de a kozottuk elszalado szinesznek haja szala sem gorbult.

na a jobbik elszamoltatasa pontosan ugyanilyen puffancs.
mint fentebb irtam, nem eleg a korrupt vezetoket osszefogdosni, a korrupt allampolgarokat ugyanugy.

jahogy ok 3-4 millionyian vannak es ok szavaznak?

na pontosan ezert tapicskolt 20 evig a szarban a fidesz es az mszp es pontosan ezert holdig nem hallatszo kutyaugatas az, amit a jobbik csinal.

ugyhogy sok sikert, pajtasok....
de messzirol buzlik a parasztvakitas a jobbikrol.

Void Bunkoid 2010.03.03. 17:02:50

@Jankove:

"Ahol tudom hogy van munkám, holnap is lesz, és a gyerekeim (ha lesznek) biztonságban nőnek fel, és nem győzikesón, és a többi undorító gyomorforgató celeb szarokon fognak nevelkedni, hanem esetleg TV macin, és kockásfülü nyulon, ifjúsági filmeken. Ahol az élet nyugodt és kiszámítható."

valamint

"hajlandó vagyok lemondani a jövendőbeli plazmatávémről, meg a terepjárómról, meg minden vagyoni dologról."

Ezzel máris leírtad a hetvenes évek szegényes, sivár, de atombiztos, háromhatvanaskenyeres, ötforintoskrémeses, biztosmunkahelyes, május elsejei kőbányais és roppanós orsivirslis gulyáskommunista kádárizmusát.

Ez a jobbik-szavazók álomvilága? :)

LuiKang 2010.03.03. 17:10:14

@nem jobbikos: Köszönöm a kifejtést, értem az érvelést, van benne támogatható rész, meg olyan is, amitől feláll a szőr a hátamon. :D

Jelenleg azt látom, van egy két terület, ami azonnali beavatkozást igényel, pl. az oktatás, a kultúra, mert ha azt nem gyógyítjuk meg, akkor várhatunk arra, hogy kifejlődik egy szilárd középréteg...

Köszönöm minden partneremnek a beszélgetést, dolgoznom is kell még. :)

LuiKang 2010.03.03. 17:12:38

@az igazi Sipi: Erre mást nem tudok mondani, csak azt, hogy meglátjuk.

A Jobbik - lehet szidni, kritizálni - de pl. az SZDSZ-el vagy az LMP-vel ellentétben most megszerezte (meg fogja szerezni) egy jelentős réteg támogatását.

Hogy mit kezdenek ezzel a hatalommal és felelősséggel, az nyomja az ő vállukat!

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.03.03. 17:26:27

@LuiKang: az ilyen politikai mentalitasu partoknak egy piullanatig nem fogja nyomni a vallat a hatalom terhe.

ok ugyanis gatlastalanul, az egyeni szabadsagjogokat megkurtitva, egy elitista reteget kitenyesztve, azok jogait a szimpla emberekjogai fole emelve dolgoznak.

lasd csendorseg pl. vagy lenin fiuk. vagy munkasorok. vagy magyar garda.

same shit, different asshole...

nem jobbikos 2010.03.03. 17:41:25

@LuiKang: Akkor ezesetben jo munkat neked:)

Es meg egy apro eszrevetel... Igen vannak olyan dolgok amik nem turnek halasztast, ilyen az allami koltekezes, az egeszsegugy, es az oktatas valamint a kultura, szerintem.

A kulturaval az a legnagyobb baj, hogy a hagyomanyorzes szep dolog de altalaban keveseket erdekel, a kortars magyar kultura pedig altalaban belesupped a nagy magyar onsajnalatba abbol altalaban nem kerek... A hagyomanyorzes hogy miert erdekel keveseket... talan azert mert az embereknek amellett hogy orulnek hogy a mindennapi betevot megszerzik nagyon keves energiajuk marad, es azt nem feltetlenul arra forditjak hogy 100 netan 1000 eves dolgokat tartsanak eletben, hanem kikapcsolodnak, es fejlesztik onmagukat hogy ebben a vilagban megalljak a helyuket... Ez szomoru dolog, de en ugy latom hogy a ahhoz hogy hagyomanyorzessel tobbet foglalkozzunk, ahhoz kell a letbiztonsag, es kell az is hogy elfogadjuk, hogy valakit nem erdekel a hagyomany, es inkabb foglalkozik az amerikai popkulturaval mert az neki jobban tetszik. Kell az is hogy elfogadjuk, hogy ugyan Istvannak Belanak, es a katolicizmusnak koszonhetjuk azt hogy az allamunk annak idejen letrejott, de mara sokan vannak akik azt a vallast vagy ugy altalaban a vallasokat nem tartjak nagyra, mert mas a vilagnezetuk, mert mondjuk onmagukban vagy az emberben hisznek, nem valami magasabbrendu izeben.

Az oktatassal az a baj, hogy jelenleg a felsooktatas tartja a munkanelkuliseget alacsony szinten egyreszt.... Ha minosegi felsooktatast szeretnenk, akkor sajnos ahhoz az kell hogy a munkanelkuliseget mashova tegyuk... munka akkor lesz ha eros a felso reteg, es tud munkat adni, ez nem az allam feladata, mert ahol az allam ad munkat, ott az egyik kezevel ad a masikkal elvesz, es meg raadasul oda helyez nem keves penzt a valodi ertekteremto munkabol. (Itt nem az infrastrukturafejlesztesre gondolok, hanem az ugynevezett allami vizfejre, de akar a kozmunkara is... azt az adonkbol tartjuk fenn ezt ne felejtsuk... azt meg epp csokkenteni is akarjuk eppen mert az a popularis, meg mert erzi mindenki hogy sokat tesz be a kozosbe es keveset kap onnan)

Az allami vizfejjel is az a baj, hogy ha onnan kitenned a felesleget es az oktatasbol is, akkor hirtelen lenne egy 15-20% koruli munkanelkuliseg, ami megint csak az allam terheit noveli...
Es azt viszont el kell ismerni, hogy a versenyszfera meg ezt nem lenne kepes felszivni, ez hosszu es bonyolult folyamat... Ehhez komolyabb tudas kell mint amivel rendelkezem, nem tudnam megmondani milyen lepesek visznek jo iranyba...

Az egeszsegugyrol is hallani ezt is azt is... Pazarlo a rendszer, sokat koltunk, alacsony az egyen felelossegvallalasa... De ez is kenyes kerdes, mert mikor az emberek nagy tobbsege attol beteg, mert nem teheti meg hogy pihenjen, akkor ezen nem biztos hogy ugy kell javitani, hogy a betegeken meg behajtjuk az arat... De ebben a kerdesben is nehez jo fele elindulni... ehhez sem ertek.

Azt latom, hogy ezek az altalanos elkepzelesek a problemakrol mar regota ismertek, es a jobbik ezek melle meg odatett par olyan dolgot es mondatot, ami a tarsadalmi feszultsegbol taplalkozik, a jobbik nem azt mondja mint pl valamelyik nagy amerikai magazin mikor kirobbant a masodlagos hitelpiaci valsag es az tovabbgyuruzott, hogy "Te a fogyaszto vagy a felelos a valsagert", hanem kikialt bunbankokat, es azokat el akarja szamoltatni... es bortonbe akarja dugni, hogy aztan eletuk vegeig etessuk oket...

Esetleg visszahozna a halalbuntetest, aztan jonne az apeh es kiszabna ram is, mert nem kertem blokkot ket szem almaert a nyugdijas nenitol, aki egyebkent szinten velem halhatna, mert nem adott blokkot? Es azt lasd hogy tok mindegy, hol huzod meg a hatart mi az hogy sokat csaltal es mi az hogy keveset? sok az egymillio de meg nem sok a kilencszazkilencvenkilencezerkilencszazkilencvenkilenc vagy mi?

Az a baj, hogy ha elszamoltatunk, akkor mindenkit el kell... es az 8-9 millio embert erint Magyarorszagon kellemetlenul...
Vagy elszamoltatod a kozszereploket? Kozszereplo-e ebben az esetben Mari neni, aki a 60 fos telepulesen valasztott polgarmester felesege, ahol a polgarmester is csak azert az mert kell legyen valaki aki intezi a hivatalos dolgokat es a telepulest kepvieseli? Vagy akkor mi...

Ez a baj a szamonkeressel es a felelossegre vonassal, ha csak bizonyos embereket vonsz felelossegre, akkor bunbakot kerestel, es nem vagy jobb mint nemetorszag a 30as evek masodik feleben, es a 40es evek elso feleben... Ha mindenkit felelossegre vonsz, akkor meg a gyerekek egy reszen kivul nem marad mas az orszagban akinek nem lesz buntetett az eloelete, itt nincs kozeput...
Szinten nem helyes az hogy visszamenoleg elszamoltatni... ha az akkor hatalyos torvenyekben megvolt egy kiskapu, akkor megvolt.. Lehet hogy nem etikus azt kihasznalni, de torvenyes... Ha etikai alapon akarsz elszamoltatni, akkor kileptel a jogallamisag kereteibol, es akkor maris csak noveled az ellenteteket, az meg ugyis van eleg...

Ezert tartom kepviselhetetlennek a jobbik altal eloadottakat, mert hiaba vannak benne jo elemek, kulcskerdesekben hibas a teoria es kiserteties hasonlosagot mutat olyan rendszerekkel amikbol tortenelmi okokbol nem kerek. :)

Jaffar 2010.03.03. 17:55:52

Azért a fideszesek figyelmét (köztük a posztolóét is) felhívnám arra a tényre, hogy a zorbán kormánynak nem sok köze volt a gazdaság teljesítményéhez a kormányzásuk (vagy, ha egyeseknek jobban tetszik, a hatalmuk) alatt. Nézzetek meg bármilyen grafikont. 94-98 között az elsö 2 évben 1-1.5% volt a GDP növekedés aztán jött Bokros (ne menjünk bele, hogy mit csinált jól vagy sem) és az utolsó két évben 4% felett volt a GDP. Orbánék alatt ez a növekedés folytatódott, a csúcspont 5.2% volt 2000-ben. Innentöl visszaesés lövetkezik, 2001-ben 3,8 aztán 2002-ben már csak 3,5. Onnantól kezdve 3-4% körül mozgott a válság beköszöntééig. Mielött a trollok betámadnak nem védem a szocikat, de azzal se gyertek, hogy orbánék alatt kánaán volt, meg hogy milyen jó volt, mert nem volt az és kiszámíthatóbb sem volt. Én úgy emlékszem, hogy 2002-ben is arra szavazott a höbölö tömeg, aki többet ígért. Orbánék már anno megadóztatták a minimálbért, amit az mszp a választások után el is törölt. Abból a szempontból igazuk van a dzsobbikosoknak, hogy az eddigi pártok NEM KELLENEK. Voltak eleget, loptak eleget. Én viszont biztos vagyok benne, hogy a dzsobbik fikarcnyival sem lesz jobb, mint a mostaniak. Talán majd 20 év múlva lesznek olyan emberek is a szavazók közt, akik tényleg tudnak felelösen gondolkodni és nem az alapján mennek el szavazni, hogy éppen ki mit ígért a 19. havi nyugdíj mellé. Persze ez elég utópikusan hangzik egy olyan országban, ahol SENKI SEM AKAR ADÒZNI, mert "ellopják". Meg talán addigra elhiszik a zemberek, hogy a gázt sajna nem VESSZÜK. Tehát, ha emelkedik az ára, akkor többet kell a fogyasztóknak is fizetni érte. Röhej a gázártámogatás is. Inkább arra adnának támogatást, hogy a fütést/szigetelést cseréljék modernebbre. Plusz a bezzegelés az megy, mindent a nyugat-európaiakkal összehasonlítani. Ami ugye eleve nevetséges. Ha hasonlítani akarjuk a dolgokat, akkor Románia, Lettország, Szlovákia meg a többi volt kommunista országgal kell. S bizony ezekben az országokban szó szerint nem élnek ilyen jól az ingyenélök, mint nálunk.

Jaffar 2010.03.03. 18:02:29

" mert nem kertem blokkot ket szem almaert a nyugdijas nenitol, aki egyebkent szinten velem halhatna, mert nem adott blokkot? Es azt lasd hogy tok mindegy, hol huzod meg a hatart mi az hogy sokat csaltal es mi az hogy keveset? sok az egymillio de meg nem sok a kilencszazkilencvenkilencezerkilencszazkilencvenkilenc vagy mi?"

Kérdezzél már meg egy amerikai embert az adócsaló témáról légyszi. Ott az 50-es 60-as években szó szerint beleverték az emberekbe, hogy adót csalni nem kifizetödö. Nálunk is ez kéne, de a társadalom nagy része a szociban nevelkedett/dolgozott, ahol eleve MINDENKI lopott. A lopás ma sem igazán bün, ha "kicsibe" csináljuk. Bezzeg, ha a politikus lop az már nem döfi. Viszont, ha az a "szegény" fodrász, napi 3 kuncsaftot ver be a pénztárgépbe a 100 helyett az normális, mert az a szemét állam elviszi a pénz felét. Itt a gond, de ehhez egy generációváltás kell sajna, anélkül nem fog menni. Kis ország vagyunk és egyre jobban szegényedünk. Ha ezt meg akarjuk fordítani, ahhoz áldozatok kellenek és minél tovább húzzuk az idöt, annál többe fog fájni.

Jaffar 2010.03.03. 18:17:01

jav*

Meg talán addigra elhiszik a zemberek, hogy a gázt sajna rajzoljuk, hanem külföldröl VESSZÜK.

nem jobbikos 2010.03.03. 23:18:15

@Jaffar: Igen, az adocsalas is csalas... az elszamoltatas visszamenoleg az ami felveti a kerdest.. hogy meddig es kit szamoltassunk el... arra kerdeztem hogy hol akarunk hatart huzni, mert ha nem huzunk hatart, mindenki saros, ha hatart huzunk, akkor az meg igen komoly kerdeseket vet fel.

LuiKang 2010.03.04. 09:40:08

@az igazi Sipi: Hajrá, sok sikert hozzá!
Komolyan mondom!
Egyetértek nagyon sok mindennel, amit leírtatok.

Kezdd el végiggondolni, hogy hogyan fog sikerülni felépíteni egy pártot, hogyan tudsz 3 képviselőt bejuttatni az EP-be, hogyan tudsz 20%+ eredményt elérni egy parlamenti választáson.

És akkor kicsit más szemmel nézed azt, hogy mit kommunikál a Jobbik, hogyan szólítja meg az embert, és hogy mit fog csinálni.

A politika sajnos ilyen. :(

LuiKang 2010.03.04. 09:48:28

Elszámoltatásról nem tudom, hogy mi, hogy lesz a határ.
Bízni tudok.

De ezekért valakinek felelnie kell, mert EU tagállam, Magyarországon 2010-ben ilyennek nem szabadna megtörténnie:
www.youtube.com/watch?v=uDYoCOb2eJY

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.03.04. 10:00:52

@LuiKang: a jobbik ezszkozeivel -0 azaz aaz emberi aljassagra, gyuloletre es felelemre alapozott manipulacioval - nem nehez partot alakitani es ideiglenesen ilyen eredmenyt elerni.

csak eppen az ilyen eszkzokkel manipulalo partok tevekenysege vegen van az, hogy a partvezer matareszegen egy buzibarbol hazafele feltekeredik a mergajaval egy oszlopra, rosszabb esetben porig bombazzak drezdat gyujtobombakkal.

szoval szerintem a jobbik ne verje a mellet arra, hogy a manipulalhato szellemi egytaletelek partja:-)

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.03.04. 10:20:30

egyebkent otthon megneztem a hosszabb verziojat is a videonak..

el kell szomoritsam azokat, akik ugy gondoljak, hogy a le- ill kivagott reszek barmit is mentenek zazrivona viselkedesebol.

a masfel perc alapjan szellemi fogyatekosnak tunik gabika. a teljes video alapjan viszont egy gerinctelen, akarnok kis gyokernek:-)

LuiKang 2010.03.04. 12:49:43

@az igazi Sipi: Hát, azt hiszem nekünk nincs miről tovább beszélgetnünk, látom, az értelmetlen fröcsögés és pocskondiázás a könnyebb út.

Sajnálom. :(

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.03.04. 12:54:52

@LuiKang: hat igen

a menthetetlen tenyleg nemn mentheto..:-DDD te is tudod, en is tudom, hogy gabika bizony egy diszfasz, csak neked ciki bevallani, mert husegeskut tettel:-)

ez az, amiert en nem fogok egyik tetunek sem huseget eskudni. az en egyenisegem, sajat velemenyemhez valo jogom es szabadsagom tobbet er, mint barmelyik politikus, nemzet, vagy allam.

mindenesetre ne gondold, hogy nem atlatszo amit muvelsz;-))

ladislaus 2010.03.04. 16:48:29

@Gery.Greyhound: 98-ban fideszék is kezdok voltak. akkor sem engedhette meg az ország.
Szerintem rosszul ervelsz. Nem ellenkezem, csak ezt javitsd mert onmagadnak mondasz ellen.

PvD (törölt) 2010.03.06. 21:25:16

Azt nem írja a fideszes, hogy mi is történt a keszthelyi emberrel. Felfüggesztették a párttagságát, mikor volt/lesz ilyen a fideszben? SOHA!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.03.10. 15:19:34

ebben igazad van gery, utáljuk sokan, h vona állandóan hisztizik pár kérdés miatt.

de a jövő még sok meglepetést fog tartogatni, és egy nagyon izgalmas korszak elé nézünk.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.03.10. 15:20:54

@PvD: ez igaz.

meggyes leváltását a helyi fideszesek kérték orbántól.
orbán mégse tette ezt meg, szerintem tarolni is fog a jobbik esztergomba

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.03.10. 15:23:28

@Gery.Greyhound: a fidesznek ez az utolsó esélye

de 2014ben miért ne jöhetne a jobbik?
mi bajod van neked velük? a fidesz bizonyíthat de a jobbik nem?

Doctor Klauße 2010.03.14. 14:26:06

aZ utóbbi néhány héten a jobbik belekóstolhatott milyen amikor egy kicsit odafigyel rá a média és elkezd kutakodni utánnuk , hogy mit lehessen a hírekbe rakni, vagy min lehetne csámcsogni...
Ha nem szigorítanak egy kicsit a tagfelvételen, mégtöbb ilyen kínos helyzetbe fognak keveredni...
Ami azt illeti a Jobbikot tekinthetjük egy nagyon erős mozgalomnak, de kormányképes erőnek semmiképpen sem.

stringZ 2010.03.15. 09:49:20

Kedves Greyhound!

Kissé önzően hangzik Tőled, hogy pusztán azért szavazol a Fideszre, mert jobb (elvárható, normális) életfeltételeket teremtenek Neked. Az a helyzet, hogy ez önmagában nem elég. Tény, hogy a Fideszre ez volt jellemző mindigis, 98-02-ben is, mintsem a most kormányon lévőkre, akik tönkretették az emberek életét. Most azonban olyan politikai helyzet van, amikor nem csak változásra, hanem radikális változásra is lehetőség van. Fideszék kiszúrják az emberek szemét a jóléttel, közben ugyanúgy a globális nagytőke és egyéb multinacionális lobbik érdekeit szolgálják ki, miközben azért ügyelnek arra, hogy az emberek is jól járjanak. Most itt lenne végre a lehetőség, hogy egyszer és mindenkorra megszabaduljunk a minket elnyomó és adósságcsapdában tartó nyugati tőkétől, de félek a Fidesz ezt nem fogja elősegíteni, sőt.

Itt van végre a lehetőség, hogy megtisztítsuk a kereskedelmi médiákat, a stratégiai energiaszektort, az élelmiszeripart, a kiskereskedelmi szektort (főleg gondolok itt a szemétkajából profitáló hipermarketekre: Tesco, Auchan). Tovább folytatva a sort beszélhetnék még a mobilszolgáltatókról, a telekommunikációs cégekről (UPC, Invitel, T-Com, T-Kábel stb.), vagy a magyar kereskedelmi bankokról, melyek szinte mind KÜLFÖLDI KÉZBEN vannak. No, nekem egy ilyen "Magyar"ország nem kell, akkor sem ha milliárdos vagyok benne, mert tisztességtelennek tartom, hogy Magyarország külföldi gazdasági gyarmat - gyarmat, már csak azért is mert a pénzügyi szektorának nagyrésze külföldi kézben van - és a megtermelt javakból (még ha itthon jól is járnak) külföldiek tömik a zsebüket.

Itt van végre a lehetőség, hogy a határon túli magyarságot ne csak szép szavakkal ámítgassuk, ahogy azt Viktor tette, hanem megadjuk nekik, ami lassan már száz éve járna (az állampolgárságot) és kiharcoljuk nekik az autonómiát (Viktor nem harcolta ki és nem is akarta sohasem, csak a kettős állampolgárságot akarta, azt is csak azért, hogy megszavazzák 2006-ban - ha nem így lenne, akkor utána is tovább harcolt volna pl. az autonómiáért, de nem tette). Itt lenne a lehetőség továbbá, hogy megvétózzuk a környező országok EU-csatlakozását, melyek megtagadják a náluk élő magyarság autonómiáját. Emlékszel még 1999-ben, mikor Szerbiát bombázták a jenkik? Mi meg (nem mi, hanem Viktorék) szó nélkül átadták a légteret és a támaszpontokat is az amcsiknak. Még az sem jutott eszükbe, hogy "oké, átadjuk, de ha megnyeritek ezt a háborút, akkor a délvidéken élő magyarok autonómiát kapnak és kiválhatnak Szerbiából". Megtehették volna, nem tették. Miért?

Itt van végre a lehetőség, hogy felülvizsgáljuk érdekeinket és helyzetünket az EU-ban és a NATO-ban. Valóban szükséges nekünk egy a Szovjetuniót idéző lisszaboni szerződéssel a nemzeti szuverenitást másodrendűvé tevő csoportosulásban részt vennünk? Miért? Valóban szükséges honvédeinknek idegen hatalmak olaj- és fegyverbizniszeinek érdekében vérüket ontani Irakban és Afganisztánban? Miért? Ezzel védik a hont? Kinek a hazáját védik ezzel? A NATO országok segítettek nekünk 56-ban? Segítettek nekünk visszaszerezni az elcsatolt részeinket pl. Szerbiától? Pedig az előbbi szabadságharc volt, az utóbbi pedig egy történelmi igazságtalanság kompenzálására tett kísérlet lehetett volna, nem hódító háború az olajért, mint amit most Amerika folytat karöltve a NATO országokkal.

Itt van végre a lehetőség, hogy gazdaságilag, katonailag, és minden más téren SAJÁT LÁBRA ÁLLJUNK. A Fidesz ezeket nem jelöli meg a programjában, nem számolná fel a függőséget ha rajta múlna, csak jövedelmezőbbé tenné. Ezért van szükség a Jobbikra, még ha nem is kormánypártként kerül hatalomra, hogy kordában tartsa Fideszéket és felszámolja a függőségünket.

Itt van végre a lehetőség, hogy ne IMF hitelből, hanem a szorgalmas - eddig eltiport - magyar emberek munkájából virágozzon fel az ország. Fideszék IMF hiteleket vennének fel, amik akarva akaratlanul megkötik az ország kezeit és majd az IMF pénzhajhászai diktálgatnak nekünk, hogy adjuk el a vízkészleteinket, mint ahogy számos dél-amerikai országban megtörtént már. Persze ha jólétben élsz és van pénzed a háromszor-négyszer drágább vízre, akkor mit sem érdekel, hogy a saját hazádban külföldi élősködőktől veszed a vizet, igaz?

A Fidesz sokat változott 2006 óta. Akkor még ők is hasonló célokkal indultak neki a választásnak, mint a Jobbik - meg is volt a böjtje, akkor még őket nácizták és antiszemitázták folyamatosan. Most mintha picikét változott volna a Fidesz, retorikájában is, más lett nekik a fontos. Orbán is már szórol-szóra olvassa a beszédeit - mintha nem is ő írná őket, pedig kiváló szónok, eddig sohasem olvasta a beszédeit. Valami itt bűzlik, Neked nem, Greyhound?

Előzőekben írtad, hogy meg fog lepődni a Jobbik, mert hétfőn állni fog a TV2 és az RTL KLUB. Nos, nyilván senki nem gondolt arra, hogy majd egyik napról a másikra mindent meg lehet változtatni, még maguk a jobbikosok sem. Azonban az alapvető különbség a Fidesz és a Jobbik között, hogy az utóbbiban megvan a szándék olyan dolgokra is, amit a Fidesz tabutémaként kezel. Én ezért fogok a Szebb Magyar Jövőre szavazni április 11-én és remélem azok is velem tartanak, akik a fent leírt kérdésekre nem kaptak választ a Fidesztől.

Üdv.
stringZ

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.03.16. 11:46:19

@xboxer:

Szerintem erre gondoltál :)

www.youtube.com/watch?v=kbXjvJtJL80

Milyen igaz! :) Főleg a vége lényeges :)

Várkonyi 2010.03.31. 10:35:04

"Attól, hogy később elmondja Vona, hogy kizárták az illetőt a pártból, ez a válasz még ugyanolyan kínos marad. Miért nem ezzel kezdte, ha ez így van?"

Nem, nem marad annyira kínos, mert az illetőt kizárták a pártból.

"Persze, kedves Gábor, értjük mi. Ha Jobbikus politikus bűnözik, az máááás."

Hogy a faszba írhatsz le ilyen szart?

Ha mindennap jobbikos vendéget hívnának, akkor sem a programjukról kérdeznék őket, de akkor már lehetne erre válaszolni is. Nyilván képtelen vagy felfogni, hogy egy 15 perces műsorban, melyben minden egyes kérdéssel megzavarni, illetve mellékvágányra igyekeznek terelni, miért fontos minden egyes perc.

A hozzászólásaidból:
"Én nem várok a csodára. A Fideszre szavazok, és nem várom azt tőlük, hogy április 12-től beköszönt a kánaán és kolbászból lesz a kerítés."

Gondolom ezt azután mondod, hogy elolvastad a Fidesz és a Jobbik programját, nem csak teljesen üres frázisokat pufogtatsz a kerítésről meg a kánaánról. (a tejjel- mézzel folyót kihagytad, meg azt is, hogy aranyból lesznek az utcák)

Érv nuku. gondolom minek is, hisz "az egységsugarúak" amúgy sem értik. Szerencse, hogy TC már nem mérgezi az internetet az ilyen és hasonló faszságaival, mint az "egységsugarú". Én is BGY-s voltam, haver.

"A Fidesz 1998 és 2002 között bebizonyította, hogy képes normálisan vezetni az országot, szépen lassan gyarapodtunk és kezdtünk felzárkózni Európához."

Lassú embereknek lehet hogy tetszik a lassú fejlődés, sőt még szépnek is láthatják. Érv megint zéró, hogy miért csak lassan lehet, gyorsabban miért nem, illetve, hogy miért csak a Fidesz csinálhatja a legjobban, más miért nem.
Persze akinek a lassú tetszik hát tetsszen a lassú, csak hát ízlések és pofonok, ugye.

"A Jobbiknak semmiféle gyakorlata nincs, hangzatos lózungjai vannak amelyek megvalósítására semmiféle konkrétum nincs, zöldfülű kezdők akiknek a bilibe lóg a kezük"

1) 98-ban még a Fidesznek sem volt gyakorlata, mégis milyen jól belejöttek, ha "szépen, lassan" is;

2)Gondolom elolvastad a Jobbik programját, és a Fidesz programját is, és mivel a Jobbik programjában egyetlen egy hangzatos lózung sincs, a Fideszé viszont tele van ezekkel, ezért megint magadból indulsz ki,ugye?

"Magyarország jelenlegi helyzetében nem engedheti meg magának, hogy újoncok vegyék át a vezetést. Szerintem mindenképp jár még egy esély a Fidesznek. Aztán ha ők sem válnak be, 2014-ben jöhet valaki más"

Igen, a jól bevált káderek kellenek ide:

-Martonyi János, Bilderberg-résztvevő, komcsi ügynök, a külföldi érdekek hű lábtörlője

-Pokorni Zoltán, akinek liberális oktatáspolitikája Magyar Bálintéval vetekszik

-Hegedűs Zsuzsa, a fityesz szociális miniszterjelöltje, ami Monokon és Érpatakon van (megszűnt a cigóbűnözés, mindenki dolgozik) az szégyen, a szociális kártya (kb 2000 üzletben lehet vele élelmiszert vásárolni) az egy "fasiszta módszer", illetve hogy mindenkire lehet szavazni, csak a Jobbikra nem;

-Pintér Sándor, a maffiás ember, akinek belügyminisztersége idején történt pl. az Aranykéz-utcai robbantás, több maffiagyilkosság, persze egyiknek sem lett meg a tettese, mondjuk ezt nem is vártam el tőle

Varga Mihály, aki a Bloomberg-hírügynökségnek azt nyilatkozta, hogy "nagyon nehéz lesz a magyar gazdaságot beindítani", hát igen, ő már tud valami, amit az átlag fityeszes nem...
Ja és új hitelek kellenek nekünk, mert a 20 ezer milliárd nem elég.

Kövér László: "lenullázódott a következő kormány mozgástere"
Valóban, lenullázódott. Húzzatok is akkor a pitlibe.

Hiába, kemény ez a gárda.

Még szerencse, hogy egy év múlva már seholsem lesztek.

Üdvözlettel:
Egy "egységsugarú"

WonderCsabo 2010.03.31. 10:40:19

@Várkonyi: "Jobbik programjában egyetlen egy hangzatos lózung sincs"

Ááá, dehogy nincs.
süti beállítások módosítása